Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei tule mitään - uuden miesystävän vierailu

Vierailija
11.11.2018 |

Siis miks ikinä menin tutustumaan ja kutsumaan tänne uuden miesystävän....hirveä paineet, en ole nää nuori, kroppa on mikä on ja esim intiimialueet on ihan hirveän näköiset :/ en kehtaa näyttäytyä hänelle. Mitä ihmettä tässä tekis...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki hassu pohdinta mun mielestä. En toki ole vanha nainen, vaan reilu kolmekymppinen. Mutta itse olen samassa tilanteessa ollut huolissani lähinnä siitä miten miehen kanssa sujuu, tuleeko keskustelusta mukavaa ja onko molemmilla hauskaa. Ja jos seksiin asti päädyttäisiin, niin siinäkin huolestuisin lähinnä siitä onko molemmilla kivaa. Hauskaa iltaa teille.

Kiitos! En mäkään tuossa iässä tällaisia pohtinut, mutta nyt 5-kymppisenä, kolme lasta synnyttäneenä ja imettäneenä ja paino vuosien varrella vaihdellut, on tilanne toinen. Mä en ole muuten huolissani, tiedän, että meillä menee muuten hyvin. Vain tää suhteen fyysinen puoli huolestuttaa..

Tokkopa se mies nämä faktat tietävänä odottaa mitään instababea sieltä vaatteiden alta. Onko mies muuten joku nuori kreikkalainen jumala?

No mun silmissä se on niin mielettömän kaunis

Vierailija
22/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos lähtisitte ihan siltä linjalta, että ensin vain tutustuisitte ja juttelisitte. Katsoisitte oletteko samalla aaltopituudella noin niinkuin yleensä. Ei tarvitse mennä niihin intiimialueisiin saakka jos on ensimmäinen kyläily luonasi.

Sitten jos ja kun tuttuus jaluottamus löytyy keskenänne, ja kyläilyt jatkuu, niin silloin ei enää tarvitse jännittää niin paljon. Kumpikin hyväksyy toisensa sellaisena kun on.

Fiksumpaahan olla menemättä sänkyyn epävarmana ja jännittyneenä. Muutenkaan ei kannata hätäillä.

Kun on tullut läheisyyttä ja tunteita asiat menevät luontevasti omalla painollaan.

Jos taas näitä tunteita ei tule, niin sänkyynmenokaan ei tule edes ajankohtaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mies miettii omaa kroppaansa siinä missä sinäkin.

JOKAINEN vanhenee ja monet miehet tarvitsevat pillerin alalöperyyteensä.

Vierailija
24/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään lohduttaa,niin voin miehenä kertoa,että aina se minuakin jännitti :)

Vierailija
25/26 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miks ikinä menin tutustumaan ja kutsumaan tänne uuden miesystävän....hirveä paineet, en ole nää nuori, kroppa on mikä on ja esim intiimialueet on ihan hirveän näköiset :/ en kehtaa näyttäytyä hänelle. Mitä ihmettä tässä tekis...

EI HÄTÄÄ.

Jos mies on sinuun ihastunut, niin hän näkee sinut maailman ihanimpana juuri sellaisena kuin olet.

Omalla tyttöystävällä on riippuvat rinnat yms. Mutta minun silmissä hän on maailman kaunein.

juuri näin

t:m33

Vierailija
26/26 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille tsempeistä, ilta meni HYVIN! Ja yö myös <3 ihanaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan