Tästä ei tule mitään - uuden miesystävän vierailu
Siis miks ikinä menin tutustumaan ja kutsumaan tänne uuden miesystävän....hirveä paineet, en ole nää nuori, kroppa on mikä on ja esim intiimialueet on ihan hirveän näköiset :/ en kehtaa näyttäytyä hänelle. Mitä ihmettä tässä tekis...
Kommentit (26)
Otatte vähän viiniä ja syötte herkullista ruokaa ensin niin kyllä se siitä.
Teillä ei vierailut onnistu ilman panoja?
Höpö höpö - nyt otat rauhallisesti. Luonne on vanhemmiten tärkeämmässä osassa kun kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei vierailut onnistu ilman panoja?
No mulle olisi mieluisin juurikin sellainen vierailu, mutta ei sitä voi loputtomiin vältellä...kai.
Kiitos kaikille muuten tsempityksistä, että tää voi jännittää. Mun oli pakko sheivatakin, en ole moista tehnyt aikoihin. No nyt kutittaa alapää ja muutenkin se näytti aivan hirveältä kun jouduin peilillä katsomaan, ei voikellään olla noin ruma. En ole ennen tajunnut, että mulla on hirveät pukamatkin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Tiedän tunteen. Mutta hyvin se menee. Ei nämä asiat ulkoisiin seikkoihin pääty. Olet varmasti ihana ihminen.
Anteeksi vaan, mutta on syytäkin hermoilla. Miehetkö eivät noteeraisi naisen kroppaa. Jokainen uurre ja rako huomioidaan ja pisteytetään. Vanha nainen on vanha nainen ja piste. Tuolle asialle ei mitään voi.
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Tiedän tunteen. Mutta hyvin se menee. Ei nämä asiat ulkoisiin seikkoihin pääty. Olet varmasti ihana ihminen.
Anteeksi vaan, mutta on syytäkin hermoilla. Miehetkö eivät noteeraisi naisen kroppaa. Jokainen uurre ja rako huomioidaan ja pisteytetään. Vanha nainen on vanha nainen ja piste. Tuolle asialle ei mitään voi.
Noita huomioitavia seikkoja sit riittää...toivon oikein, että hänelläkin, että säilyisi balanssi. Toisaalta, ehkä se on hyvä nyt tässä vaiheessa hänen tehdä havainnot ja lähteä, jos haluaa. En mä tästä muuksi muutu, tai en varmaan ainakaan parempaan päin...
Ja sullako ei ennen treffejä ollu muuta tekemistä kuin tutkia pukamia peilillä???
Vierailija kirjoitti:
Ja sullako ei ennen treffejä ollu muuta tekemistä kuin tutkia pukamia peilillä???
Heh! Tieto niistä tuli ihan bonuksena, kun oli pakko sheivata... On tässä tohinaa riittänyt kun olen valmistellut kaikkea.
Anna eka suikkaria joka päivä mut ala sit pihtaa!
Nyt leuka pystyyn ja etsit itsestäsi ne hyvät puolet/piirteet. Heikolla itsetunnolla ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis miks ikinä menin tutustumaan ja kutsumaan tänne uuden miesystävän....hirveä paineet, en ole nää nuori, kroppa on mikä on ja esim intiimialueet on ihan hirveän näköiset :/ en kehtaa näyttäytyä hänelle. Mitä ihmettä tässä tekis...
EI HÄTÄÄ.
Jos mies on sinuun ihastunut, niin hän näkee sinut maailman ihanimpana juuri sellaisena kuin olet.
Omalla tyttöystävällä on riippuvat rinnat yms. Mutta minun silmissä hän on maailman kaunein.
Jotenki hassu pohdinta mun mielestä. En toki ole vanha nainen, vaan reilu kolmekymppinen. Mutta itse olen samassa tilanteessa ollut huolissani lähinnä siitä miten miehen kanssa sujuu, tuleeko keskustelusta mukavaa ja onko molemmilla hauskaa. Ja jos seksiin asti päädyttäisiin, niin siinäkin huolestuisin lähinnä siitä onko molemmilla kivaa. Hauskaa iltaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Anna eka suikkaria joka päivä mut ala sit pihtaa!
Jos on pessyt itsensä, voin mielellään antaakin, mutta entinen miesystävä kun ei jaksanut käydä suihkussa, niin kyllä nää jutut vaan siihen jäivät...vaikka muuten mukava olikin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki hassu pohdinta mun mielestä. En toki ole vanha nainen, vaan reilu kolmekymppinen. Mutta itse olen samassa tilanteessa ollut huolissani lähinnä siitä miten miehen kanssa sujuu, tuleeko keskustelusta mukavaa ja onko molemmilla hauskaa. Ja jos seksiin asti päädyttäisiin, niin siinäkin huolestuisin lähinnä siitä onko molemmilla kivaa. Hauskaa iltaa teille.
Kiitos! En mäkään tuossa iässä tällaisia pohtinut, mutta nyt 5-kymppisenä, kolme lasta synnyttäneenä ja imettäneenä ja paino vuosien varrella vaihdellut, on tilanne toinen. Mä en ole muuten huolissani, tiedän, että meillä menee muuten hyvin. Vain tää suhteen fyysinen puoli huolestuttaa..
Keksi joku tekosyy ja peru tapaaminen.
Uudehko parisuhde ja perustuu enemmän kumppanuudelle , henkisyydelle ja yhdessä tekemiselle. Toki on seksiäkin, mutta ei enää siinä mittakaavassa kuin nuorena. Halailua, hellyyttä kyllä runsaasti.
Kokoa itsesi ja lopeta virheitten hakeminen kehostasi. Jos mies kiinnostuu sinusta sinuna itsenäsi, ei mitään hätää.
Olet arvokas ja ihana nainen, usko itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! En mäkään tuossa iässä tällaisia pohtinut, mutta nyt 5-kymppisenä, kolme lasta synnyttäneenä ja imettäneenä ja paino vuosien varrella vaihdellut, on tilanne toinen. Mä en ole muuten huolissani, tiedän, että meillä menee muuten hyvin. Vain tää suhteen fyysinen puoli huolestuttaa..
Tokkopa se mies nämä faktat tietävänä odottaa mitään instababea sieltä vaatteiden alta. Onko mies muuten joku nuori kreikkalainen jumala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokkopa se mies nämä faktat tietävänä odottaa mitään instababea sieltä vaatteiden alta. Onko mies muuten joku nuori kreikkalainen jumala?
Näinpä.