Mihin käytätte aikanne, te, jotka ette harrasta mitään liikuntaa? Mistä saatte liikunnan sijaan hyvän olon?
Kommentit (72)
Ulkonakin jo joillekin liian pimeää kuntoiluun kun fantasiatkin lähtee valloilleen.
Käsillä tekeminen on mun juttu. Kun saa jonkun oivalluksen, kuinka osat loksahtaa yhteen... tai neuloo jonkun kivan uuden kuvan, jonka löysi netistä ja oli pikkasen hankala sitä sovitella tekeleeseen, mutta onnistuukin täydellisesti. Valmiista käsityöstä on aina iloa itselle ja monelle muullekin.
Tungen kurkkua urakalla Uranukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonakin jo joillekin liian pimeää kuntoiluun kun fantasiatkin lähtee valloilleen.
Näin me ollaan erilaisia. Mä puolestani alan lenkkeillä näillä syyspimeillä. Ovat vaan parasta aikaa ulkoiluun. Tuntuu, että saa täysin yksin olla omien ajatustensa kanssa. Pimeillä en ota edes musiikkia mukaan, kun omaan kuplaan pääseminen on paljon helpompaa.
Kesäsin mua ketuttaa käydä lenkillä. Jengiä on liikenteessä paljon ja tuntuu, että kaikki tuijottaa. Vaikkei kukaan edes huomaa. Syksyisin on helppo piiloutua pimeyden joukkoon, saan olla täysin yksin.
Liikun aika paljon mutta en saa siitä kyllä mitään hyvää oloa. Se on vain pakollinen kunnossapitohomma. Hyvän olon saan kun ei tarvitse liikkua tai tehdä muutenkaan yhtään mitään.
Minullakin hyvä olo tulee ihan vain olemalla rauhassa. Outo ajatuskin, että sellaisen eteen pitäisi jotenkin rehkiä.
Vierailija kirjoitti:
Liikun aika paljon mutta en saa siitä kyllä mitään hyvää oloa. Se on vain pakollinen kunnossapitohomma. Hyvän olon saan kun ei tarvitse liikkua tai tehdä muutenkaan yhtään mitään.
Niin sama. Aina pitäisi muka tehdä jotain, kehittää itseään, etsiä elämäntarkoitusta ja suunnitella viikonloput täyteen ohjelmaa. Kaikkien mukavinta on vaan olla. Kun ei tarvi tehdä mitään, on kaikki hyvin.
Kirjoista, peleistä, elokuvista, päihteistä (ganja) ja seksistä.
Minä saan joskus liikuntainspiksen ja käyn salilla. Kävelen kyllä sika paljon. Mun aikani menee kirjojen lukemiseen sekä myös somessa roikkumiseen. Olen lapsesta asti tykännyt lukemisesta. Liikkua voisi toki enemmän. Muu aika menee sitten töihin ja kaver1eille ym. Olen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkumattomat ihmiset mitä te teette?
Käytän huumeita, en rääkkää itseäni, yritän hallita elämääni. Päihteistä ei ole syntynyt addiktiota vielä.
Olen kuitenkin varuillani ja otan kokemusasiantuntijoiden varoitukset vakavasti.
En usko, että voisin elää ilman huumeita (kannbis, piri), ne oikeasti tuovat elämääni jotain, mitä muuten jäisin kaipaamaan.
Hoidan työni (hoitaja) hyvin ja olen melkoisen pätevä siinä. Tiedän kyllä, että ensimmäisen seulan sattuessa minulla olisi kengän kuva takapuolessa.
Tulin töistä ja heti aluksipoltin vähän pilvee. Nyt selaan vauvoja ja nauran ihan kippurassa..
Näkyy olevan arka paikka monelle tämä liikunta, tai siis liikkumattomuus. Ymmärrän kyllä liikkumattomuuden jos ihmisellä on sairauksia jotka kovasti rajaavat liikuntamahdollisuuksia, mutta vaikuttaa että monen mielestä liikumattomuus on ihan ok myös nuorella ihmisellä ja vain siksi että ei tykkää liikunnasta. Kyllä liikuntaa todellakin pitäisi harrastaa ihan oman kunnon ja terveyden takia, vaikka sitä ei joka solullaan rakastaisikaan.