Miksi tossa " 50 julkkisnaista ilman meikkiä" vain tosi harva on
oikeasti ilman meikkiä. Melkein kaikilla on pigmentoidut tai vähintään kestovärjätyt ripset + kulmat. Onhan se nyt ihan eri asia kuin se, että on oikeasti ns. meikitön. Muuttaa ihan valtavasti. Joillain myös huulikiiltoa ja varmaan puuteriakin, esim. Anna Puu. Anna Puulla huulissa väriä ja lisäksi ripset värjätty.
Kommentit (79)
Leena Harkimo ainakin täydessä tällingissä.
Kaikilla näyttää olevan huulipunaa tai kiiltoa.
Tässä mun huulet ilman meikkiä, en käytä edes huulirasvaa kuin silloin kun on flunssa. Ei noiden huulet mun mielestä tän kummemmilta näytä, kuin tuolla yhdellä oli kyllä punaisemmat, ehkä sillä oli huulet rohtuneet, silloinhan ne voi olla tosi punaiset, mullekin joskus lapsena isoäiti paheksui että ota pois tuo huulipuna vaikka ei ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on akneiho. Vähän mietityttää, että voiko kaikilla kuvissa olevilla oikeasti olla noin tasainen ihonväri luonnostaan? Käsittääkseni arvet ja pigmenttihäiriöt ovat melko tavanomaisia, vaikkei varsinaisesti iho-ongelmista kärsisikään.
Ei ne pienet arvet tuollaisissa kuvissa näy, ja pigmenttihäiriöt on varmaan aika harvinaisia ainakin nuorilla naisilla. Mulla on jotain pieniä näppyjä mutta minä en hoida ihoani koskaan ja olen jo yli nelikymppinen, kokeilin oikein ottaa kuvan naamastani, niin ei siinä juuri mitään näy, kun ei varsinaisesti finnejä ole niinkuin nuorena.
Kaamean näköisiä muumioita. Onko noilla Marevan-lääkitys kun ovat noin harmaita?
Kirsi Piha on yllättävän ruttuinen. Eihän se ole kun 50 jotain. Onkohan tupakoinut?
Mummillani 80-vuotiaanakin kauniimpi iho.
Nyt on totuuden jälkeinen aika. Etkö ole kuullut?
Todella törkeää huijausta. Nuo naisen eivät ole meikittömyyttä nähneetkään! Miten noin moni on suostunut tuollaiseen huijausartikkeliin? Vai onko heille valehdeltu että artikkeliin kuvataan keveitä arkimeiklauksia?!?
Iho tossa feikeintä on. Kenelläkään ei ole punoitusta, epäpuhtauksia, värieroja, vaan tasainen kuulas iho.. Jenni Rotonen puhuu ongelma-ihostaan ja "meikittömässä" kuvassa iho on posliininsileä ja virheetön.
Raili Hulkkonen on noista ehkä hätkähdyttävän. Ja hyvällä tavalla.
Muutamilla on selvästi rajaukset silmissä ja toisilla taas ripsien pidennykset tai huulien täyttö. Ovatpa monet vaaleat julkkisnaiset värittömiä läpsäyksiä ilman meikkiä. Tummat ja tummapiirteiset eivät muutu meikillä läheskään niin paljon kuin vaaleaihoiset / värittömät.
Ripsivärin erotin joissain kuvissa :)
Joo, concereleita, meikkivoiteita, puutereita, värjättyjä ripsiå/kulmia, huulikiiltoja, rajauksia, poskipunia, luomivärejä, heihastuksia ei sitten näköjään nykyään lasketa meikeiksi?!? Kaikki noita näkyi noissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun huulet ilman meikkiä, en käytä edes huulirasvaa kuin silloin kun on flunssa. Ei noiden huulet mun mielestä tän kummemmilta näytä, kuin tuolla yhdellä oli kyllä punaisemmat, ehkä sillä oli huulet rohtuneet, silloinhan ne voi olla tosi punaiset, mullekin joskus lapsena isoäiti paheksui että ota pois tuo huulipuna vaikka ei ollut mitään.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Viestissä oli havaittavissa humble bragin sävyjä, mikä lienee ärsyttänyt joitakin lukijoita.
Hei kiitos naiset kun valehtelette meikittömyydestänne. Tosi solidaarista
meitä muita naisia kohtaan kun joudumme selittämään miksi näytämme aamulla petolinnun peräpäältä kun julkkilsetkin herää hehkuvalla pesikkaisella iholla, ihan luonnostaan.
Itselläni ei ole aknea, syön kasvisruokaa, urheilen ja kuin paljon vettä, mutta ei ole noin samettisen mattaa ihoa ilman meikkiä, vaikka hyvä iho onkin.
Minun mielestäni moni näyttää ilman meikkiä oudolta sen takia että on omaksunut tavan laittaa aina meikkiä jolloin kulmakarvat on sheivattu pois tai ihoa ei yritetä korjata tai tyyli ei sovi meikittömyyten... Moni näyttäisi paljon paremmalta jos yrittäisi alkaa näyttää hyvältä nimenomaan ilman meikkiä.
No just. Kaikilla mukaan valituilla naisilla täydellinen iho
Mikä on tosiaan tällaisten juttujen tarkoitus? En käsitä. Julkkis ilman meikkiä paitsi että kaikille on selvää että eivät ole ilman meikkiä. Suurimmalla osalla naaman väri tasoitettu ja huulet vähintään huulikiillossa. Miten tyhminä lukijoita pidetään? Vai onko tämä jonkinlainen ihmeellinen kollektiivinen leikki "et nää olis niinku ilman meikkiä", mutta kaikki kuitenkin näkee, että eivät ole?
Tulipa aika rupikonna-olo itselle tuosta jutusta! Olisivat ottaneet mukaan edes yhden naisen, jolla olisi silmäpussit, näppyjä, mustapäitä, punoitusta... Toki joillakin ihmisillä varmasti on ihan oikeasti todella hyvä ja liki virheetön iho, mutta en usko, että se on ihan noin yleinen ominaisuus.
Minulla on akneiho. Vähän mietityttää, että voiko kaikilla kuvissa olevilla oikeasti olla noin tasainen ihonväri luonnostaan? Käsittääkseni arvet ja pigmenttihäiriöt ovat melko tavanomaisia, vaikkei varsinaisesti iho-ongelmista kärsisikään.