Millainen tytär ei laita edes viestiä isälleen isänpäivänä??
Ystäväni on sairaalassa, ollut jo viikkoja. Tytär ei ole käynyt, soittanut, viestitellyt kertaakaan. Ei edes tänään. Pistää vihaksi!
Kommentit (20)
Paskan isän tytär.
Ei ne kaikki isät ole mitään rakastavia nallekarhuja. Henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneena en todellakaan laittele mitään isänpäivätoivotuksia.
Äitikin oli pariin otteeseen sairaalassa pahoinpitelyjen jälkeen. Veli laittoi kerran niin kampoihin, että isä lähti. Minua kohdeltiin vähän paremmin -- mitä nyt tukisti ja läpsi.
Sellainen jolla ei ole ollut isään suhdetta koko elämänsä aika. Isä on ollut vaan mies, jonka toisinaan on nähnyt kännissä ja paskat housussa kaupungilla.
Sellainen joka muistaa läheisiään jo jokapäiväisessä elämässä, eikä odota mitään erikoispäiviä kerran pari vuodessa ja muun ajan vuodesta ole välittämättä.
Mä en laita. Ei se enää tajua mitään.
No kesällä isä haukkui minut kuinka tyhmä ihminen olen ja perusteellisesti haukkuikin niin turha nyt marttyyrinä inistä kun ei ole eikä koskaan ota itse yhteyttä eikä pahoittele mitään ei itsessään näe ikinä virheitä.
No vaikka sellainen kuten minä. Tytär jonka isä valitsi viinan mielummin kuin perheensä. En muista isänpäivänä, enkä pyydä vapaata hautajaisiinsa kun se päivä koittaa.
Minä laittaisin jos tietäisin, että saisin tavata sairasta isääni hoitokodissa kaksin ihan rauhassa, mutta koska näin ei ole, en laita edes viestiä.
Tytär, jota isä on käyttänyt hyväksi ja uhannut tappaa, jos asiasta hiiskahtaakaan.
Jaa-a, sellaisen miehen tytär, joka ei saanut turvallista lapsuutta.
20 vuotta on saanut äijänkäppänä olla itsekseen. Sitä sai mitä tilasi.
Sellaisen tytär jolle isä on sanonut ettei hän merkitse isälleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
tytär kuka on feministi
Tytär, kuka on feministi?
Sellainen, jolla ei ole isänsä puhelinnumeroa. Joo, en lähettänyt myöskään korttia, koska ei halua niitä (jätti ne himaan muuttaessaan pois).
Bipo voi olla liiankin aktiivinen. Ei ymmärrä, että liika on liikaa.
Sellainen, jonka isä ei halua pitää mitään yhteyttä lapseensa.
Sellainen, jonka isä on marttyyriksi heittäytyvä narsisti, joka kohtelee tytärtään kuin paskaa.
Päivä ei ole vielä ohi.