Voiko morkkikseen kuolla?
Ihan hirveä morkkis ja krapula. En muista eilisestä mitään puolen yön jälkeen. Vain sellaisia muistikuvia yhden puolitutun sylissä istumisesta, ihmisten paheksuvista katseista yms. Kotoa sentään heräsin. Hyi hitto! Kauanko tämä olo kestää?
Kommentit (11)
Sylissä istuminenko sua harmittaa? No aika pienestä sulle morkkis tulee. Ymmärtäisin jos olisit ottanut poskeen ravintolassa joltain kaikkien nähden.
Vierailija kirjoitti:
Sylissä istuminenko sua harmittaa? No aika pienestä sulle morkkis tulee. Ymmärtäisin jos olisit ottanut poskeen ravintolassa joltain kaikkien nähden.
Morkkis tulee lähinnä siitä että en muista mitä on tapahtunut, ahdistaa ihan kamalasti. En edes tiedä jäikö se tuohon sylissä istumiseen, mutta ainakin heräsin kotona.
ap
Minulle tulee flashbackejä ahdistuskohtauksineen 30 vuotta vanhoista törppöilyistä.
Mutta joo 2-3kk pääsääntöisesti riittää.
Mietin samaa tässä, kun itteläkin meni aika överiksi. Perjantaina olin kaverin kanssa baarissa ja tuli juotua liikaa, nuolin jonkun tuntemattoman jätkän kanssa, ja oksensin lattialle. Kaverin poikaystävä joutui heittämään mut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morkkis tulee lähinnä siitä että en muista mitä on tapahtunut, ahdistaa ihan kamalasti. En edes tiedä jäikö se tuohon sylissä istumiseen, mutta ainakin heräsin kotona.
ap
No mutta ihan hyvä vaan kun ei muista. :) Turhaa sä niistä etukäteen murehdit, kyllä kaverit jaksaa niistä muistuttaa ja muistaa jos on edes mitään muistettavaa.
Mulla oli pahin morkkis kerran kun en ees poistunu kotoa: olin saanut diapameja väliaikaisesti, olin ottanut yhden ja myöhemmin join itteni humalaan ja aloin soitella puhelimella lähes kaikille jopa etäisille tuttaville ihan sekasin.. en tajunnut että yhdestä pilleristä tulee tollanen sekakäyttö farssi.. onneksi olin työtön jo valmiiksi.
Kiva tietää etten ole ainut, se kanssa pelottaa kun huomenna pitäisi yksi mukana ollut nähdä. Pitää mua varmaan ihan idioottina. En oo uskaltanut laittaa tänään puhelinta päälle. aamulla spitin isälle ja sit luuri kiinni. Onneksi en ole sentään kellenkkään soitellet, katsoin puhelut läpi.
ap
Ihmiset yleensä ymmärtää että känni puhuu. Se ei kuitenkaan ole tekosyy päästä kaikesta vastuusta jatkossa joten ota opiksesi ja opettele juomaan omien rajojen mukaan. Selvitä kuitenkin ettet hankkiutunut raskaaksi tai saanut sukupuolitautia. :p
Aika parantaa morkkiksetkin.