Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rupsahtanut" jo 25-vuotiaana

Vierailija
11.11.2018 |

Moni varmaan huutelee otsikon perusteella provoksi, mutta samapa tuo. Ihmettelen itsekin, olenko onnistunut saamaan täysin surkeat geenit vai mikä mättää. 

Kertoisitteko, miten olette onnistuneet säilymään hehkeänä? Itse olen "vasta" 25-vuotias, ja huomaan jo eron parin vuoden takaiseen ulkonäkööni. Olen ollut oikeasti ihan vetävä nuori nainen, mutta nyt jotakin on tapahtunut. Kasvojen iho on eloton, minulla on tummat silmänaluset ja ehkä jotain silmäpussien alkuakin. Väsähtänyt katse. Ryppyjä silmien ympärillä. Kroppa kyllä treenin ansiosta aika kondiksessa.

Mutta se naama. 22-vuotiaana olin oikein kaunis ja söpö, raikas. Elämäntapani ovat ok eikä alkoholia kulu tolkuttomasti. Tällainen hyvin pinnallinen huomio, mutta tyttöporukassa minä olin tyypillisesti se, jota miehet lähestyivät eniten. Nyt asetelma on kääntynyt päälaelleen, ja olen se "paras kaveri" siinä vieressä, seinäruusu. :D

Syön vitamiineja, aloitin juuri rautakuurin.

Vinkkejä? En uskalla edes ajatella, miltä näytän kolmekymppisenä, jos tämä näivettyminen jatkuu. 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus, katkeruus, ajattelun laiskuus myös vanhentavat.

Vierailija
62/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuva vertailu muihin. Kehonkuva vääristyy kun katselee somekuvia joista lähes kaikkea on paranneltu ties millä filltterillä ja muokkauksilla, sitten se normaali peilikuva kaikkine pikku luonnolisine virheineen alkaakin näyttää "rupsahtaneelle" jo +20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 voi kulta. Suurin osa naisista rupsahtaa niin pahasti jo 20v että oksta pois

Niin millä planeetalla? Suurin osa alkaa näyttää hyvältä vasta siinä main.

Maapallolla.

Vierailija
64/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se luokan nuorena naisellistunut tyttö?

Yleensä niillä ulkoinen alamäki on todella jyrkkä kun taas luokan rumat ankanpojat alkavat kukoistaa vasta joskus 25v tienoilla ja säilyttävät kauniin ulkonäön vanhemmaksi, jopa 40v ja yli.

Vierailija
65/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on 36v ja ulkonäöllisesti alamäki on ollut todella jyrkkää 30v eteenpäin ja muuttunut ihme kiukuttelijaksi, yhtään mikään asia ei ole sen mielestä hyvin.

En tiedä miten paljon röökin veto vaikuttaa.

Vierailija
66/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tulet vanhenemaan, mutta se ei tarkoita, että rumenisit. Jotkut keski-ikäiset ja vanhat naiset ovat todella tyylikkäitä ja jotenkin puoleensavetäviä, vaikka ovatkin vanhentuneet. Tulet muuttumaan, mutta jos pidät huolta ulkonäöstäsi, treenaat jne, voit pysyä hyvän näköisenä vaikka kuinka kauan. Itse olen 16, ja monet vanhemmat naiset ovat mielestäni joskus tyylikkäämpiä ja paremman näköisiä kuin parikymppiset... Ei tosin tietenkään kaikki.

Vierailija
67/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin hieman "rupsahtaneeni" viime vuonna, 23-vuotiaana. Tuli aika paljon elämänmuutoksia parinkympin jälkeen, ja no, yhtäkkiä minua ei enää sekoitettukaan yläasteikäiseksi vaan ikä arvioitiin yläkanttiin lähemmäs kolmeakymmentä.

Aloin tutkia, mitkä kasvojenhoitotuotteet sopisivat omalle iholleni parhaiten. Minusta niillä vain on merkitystä, oma iho on paljon eloisampi ja sileämpi kuin vuosi sitten. Käytän aamuin illoin kosteusvoidetta, kasvovettä ja silmänympärsvoidetta, ja suunnilleen kerran viikossa kuorin, teen kasvonaamion ja laitan kosteuttavaa kasvoseerumia. Kaulan ihoa on myös tärkeää kosteuttaa.

Toinen mielestäni tärkeä asia on mieliala. Minä löysin stressinlievennystä joogasta ja meditaatiosta, sellainen puhelinsovellus kuin Aura on melko hyvä. Liikunta ulkoilmassa on myös piristänyt mieltä noin yleisesti.

Ja sitten ne vitamiinit. Minulla oli ties mitä puutoksia, en enää koskaan laiminlyö vitamiineja. Olo on piristynyt aika paljon, kun D-vitamiiniarvo on noussut 50 pykälää :D

Vähensin myös sokerin syömistä niin paljon kuin mahdollista. Sokeri vaikuttaa niin moneen asiaan: painoon, ihon kuntoon ja no, mielialaan yleensäkin, itse tunnen oloni paljon terveemmäksi ja virkeämmäksi.

Kun katsoo vuoden takaisia minusta otettuja kuvia ja vertaa nykyhetkeen, näkyy kyllä jonkinlainen ero parempaan. Eipä minua enää teini-ikäiseksi luulisi, mutta se on ihan ok: suunnilleen ikäiseltäni varmaan näytän, elikkä 24-vuotiaalta :) vanhenemisessa ei ole mitään pahaa, mutta jos siihen haluaa jotenkin vaikuttaa, niin käytännössä vain pidät itsestäsi huolta. Ja myös se henkinen hyvinvointi kannattaa muistaa, se on aivan yhtä tärkeää kuin fyysinenkin puoli.

Vierailija
68/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa youtubesta Ex-Vegan videoita. Kamalaa miten meitä on kusetettu. Go Vegan and Die!

Vierailija
69/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ota aurinkoa, mutta juoksen ulkona vähissä vaatteissa tuntikaupalla."

🙄 luulevatko ihmiset että se aurinko vaikuttaa eri lailla riippuen siitä "ottaako" sitä tarkoituksella vai oleskeleeko muuten vain auringossa? Jos olet auringossa ilman suojaa = otat aurinkoa.

En minä tuntikaupalla juokse, enkä koskaan aurinkoisella säällä. Ihan turha katkerana sepitellä.

Vierailija
70/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu korealaiseen ihonhoitoon, voin suositella. Olen itse 30-vuotias eikä minulla ole ainuttakaan ryppyjä kasvoissa. Ihan oikeasti. Aloitin seerumien, yökasvonaamioiden, puhdistusöljyn ja oikeanlaisen meikin käytön joskus 25-vuotiaana ja se on ollut sen arvoista.

Kasvopuhdistusöljy on ihan ehdoton. Pitää muistaa myös juoda paljon vettä. Tämän lisäksi syön ubikinon valmistetta ja syön vain kasvisruokaa.

Kuka jaksaa läträtä noilla purkeilla? Minä käytän saippuaa ja halvinta kasvorasvaa marketista. Yleensä pesydyn vain vedellä aamuisin, kun ei ole meikkiä. Ryppyjä ei ole ja olen 40. Vettä juon, kun on jano ja liikun jasyön terveellisesti. Niin en ole alipainoinen vaan hieman pullukka (164cm ja 78kg). Liekö syy, ettei kurpahda.

Hieman??? Aika hervottoman kokoinen ollaksesi noin lyhyt. 

Vierailija
71/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin 35v ettei iho enää paranna kaikkia virheitä ja näppyjä niin nopeaan kuin ennen. En juo kahvia enkä käytä alkoholia, en tupakoi, en edes pahemmin meikkaa. 33-vuotiaana minua luultiin ulkomailla 25-vuotiaaksi, jossa väänsinkin vitsiä siitä, että me näytämme suomessa kaikki tältä kun elämme täällä "pakastimisessa" ja säilymme hyvin. Nyttemmin taidan näyttää aika ikäiseltäni.

N43

Vierailija
72/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen huippu on siinä 17v.

Vierailija
73/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ota aurinkoa, mutta juoksen ulkona vähissä vaatteissa tuntikaupalla."

🙄 luulevatko ihmiset että se aurinko vaikuttaa eri lailla riippuen siitä "ottaako" sitä tarkoituksella vai oleskeleeko muuten vain auringossa? Jos olet auringossa ilman suojaa = otat aurinkoa.

En minä tuntikaupalla juokse, enkä koskaan aurinkoisella säällä. Ihan turha katkerana sepitellä.

Katkerana? Sinähän se kurppaantunut olet 😂.

Jos ruskettuu, on saanut aurinkoa. Jos saa aurinkoa, iho vahingoittuu. Yhä ilman sen kummempaa "auringon ottamista". Rusketus on kirjaimellisesti merkki iho-vauriosta.

Vierailija
74/74 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Ja PMS. Siinä pahimmat. PMS toistuu kyllä joka kuukausi vaikka mitä tekis.

Ulkoilma, etenkin tuuli. Olet varmaan nähnyt ihmisiä jotka ovat ulkotöissä, tai joitain kaukasialaisia paimentolaisia/poromiehiä. Rypyt ovat syviä ja niitä on paljon. Tiedät varmaan termin ahavoitunut iho?

Lopeta myös kahvinjuonti. Itsellä iho parani.

Älä hinkkaa pyyhkeellä kuivaksi kasvoja vaan taputtele.

Älä käytä kireitä ponnareita. Estät ainakin hiusrajaan vetäytymisen (katso vaikka balettitanssijoita joilla aina nuttura kireällä).