Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rupsahtanut" jo 25-vuotiaana

Vierailija
11.11.2018 |

Moni varmaan huutelee otsikon perusteella provoksi, mutta samapa tuo. Ihmettelen itsekin, olenko onnistunut saamaan täysin surkeat geenit vai mikä mättää. 

Kertoisitteko, miten olette onnistuneet säilymään hehkeänä? Itse olen "vasta" 25-vuotias, ja huomaan jo eron parin vuoden takaiseen ulkonäkööni. Olen ollut oikeasti ihan vetävä nuori nainen, mutta nyt jotakin on tapahtunut. Kasvojen iho on eloton, minulla on tummat silmänaluset ja ehkä jotain silmäpussien alkuakin. Väsähtänyt katse. Ryppyjä silmien ympärillä. Kroppa kyllä treenin ansiosta aika kondiksessa.

Mutta se naama. 22-vuotiaana olin oikein kaunis ja söpö, raikas. Elämäntapani ovat ok eikä alkoholia kulu tolkuttomasti. Tällainen hyvin pinnallinen huomio, mutta tyttöporukassa minä olin tyypillisesti se, jota miehet lähestyivät eniten. Nyt asetelma on kääntynyt päälaelleen, ja olen se "paras kaveri" siinä vieressä, seinäruusu. :D

Syön vitamiineja, aloitin juuri rautakuurin.

Vinkkejä? En uskalla edes ajatella, miltä näytän kolmekymppisenä, jos tämä näivettyminen jatkuu. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen kirjoitti:

Vanhentavia asioita:

1. Stressi, suru & masennus

2. Tietoneen ääressä istuminen

3. Aurinko

4. Alkoholi & tupakka

5. Epäterveellinen ruokavalio

6. Liikunnan puute, liika treenaminenkaan ei tosin ole hyväksi

7. Hyvien rasvojen puute

8. Kaupungissa asuminen, ilmansaasteet

9. Geenit

10. Meikkaaminen

11. Liian vahvat kasvojenhoitotuotteet

12. Huonot yöunet

Mulla täyttyi melkein nää kaikki, voi apua.. ainoastaan en polta tupakkaa ja välttelen aurinkoa. Olen 25v ja pelkään vanhenemista kuollakseni..

Vierailija
22/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu korealaiseen ihonhoitoon, voin suositella. Olen itse 30-vuotias eikä minulla ole ainuttakaan ryppyjä kasvoissa. Ihan oikeasti. Aloitin seerumien, yökasvonaamioiden, puhdistusöljyn ja oikeanlaisen meikin käytön joskus 25-vuotiaana ja se on ollut sen arvoista.

Kasvopuhdistusöljy on ihan ehdoton. Pitää muistaa myös juoda paljon vettä. Tämän lisäksi syön ubikinon valmistetta ja syön vain kasvisruokaa.

Kuka jaksaa läträtä noilla purkeilla? Minä käytän saippuaa ja halvinta kasvorasvaa marketista. Yleensä pesydyn vain vedellä aamuisin, kun ei ole meikkiä. Ryppyjä ei ole ja olen 40. Vettä juon, kun on jano ja liikun jasyön terveellisesti. Niin en ole alipainoinen vaan hieman pullukka (164cm ja 78kg). Liekö syy, ettei kurpahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on kyllä se etu ikääntymisessä että suomalaiset kasvonpiirteet ovat usein "nuorekkakkaita" vähän niinkuin aasialaisilla. Täällä pohjoisessa asumisessa on myös se etu että luonto on lähellä ja aurinko ei paista kunnolla kuin n. 2 kuukautta vuodesta.

Ensin pitää hoitaa vaan mielenterveys kuntoon, viettää aikaa paljon luonnon keskellä, jättää alkoholi kokonaan, syödä terveellisesti ja huolehtia varsinkin niiden hyvien rasvojen saannista ja vedenjuonnista.

Kokonaisvaltainen hyvä terveys ja mielenrauha on nuorekkuuden salaisuus.

Kannattaa myös kokeilla meditointia ja että suunnittelee ajatuksen kanssa elämän stressittömämmäksi. Negatiiviset tunteet katkeruus, kauna ja viha rumentavat niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Vierailija
24/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäätte vanhenemista? Eikö teillä ole muuta arvoa kuin nuorekas ulkonäkö? Tyhmät naiset!

Vierailija
25/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäätte vanhenemista? Eikö teillä ole muuta arvoa kuin nuorekas ulkonäkö? Tyhmät naiset!

Pelottaa ettei miestä enää kiinnosta vaan alkaa katselemaan nuorempien perään ja pettämään.

Vierailija
26/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ettei miestä enää kiinnosta vaan alkaa katselemaan nuorempien perään ja pettämään.

No ikävä totuus että miehet katselee AINA muiden perään vaikka näyttäisit miss universumilta. Et voi tuota mitenkään estää. Miehet myös aika usein pettää, jos vain on mahikset siihen. Ei kannata pariutua miehen kanssa niin voi elää stressitöntä elämää.

Vierailija
27/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli

Vierailija
28/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikävä totuus että miehet katselee AINA muiden perään vaikka näyttäisit miss universumilta. Et voi tuota mitenkään estää. Miehet myös aika usein pettää, jos vain on mahikset siihen. Ei kannata pariutua miehen kanssa niin voi elää stressitöntä elämää.

Totta. Miehiä ei voi ikinä miellyttää täysin. Kauniita ja nuoriakin naisia petetään. Avioliitto myös tutkitusti lyhentää naisen elämää.

Omistakaa naiset tämä elämä itsellenne ja niille ihmisille jotka ovat teidän aikanne ja rakkautenne arvoisia. Pinnallisen miehen miellyttäminen on oikeasti mahdoton tehtävä kenellekään. Aina tulee vastaan nuorempia ja kauniimpia ihmisiä. Se 18-vuotias kaunotarkin vanhenee aivan kuten me kaikki muutkin ja joutuu käymään läpi samat tuntemukset. Kukaan ei ole yksin tämän asian kanssa. Sama koskee miehiä vaikka siitä ei yhtä paljon puhutakaan.

Vierailija
29/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kyse on geeneistä sekä elämäntavoista.

Geenit määrittelee paljon. Ja jos on osunut kohdalle ns. huonot geenit, niin vääränlaiset elämäntavat vain pahentavat lopputulosta.

Sinuna pitäisin huolen:

- vedenjuonnista

- hyvien rasvojen saannista

- eihän painoindeksisi ole alle 20? Liian laiha kroppa näkyy kasvoissa

- oikeanlaisen kosmetiikan käytöstä

- oikeanlaisesta ihonpuhdistuksesta ja ennen kaikkea ihon kosteuttamisesta!

- kollageenin saannista (kollageenitabletit)

- riittävästä unesta

Myös kosmetologin ja dermatologin vastaanotolla suosittelisin käymään.

Vierailija
30/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Miehiä ei voi ikinä miellyttää täysin. Kauniita ja nuoriakin naisia petetään. Avioliitto myös tutkitusti lyhentää naisen elämää.

Omistakaa naiset tämä elämä itsellenne ja niille ihmisille jotka ovat teidän aikanne ja rakkautenne arvoisia. Pinnallisen miehen miellyttäminen on oikeasti mahdoton tehtävä kenellekään. Aina tulee vastaan nuorempia ja kauniimpia ihmisiä. Se 18-vuotias kaunotarkin vanhenee aivan kuten me kaikki muutkin ja joutuu käymään läpi samat tuntemukset. Kukaan ei ole yksin tämän asian kanssa. Sama koskee miehiä vaikka siitä ei yhtä paljon puhutakaan.

Allekirjoitan tämän täysin.

Mutta mites sitten, kun olen aivan korviani myöten rakastunut poikaystävääni, jonka kanssa olen seurustellut yli neljä vuotta? Mies ei ole antanut viitteitä pettämisestä, mitä nyt nuo teinikommentit suhteen alkuaikoina vähän vaivanneet. Mutta turvallisuuden tunne on tämän miehen seurassa vahva, ja hän on minulle läheisin ihminen. Perhettä minulla ei oikein ole.

Silti ahdistaa se, että tiedän muuttuvani miehen silmissä iän myötä vähemmän haluttavaksi. Lisäksi hänkin on vain mies, ja varmasti pettäisi minua, jos tulisi oikeasti tosi nätti nuori nainen kohdalle. Miten kovetan itseni?

N25

Vierailija
31/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä eniten kiinni. Toisena elintavat.

Tiedän muutaman miehen, jotka näyttää 35-38v... noin 23-28 vuotiailta.

Siihen ei naiset kykene.

Vierailija
32/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän täysin.

Mutta mites sitten, kun olen aivan korviani myöten rakastunut poikaystävääni, jonka kanssa olen seurustellut yli neljä vuotta? Mies ei ole antanut viitteitä pettämisestä, mitä nyt nuo teinikommentit suhteen alkuaikoina vähän vaivanneet. Mutta turvallisuuden tunne on tämän miehen seurassa vahva, ja hän on minulle läheisin ihminen. Perhettä minulla ei oikein ole.

Silti ahdistaa se, että tiedän muuttuvani miehen silmissä iän myötä vähemmän haluttavaksi. Lisäksi hänkin on vain mies, ja varmasti pettäisi minua, jos tulisi oikeasti tosi nätti nuori nainen kohdalle. Miten kovetan itseni?

N25

Voisiko näistä tuntemuksistasi ja peloistasi puhuminen poikaystäväsi kanssa auttaa? Itse ainakin olisin erittäin otettu jos tietäisin puolisoni rakastavan minua noin paljon kuin sinä poikaystävääsi. Tee hänelle selväksi mitä hän menettää jos pettää sinua. Itse pitäisin sinusta kiinni kynsin hampain jos olisin mies.

Kauneus on katoavaista, aitoa rakkautta on vaikea löytää.

Vierailija
33/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias ei voi olla rupsahtanut. Piste. 

Vierailija
34/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko paljon aurinkoa? Se taitaa olla se pahin ihon vanhentaja, ja ainakin ryppyjä tulee paljon aikaisemmin kuin niille, jotka eivät grillaa itseään joka kesä.

Ei, en ollenkaan. En ole koskaan "ottanut" aurinkoa tai makoillut tuntitolkulla aurinkotuolissa. Etelänmatkoja takana yksi.

Tosin loppukeväästä saan kivan rusketuksen, sillä harrastan juoksua ja tuolloin juoksen jo topissa ja shortseissa. Saahan naama siinä sitä aurinkoa. Saattaa vaikuttaa hyvinkin. 

Siinähän se vastaus tuli, eli juoksu. Kyllä kehon rääkkääminen vaikuttaa ja kuluttaa naamaakin. Vaihda kävelyyn. Katso vaikka niitä vähän vanhempia maratoonareita. 

Tämä. Guukkeloi termi juoksijannnaama.

Tai katso fitnesihmisten kasvoja.

Vierailija
35/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kouluajoilta alle parikymppisen miehen, joka näytti nelikymppiseltä.

Se oli nyt vaan tehty vanhoista nahoista.

Vierailija
36/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen kirjoitti:

Suomalaisilla on kyllä se etu ikääntymisessä että suomalaiset kasvonpiirteet ovat usein "nuorekkakkaita" vähän niinkuin aasialaisilla. Täällä pohjoisessa asumisessa on myös se etu että luonto on lähellä ja aurinko ei paista kunnolla kuin n. 2 kuukautta vuodesta.

Ensin pitää hoitaa vaan mielenterveys kuntoon, viettää aikaa paljon luonnon keskellä, jättää alkoholi kokonaan, syödä terveellisesti ja huolehtia varsinkin niiden hyvien rasvojen saannista ja vedenjuonnista.

Kokonaisvaltainen hyvä terveys ja mielenrauha on nuorekkuuden salaisuus.

Kannattaa myös kokeilla meditointia ja että suunnittelee ajatuksen kanssa elämän stressittömämmäksi. Negatiiviset tunteet katkeruus, kauna ja viha rumentavat niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Totta. Samanikäiset espanjattaret on todella ryppyisiä samanikäisiin suomisiskoihin verrattuna. Sitä se aurinko tekee.

Vierailija
37/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olet vegaani?

Vierailija
38/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olet vegaani?

Kun ne ei saa tarpeeksi protskuja, niin naama roikkuu ja rypistyy.

Vierailija
39/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotapa vaan kun olet 45v...Botoxilla mennään.

Vierailija
40/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö kasviksia paljon ja monipuolisesti? Se vaikuttaa ihon kuntoon ja väriin paljon.