Mitä kannattaa tehdä 28 vuotiaana kauniina naisena?
Ottajia on nyt niin paljon että pääni on mennyt pyörälle. Miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, enkä itse ole ihastunut kenenkään heistä. Kuitenkin minun pitäisi jotenkin hyödytää tätä kauneuttani?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huvittaa nämä naiset jotka laittavat näitä ketjuja tänne, että kuinka vientiä on valtavasti ja kuvittelevat olevansa maailman napa jos joku känniurpo osoittaa mielenkiintoa.
jokainen alle 80 kiloinen normaalin näköinen nainen saa känniurpoilta huomioo.
Ne miehet jotka on valmiita katsomaan sinua omana itsenäsi joka ikinen arkipäivä on ihan täysin eri asia.
tunnen vastaavia tapauksia kymmeniä.
tulevat olemaan loppuelämänsä yh äippiä tai sinkkuja.
kukaan ei ota lortosta puolisoa.
joo niitä löytyy jokaisesta lähiöbaarista.
Huvittaa myös naiset, jotka ovat otettuja siitä, että joku on valmis katsomaan heitä omana itsenään. Muita vaatimuksiahan ei heikkoitsetuntoisilla ole. Ei edes huvita ennemmin käy sääliksi.
Parisuhteessa oleminen ja lasten tekeminen on merkki onnistumisesta elämässä, eihän naisen arvoa voi muulla määrittää.
Ne on niitä naisia, jotka kirjoittelevat palstalle kuinka mies on sitä ja tätä. Silti vuodesta toiseen katsovat sitä samaa kurjimusta, koska ollaanhan sitä nyt niin onnekkaita, kun ollaan parisuuteessa vaikka ei onnellisia siinä parisuhteessa oikeasti oltaisikaan.
Pidetään kynsin ja hampain kiinni siitä ukon rietaleesta, jottei vaan päädyttäisi yh äidiksi muiden naisten arvosteltavaksi.
Kulissi ennen kaikkea.
Täytä luontainen tehtäväsi ja lisäänny. Synnytä lisää kauniita vauvoja.
Kun olin nuori ja todella kaunis, opiskelin ja tein töitä ja loin uraa. Suosittelen samaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä keskityt ulkonäköösi jos et ole hakeutumassa malliksi tai vastaavaksi? Opiskele, hanki ammatti ja kohtele muita hyvin. Muulla ei ole väliä. Ja olin itsekin nuorempana nätti, mutta se oli pikemmin haitta kuin hyöty, sillä se häiritsi joskus noita oikeasti merkitseviä asioita. Tuo hyöty-ajattelu on muuten aika vastenmielinen ellet sitten tee muille selväksi, että leikittelet vain ja motiivisi perustuvat pelkkään hyödykkeiden vaihdantaan eikä välittämiseen. Eli et anna ymmärtää jos et ymmärrä itsekin antaa jotain vastineeksi.
Niin miten se "keskittyy" ulkonäköönsä? Tarkoittaako tuon aloituksen kirjoittaminen sitä ettei nainen opiskele eikä ole töissä vaan "keskittyy" ympäri vuorokauden ulkonäköönsä?
Ota rikkain niistä miehistä. Niin hyödyt kauneudestasi parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololoo?
Olen ollut kaunis nainen eri ikäisenä, nyt juuri olen kaunis neljävitonen.
Ei se mun elämääni ole määrittänyt. Miksi ois?
Nuorena koulu, harrastukset, ystävät, sit opiskelu, identiteetin löytäminen, sen toteuttaminen mikä elämässä on tärkeää.
Hyvän, mielekkään työn ja perhe-elämän yhdistäminen. Nuorempana kilpaurheilua eräässä lajissa, nyt kuntoilua ja ulkoilmaelämää.Ehkä olisin voinut tehdä ulkonäöstä itselleni ammatin, mutta ei kiinnostanut.
Mut tässähän toki haettiinkin vain erilaisia vahvistuksia sille, että markkina-arvo. *haukotus*
maailman on täynnä kauniita naisia. Et ole mikään poikkeus, jollaiseksi itseäsi luulet.
Tuskin edes kovin kauniskaan oikeasti.
Katsokaa missityttöjä, ne on niitä oikeita kaunottaria.
Ei mitkään persjalkaset.
No missikisoihin nykyään pääsee kuka tahansa joten en olisi niin varma...
Tuli ihan mieleen aika kun olin n. 23-vuotias ja kaunis ja miehiä pyöri ympärillä. Elämäni pyöri aika lailla oman navan ympärillä ja hauskaa riitti. Jossain vaiheessa sitä sitten löytyi joku, joka oli vähän enemmän. Syntyi ihana tytär. Alkoholi jäi.
Nyt sitä lämmöllä muistelee villiä nuoruutta.
Myönnettävä on, että vähän harmittaa kun en tajunnut opiskella itseä oikeasti kiinnostavaa alaa.
sääliksi käy nämä nykyajan naiset jotka kuvittelee olevansa niin niin haluttuja jos pera35 kaljamaha 20 kaljan jälkeen kehuu kauniiksi.