Mitä kannattaa tehdä 28 vuotiaana kauniina naisena?
Ottajia on nyt niin paljon että pääni on mennyt pyörälle. Miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, enkä itse ole ihastunut kenenkään heistä. Kuitenkin minun pitäisi jotenkin hyödytää tätä kauneuttani?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, ei miehiä tulvi naisille siksi että he ovat kauniita, vaan siksi että nainen antaa ymmärtää olevansa helppo. Miesten asenteet ovat kovin vanhakantaiset näissä asioissa.
Nyt kannattaisi keskittyä ymmärtämään itseään: mitä sinä haluat elämältä? Mitä sinä haluat nyt? Millaisena näkisit elämäsi pitkällä tähtäimellä, esim. 5 vuoden päästä? Mitä ovat tavoitteesi? Minkäläiseksi ihmiseksi haluat tulla?
Mieti myös arvomaailmaasi. Miksi uskot että kauneutta pitäisi "hyödyntää"? Eikö silloin parisuhteesi perustuisi pelkästään pinnallisuuteen? Mitä hyötyä siitä olisi sinulle, että "myisit" kauneuttasi? Miten se sopisi elämäntavoitteisiisi ja siihen miten haluat itseäsi kehittää ihmisenä?
Mikä sitten naisessa saa miehet ajattelemaan että hän on helppo?
Terveisin toinen nainen jonka ympärillä pyörii miehiä.
Yleensä naisen tapa esiintyä ja kommunikoida on se joka antaa naisesta helpon tai ei-helpon mielikuvan. Suomeksi sanottuna jos laittaudut tyrkyksi, ja/tai käyttäydyt tavalla, joka voidaan tulkita flirttailevaksi.
Miehet toki usein tulkitsevat naisen normaalin ystävällisen ja sosiaalisen käytöksen usein flirttailuksi, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut ko. miehestä, niin kyllä hän sen osaa viestittää miehelle, niin ettei tämä enää lähesty, jos se on ei-toivottua.
Jos miehiä tulee ikkunoista ja ovista, se varmaan tarkoittaa että olet antanut itse heille osoitteesi ja puhelinnumerosi ja jos et suoraan halunnut yhteydenottoa niin ainakaan et ole viestinyt selvästi ettet ole kiinnostunut. Naiset usein joutuvat tähän tilanteeseen, koska eivät itsekään tiedä mitä ja ketä haluavat, joten he jättävät tilanteen epäselväksi.
Tyrkyksi ei voi vaatteitani kutsua. En oikeastaan keksi miten käytöksenikään olisi flirttailevaa. En toisaalta itse aina tunnista jos joku flirttailee minulle.
Oletan että ainakin töissä on tapahtunut tuota miesten väärää tulkintaa kun minulla on päällä työvaatteet joista ei saa seksikästä millään ja puhun vain töistä.
Nämä muutamat jotka ovat olleet ihastuneet jotka tietävät missä asun eivät ainakaan tule ovista ja ikkunoista kun tietävät että täällä asuu myös minun mieheni. Hänet minä haluan ja sen myös olen selvästi viestittänyt. Ei edes se aja kaikkia miehiä pois.
No jos sulla on kerran mies, jonka vielä haluat, niin sitten unohdat nuo hyötyhöpinät ihan kokonaan. Tuohan on ihan älytön ajatuskin ellet sitten maksulliseksi meinannut alkaa. Kumppani voi tosin olla siitä toista mieltä eikä sellaista voi seläntakanakaan tehdä. Nyt on aikuiseksi kasvamisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, ei miehiä tulvi naisille siksi että he ovat kauniita, vaan siksi että nainen antaa ymmärtää olevansa helppo. Miesten asenteet ovat kovin vanhakantaiset näissä asioissa.
Nyt kannattaisi keskittyä ymmärtämään itseään: mitä sinä haluat elämältä? Mitä sinä haluat nyt? Millaisena näkisit elämäsi pitkällä tähtäimellä, esim. 5 vuoden päästä? Mitä ovat tavoitteesi? Minkäläiseksi ihmiseksi haluat tulla?
Mieti myös arvomaailmaasi. Miksi uskot että kauneutta pitäisi "hyödyntää"? Eikö silloin parisuhteesi perustuisi pelkästään pinnallisuuteen? Mitä hyötyä siitä olisi sinulle, että "myisit" kauneuttasi? Miten se sopisi elämäntavoitteisiisi ja siihen miten haluat itseäsi kehittää ihmisenä?
Yleensä naisen tapa esiintyä ja kommunikoida on se joka antaa naisesta helpon tai ei-helpon mielikuvan. Suomeksi sanottuna jos laittaudut tyrkyksi, ja/tai käyttäydyt tavalla, joka voidaan tulkita flirttailevaksi.
Miehet toki usein tulkitsevat naisen normaalin ystävällisen ja sosiaalisen käytöksen usein flirttailuksi, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut ko. miehestä, niin kyllä hän sen osaa viestittää miehelle, niin ettei tämä enää lähesty, jos se on ei-toivottua.
Jos miehiä tulee ikkunoista ja ovista, se varmaan tarkoittaa että olet antanut itse heille osoitteesi ja puhelinnumerosi ja jos et suoraan halunnut yhteydenottoa niin ainakaan et ole viestinyt selvästi ettet ole kiinnostunut. Naiset usein joutuvat tähän tilanteeseen, koska eivät itsekään tiedä mitä ja ketä haluavat, joten he jättävät tilanteen epäselväksi.
Tyrkyksi ei voi vaatteitani kutsua. En oikeastaan keksi miten käytöksenikään olisi flirttailevaa. En toisaalta itse aina tunnista jos joku flirttailee minulle.
Oletan että ainakin töissä on tapahtunut tuota miesten väärää tulkintaa kun minulla on päällä työvaatteet joista ei saa seksikästä millään ja puhun vain töistä.
Nämä muutamat jotka ovat olleet ihastuneet jotka tietävät missä asun eivät ainakaan tule ovista ja ikkunoista kun tietävät että täällä asuu myös minun mieheni. Hänet minä haluan ja sen myös olen selvästi viestittänyt. Ei edes se aja kaikkia miehiä pois.
No voi voi, onpa hankala elämäntilanne. Jaxuhali :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla on kerran mies, jonka vielä haluat, niin sitten unohdat nuo hyötyhöpinät ihan kokonaan. Tuohan on ihan älytön ajatuskin ellet sitten maksulliseksi meinannut alkaa. Kumppani voi tosin olla siitä toista mieltä eikä sellaista voi seläntakanakaan tehdä. Nyt on aikuiseksi kasvamisen paikka.
Väitettiin että naisen ympärillä pyörii miehiä koska hän vaikuttaa helpolta. Halusin ymmärtää tätä väitettä. Miksi ihmeessä luulit että noilta toisilta miehiltä yhtään mitään haluan?
Paitsi jos ap nyt sattuu keksimään jonkin hyvän tavan heitä hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan setämiehiä kertomaan, kuinka yli 25-vuotias nainen on ruma ja rupsahtanut, eikä kelpaa kellekään 😂
N27Menikö päivä pilalle, kun uhriuduitkin (taas) ihan turhaan? 😂
Uhriuduin? Nauran vain setämiesten logiikalle 😅
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä.. nauti vaan.
T. Ei niin kaunis N25
Nuori ja lapseton nainen on haluttu ja ottajia löytyy, mutta kun sitä ikää ja lapsia tulee niin tilanne muuttuu täysin, erittäin monen kohdalla.
Miksi miehet sitten hokevat palstalla JOKAISEN naisen saavan s.e.k.s.i.ä ja alfamiehiä? Vai lasketaanko naisiksi vain nuoret, kauniit ja lapsettomat naiset?
Trololoo?
Olen ollut kaunis nainen eri ikäisenä, nyt juuri olen kaunis neljävitonen.
Ei se mun elämääni ole määrittänyt. Miksi ois?
Nuorena koulu, harrastukset, ystävät, sit opiskelu, identiteetin löytäminen, sen toteuttaminen mikä elämässä on tärkeää.
Hyvän, mielekkään työn ja perhe-elämän yhdistäminen. Nuorempana kilpaurheilua eräässä lajissa, nyt kuntoilua ja ulkoilmaelämää.
Ehkä olisin voinut tehdä ulkonäöstä itselleni ammatin, mutta ei kiinnostanut.
Mut tässähän toki haettiinkin vain erilaisia vahvistuksia sille, että markkina-arvo. *haukotus*
Alat treenata shakin pelaamista? Ratkoa sudokuja? Ommella ristipistotöitä? Käyttäisit vähän mielikuvitusta
huvittaa nämä naiset jotka laittavat näitä ketjuja tänne, että kuinka vientiä on valtavasti ja kuvittelevat olevansa maailman napa jos joku känniurpo osoittaa mielenkiintoa.
jokainen alle 80 kiloinen normaalin näköinen nainen saa känniurpoilta huomioo.
Ne miehet jotka on valmiita katsomaan sinua omana itsenäsi joka ikinen arkipäivä on ihan täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Trololoo?
Olen ollut kaunis nainen eri ikäisenä, nyt juuri olen kaunis neljävitonen.
Ei se mun elämääni ole määrittänyt. Miksi ois?
Nuorena koulu, harrastukset, ystävät, sit opiskelu, identiteetin löytäminen, sen toteuttaminen mikä elämässä on tärkeää.
Hyvän, mielekkään työn ja perhe-elämän yhdistäminen. Nuorempana kilpaurheilua eräässä lajissa, nyt kuntoilua ja ulkoilmaelämää.Ehkä olisin voinut tehdä ulkonäöstä itselleni ammatin, mutta ei kiinnostanut.
Mut tässähän toki haettiinkin vain erilaisia vahvistuksia sille, että markkina-arvo. *haukotus*
maailman on täynnä kauniita naisia. Et ole mikään poikkeus, jollaiseksi itseäsi luulet.
Tuskin edes kovin kauniskaan oikeasti.
Katsokaa missityttöjä, ne on niitä oikeita kaunottaria.
Ei mitkään persjalkaset.
Vierailija kirjoitti:
Opettele vaikka oikeinkirjoitusta.
Kunka monta kertaa sä oikoluit nuo kolme sanaa, ettet vain vahingossakaan nolaisi itseäsi kielioppivirheeseen haksahtamalla?
Minulla oli ystävätär, joka meni suoraan nuorena ja kauniina naimisiin 50-vuotiaan ulkomaalaisen monimiljonäärin kanssa naimisiin eikä ole katunut päivääkään, mutta meitä on moneksi.
Minulle niin vanha mies ei olisi nuorena mitenkään sopinut.
No elät kuin rocktähti niin kauan kuin tätä iloa riittää. Pokaat paljon miehiä, mietit millaisen oikeasti haluat ja odotat että jonain päivänä oikeasti rakastut. Siihen asit anna palaa, you go girl!
Ajattele sielusi autuutta.
Ole onnellinen siitä että sulla on asiat hyvin ja olet kaunis.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
huvittaa nämä naiset jotka laittavat näitä ketjuja tänne, että kuinka vientiä on valtavasti ja kuvittelevat olevansa maailman napa jos joku känniurpo osoittaa mielenkiintoa.
Ne miehet jotka on valmiita katsomaan sinua omana itsenäsi joka ikinen arkipäivä on ihan täysin eri asia.
tunnen vastaavia tapauksia kymmeniä.
tulevat olemaan loppuelämänsä yh äippiä tai sinkkuja.
kukaan ei ota lortosta puolisoa.
Miten hyötyä kauneudesta? 1) Jos olet huippumalli-tasoa, hakeudu alalle, ne kuulemma tienaavat hyvin. Ja/tai ala trophy-vaimoksi jollekin rahakkaalle tyypille. En tosin tiedä missä rikkaat liikkuvat ja voihan olla, että akselilla rikas-komea-miellyttävä saat vain 2 ominaisuutta, sun pitää sitten vain laittaa kettukarkki suuhun ja ajatella seuraavaa design-laukkua. Tätähän sää kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tunnen vastaavia tapauksia kymmeniä.
tulevat olemaan loppuelämänsä yh äippiä tai sinkkuja.
kukaan ei ota lortosta puolisoa.
joo niitä löytyy jokaisesta lähiöbaarista.
Vierailija kirjoitti:
No elät kuin rocktähti niin kauan kuin tätä iloa riittää. Pokaat paljon miehiä, mietit millaisen oikeasti haluat ja odotat että jonain päivänä oikeasti rakastut. Siihen asit anna palaa, you go girl!
voi voi. suomessa ei ole kovin paljon pokaamisen arvoisia miehiä.
enemmänkin kuvottas pokailla tuolla.
Mee naimisiin jonkun kanssa kun vielä on mahdollisuus valita.
Katso ettei taka-aasikko ala näyttämään esim. Kieltä mustasukkaisuuspuuskassa, eikä huutelemaan häirintöjään klanilan ikkunassa liimattuna ohikulkijoille.
Opettele vaikka oikeinkirjoitusta.