Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka ja yritän päästä elämäni kuntoon..

Vierailija
11.11.2018 |

Niin ai että ottaa nuppiin nämä pullan ym. tuputtajat. ”Sähän voit syödä nämä, kun olet niin hoikka” ja ”olisinpa itsekin noin hoikka” ja samalla mätetään niitä leivonnaisia naamariin. ”Oletko laihiksella kun et syö pullaa?” No en, mutta haluan pysyä kunnossa kiitos. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että toiset yrittävät pitää kroppansa kuosissa ja tekevät töitä sen eteen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sou?

Vierailija
2/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sou?

Sitä, että se on ihan järjettömän ärsyttävää kun näitä juttuja kuulee päivittäin. Keskittykää omiin syömisiinne. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
4/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kumma, ettei äitisi sinua ymmärrä.

Vierailija
5/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Vältän sokeria, maitoa ja vehnää, koska niistä mun akne pahenee huomattavasti ja muutenkin ilman niitä olo on paljon parempi ja voi että kun saan tuhahteluja ja kommentteja, jos en joka päivä taukohuoneessa mussuta pullaa tai konvehteja kuten muutkin. En mä mikään totaalikeiktäytyjä ole ja ehkä kerran kahdessa viikossa syön itsekin jotain pullaa tai muuta herkkua, mutta minun päivittäiseen ruokavalioon ne ei kuulu. Samoin absolutismia saa aina olla selittelemässä, jopa lääkäri on kerran kommentoinut, että "Itsellesihän tässä vaan valehtelet, jos oikeasti käytätkin alkoholia, kyllä olisi hyvä vastata rehellisesti" o_O

Vierailija
6/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

Sitä, että se on ihan järjettömän ärsyttävää kun näitä juttuja kuulee päivittäin. Keskittykää omiin syömisiinne. Ap

Sinähän nuo sapuskointisi levittelet täällä.

Syö ihan mitä haluat. Ihme kilahtelija olet.

Vierailija
7/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta terveydestäsi huolehtijalta vaan enneminkin pakkomielteiseltä. Ei se pulla sulle pahaa tee jos syöt kohtuudella. Enemmän sinulle hallaa tekee moinen sairaanloinen vahtiminen ja paasaminen siitä mitä voi syödä ja mitä ei.

Vierailija
8/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, olet nainen minun makuuni, muista säilyttää tuo rautainen itsekuri ja pidä ryhtisi.

Hienoa että sinunkin kaltaisia naisia vielä löytyy, Harmi vaan että teitä on kovin vähän ja vielä vaikeampaa on löytää sellainen.

Vierailija
9/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan tuttu juttu. Hoikat ja/tai hyväkuntoiset ihmiset joutuvat kuuntelemaan tätä jopa usein.

Nämä syömisestä huomauttelut ovat skinny bashingiä tai fit shamingia, vaikkei välttämättä aina tietoisesti tai tahallaan. Harvempi kai ylipainoisellekaan samassa ruokapöydässä sanoo, mitäs jos jättäisit jälkkärit väliin. Vastaava se on toisinkinpäin, eli tuputtaessa.

Vierailija
10/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä tosiaan syöt liian vähän ja olet siksi hoikka? Jos syöt muuten fiksusti, voi satunnaisesta pullapalasta olla hyötyäkin. Mulla meni puoli vuotta salitreenin aloittamisesta osittain hukkaan, kun en tajunnut miten paljon pitää syödä

Vierailija
11/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä shamingia se on jos kukaan ei huomauttele mistään? En ole edes sen arvoinen että haluttaisiin antaa ruokailuneuvoja? Olen kateellinen teille.

Vierailija
12/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta terveydestäsi huolehtijalta vaan enneminkin pakkomielteiseltä. Ei se pulla sulle pahaa tee jos syöt kohtuudella. Enemmän sinulle hallaa tekee moinen sairaanloinen vahtiminen ja paasaminen siitä mitä voi syödä ja mitä ei.

Vaan kun ei huvita syödä mitään p*skaa eikä edes tee mieli.

Vierailija
14/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas huomautellaan ylipainosta ja ihosta. Käsittelen parisuhteen päättymistä ja lasten sairauksia. Lohtua saa vain ruuasta.

Vierailija
15/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas huomautellaan ylipainosta ja ihosta. Käsittelen parisuhteen päättymistä ja lasten sairauksia. Lohtua saa vain ruuasta.

Missä kuulet huomautuksia ylipainosta?

Mielenkiinnosta, koska en koskaan ikinä ole kenenkään kuullut esimerkiksi työpaikallani sanovan mitään toisen lihavuudesta. Ap

Vierailija
16/16 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi