Mitä kannattaa tehdä 28 vuotiaana kauniina naisena?
Ottajia on nyt niin paljon että pääni on mennyt pyörälle. Miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, enkä itse ole ihastunut kenenkään heistä. Kuitenkin minun pitäisi jotenkin hyödytää tätä kauneuttani?
Kommentit (50)
Vähän kuin joku tunkisi sinulle pattereita jotka ei sovi mihinkään omistamaasi laitteeseen. Myy eteenpäin?
Etsit sellaisen miehen, jota itse oikeasti haluat.
Kyllä mä ainakin harrastaisin seksiä mielinmäärin :)
Sori vaan, ei miehiä tulvi naisille siksi että he ovat kauniita, vaan siksi että nainen antaa ymmärtää olevansa helppo. Miesten asenteet ovat kovin vanhakantaiset näissä asioissa.
Nyt kannattaisi keskittyä ymmärtämään itseään: mitä sinä haluat elämältä? Mitä sinä haluat nyt? Millaisena näkisit elämäsi pitkällä tähtäimellä, esim. 5 vuoden päästä? Mitä ovat tavoitteesi? Minkäläiseksi ihmiseksi haluat tulla?
Mieti myös arvomaailmaasi. Miksi uskot että kauneutta pitäisi "hyödyntää"? Eikö silloin parisuhteesi perustuisi pelkästään pinnallisuuteen? Mitä hyötyä siitä olisi sinulle, että "myisit" kauneuttasi? Miten se sopisi elämäntavoitteisiisi ja siihen miten haluat itseäsi kehittää ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, ei miehiä tulvi naisille siksi että he ovat kauniita, vaan siksi että nainen antaa ymmärtää olevansa helppo. Miesten asenteet ovat kovin vanhakantaiset näissä asioissa.
Nyt kannattaisi keskittyä ymmärtämään itseään: mitä sinä haluat elämältä? Mitä sinä haluat nyt? Millaisena näkisit elämäsi pitkällä tähtäimellä, esim. 5 vuoden päästä? Mitä ovat tavoitteesi? Minkäläiseksi ihmiseksi haluat tulla?
Mieti myös arvomaailmaasi. Miksi uskot että kauneutta pitäisi "hyödyntää"? Eikö silloin parisuhteesi perustuisi pelkästään pinnallisuuteen? Mitä hyötyä siitä olisi sinulle, että "myisit" kauneuttasi? Miten se sopisi elämäntavoitteisiisi ja siihen miten haluat itseäsi kehittää ihmisenä?
Mikä sitten naisessa saa miehet ajattelemaan että hän on helppo?
Terveisin toinen nainen jonka ympärillä pyörii miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä.. nauti vaan.
T. Ei niin kaunis N25
Tämä oli erittäin hyvä tärppi, nauti nyt vielä kun voit, ei sitä kuitenkaan enää kovin kauan kestä.
Kun olet 35-40v äiti ja muutama lapsi 2-4 ja tietysti jokaisella eri isä, niin huomaat miten miesten kiinnostus vähenee tai loppuu lähes kokonaan.
Nuori ja lapseton nainen on haluttu ja ottajia löytyy, mutta kun sitä ikää ja lapsia tulee niin tilanne muuttuu täysin, erittäin monen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Odotan setämiehiä kertomaan, kuinka yli 25-vuotias nainen on ruma ja rupsahtanut, eikä kelpaa kellekään 😂
N27
Menikö päivä pilalle, kun uhriuduitkin (taas) ihan turhaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Odotan setämiehiä kertomaan, kuinka yli 25-vuotias nainen on ruma ja rupsahtanut, eikä kelpaa kellekään 😂
N27
Ei kun se on kuulemma 29, jonka jälkeen suunta on vain alaspäin ja palstamammautuu for evah.
Joten ap, sulla on vielä vuosi aikaa. Käytä se hyvin.
Tuosta otsikosta tulee kyllä heti mieleen yksi asia, jota voisi vaikka alkaa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisen tapa esiintyä ja kommunikoida on se joka antaa naisesta helpon tai ei-helpon mielikuvan. Suomeksi sanottuna jos laittaudut tyrkyksi, ja/tai käyttäydyt tavalla, joka voidaan tulkita flirttailevaksi.
Miehet toki usein tulkitsevat naisen normaalin ystävällisen ja sosiaalisen käytöksen usein flirttailuksi, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut ko. miehestä, niin kyllä hän sen osaa viestittää miehelle, niin ettei tämä enää lähesty, jos se on ei-toivottua.
Jos miehiä tulee ikkunoista ja ovista, se varmaan tarkoittaa että olet antanut itse heille osoitteesi ja puhelinnumerosi ja jos et suoraan halunnut yhteydenottoa niin ainakaan et ole viestinyt selvästi ettet ole kiinnostunut. Naiset usein joutuvat tähän tilanteeseen, koska eivät itsekään tiedä mitä ja ketä haluavat, joten he jättävät tilanteen epäselväksi.
Miksi ihmeessä keskityt ulkonäköösi jos et ole hakeutumassa malliksi tai vastaavaksi? Opiskele, hanki ammatti ja kohtele muita hyvin. Muulla ei ole väliä. Ja olin itsekin nuorempana nätti, mutta se oli pikemmin haitta kuin hyöty, sillä se häiritsi joskus noita oikeasti merkitseviä asioita. Tuo hyöty-ajattelu on muuten aika vastenmielinen ellet sitten tee muille selväksi, että leikittelet vain ja motiivisi perustuvat pelkkään hyödykkeiden vaihdantaan eikä välittämiseen. Eli et anna ymmärtää jos et ymmärrä itsekin antaa jotain vastineeksi.
Nauttisin ilmaisista matkoista ja laukuista.
Aika kateellista. Kyllä mun työpaikan kaunein nainen saa vähintään kerran viikossa treffikutsun, ihan siis työpaikan sisältä. On aina se paras nainen ja mies yhteisöissä.
Mieheni otti minut kun ei hänkään muuta saanut.
Minuun ei ole aiemmin koskaan edes kukaan ihastunut.
Olen kuulema ärsyttävä luonteeltani.
Mieheni puolesta myötä häpeä kun on valittanut ulkonäköäni muille miehille.
He varmasti pitävät häntä lapsellisena, nolona ja tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Aika kateellista. Kyllä mun työpaikan kaunein nainen saa vähintään kerran viikossa treffikutsun, ihan siis työpaikan sisältä. On aina se paras nainen ja mies yhteisöissä.
Siis mikä nyt taas on kateellista? Ei se maailma kuule pyöri niin, että vaan itseään peilaillaan. Tuohan on täysin toisarvoista ja lopulta aika merkityksetöntä ja tyhjää elämää ja sitäkö pitäisi kadehtia? Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisen tapa esiintyä ja kommunikoida on se joka antaa naisesta helpon tai ei-helpon mielikuvan. Suomeksi sanottuna jos laittaudut tyrkyksi, ja/tai käyttäydyt tavalla, joka voidaan tulkita flirttailevaksi.
Miehet toki usein tulkitsevat naisen normaalin ystävällisen ja sosiaalisen käytöksen usein flirttailuksi, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut ko. miehestä, niin kyllä hän sen osaa viestittää miehelle, niin ettei tämä enää lähesty, jos se on ei-toivottua.
Jos miehiä tulee ikkunoista ja ovista, se varmaan tarkoittaa että olet antanut itse heille osoitteesi ja puhelinnumerosi ja jos et suoraan halunnut yhteydenottoa niin ainakaan et ole viestinyt selvästi ettet ole kiinnostunut. Naiset usein joutuvat tähän tilanteeseen, koska eivät itsekään tiedä mitä ja ketä haluavat, joten he jättävät tilanteen epäselväksi.
Tyrkyksi ei voi vaatteitani kutsua. En oikeastaan keksi miten käytöksenikään olisi flirttailevaa. En toisaalta itse aina tunnista jos joku flirttailee minulle.
Oletan että ainakin töissä on tapahtunut tuota miesten väärää tulkintaa kun minulla on päällä työvaatteet joista ei saa seksikästä millään ja puhun vain töistä.
Nämä muutamat jotka ovat olleet ihastuneet jotka tietävät missä asun eivät ainakaan tule ovista ja ikkunoista kun tietävät että täällä asuu myös minun mieheni. Hänet minä haluan ja sen myös olen selvästi viestittänyt. Ei edes se aja kaikkia miehiä pois.
Enpä tiedä.. nauti vaan.
T. Ei niin kaunis N25