Kallein taloudellinen vahinko, minkä olet joutunut kokemaan?
iphone 7 putosi vesiastiaan. Hajosi. Ei kotivakuutusta. 700e?
Kommentit (31)
Osamaksu auto. Jäin työttömäksi, en pystyny maksaan ja lopulta ulosotto vei sen.
Avioliitto ja seurannut ero, jumalauta että tuli maksamaan. olisin h u o rissa käynyt joka päivä koko elämäni ajan niillä rahoilla ja olis vielä jääny viinaankin rahaa.
Olen puhelimen kerran pudottanut eikä se enää mennyt päälle, maksoi 300. Nuori aikuinen olen, joten en ole paljoa tuon kalliimpia hankintoja vielä elämässäni tehnytkään, paitsi oman asunnon. Sijoitusasunnon ostoa mietin, mutta nyt näyttää asuntojen hinnat kääntyvän laskuun ja tälläkin alueella uudisrakennetaan hirveästi, joten jätän sen taloudellisen riskin tuonnemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
myrskyssä kaatui pihalla suuri mänty suoraan automme päälle.
Itse olin kyydissä, kun n. 30 senttiä halkaisijaltaa oleva mänty meinasi kaatua automme päälle. Se kaatui siis eteemme tielle, ja kun aloimme peruuttamaan, kaatui toinen samanlainen taakse. Kummatkin puut olivat vain muutaman metrin päässä autostamme. Taloudellista vahinkoa meinasi tulla ainakin housujen pesu ja auton penkinpäällisten puhdistus :)
Vesivahinko ja suppea vakuutus. 30000 e.
Ostin huonon talon tähän mennessä tukkaan kuluja 47 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Ostin huonon talon tähän mennessä tukkaan kuluja 47 000 €.
Ostit huonon talon ja nyt hiustenhoito tulee kalliiksi?
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto ja seurannut ero, jumalauta että tuli maksamaan. olisin h u o rissa käynyt joka päivä koko elämäni ajan niillä rahoilla ja olis vielä jääny viinaankin rahaa.
Taisi olla hyvä pano, kun et edes avioehtoa muistanut vaatia.
Eikö vakuutus korvaa tuollaista?