Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein taloudellinen vahinko, minkä olet joutunut kokemaan?

Vierailija
11.11.2018 |

iphone 7 putosi vesiastiaan. Hajosi. Ei kotivakuutusta. 700e?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini lapset pudottivat seinältä sähkökitaran, kun olin vaihtamassa vauvani vaippaa kylpyhuoneessa. Kuului hirveä pamaus ja itkua. Mieheni rakensi sen kitaran itse ja viimeisen päälle. Materiaalit ja osat maksoivat yhteensä vajaa 5000€. Siihen piti ostaa uudet mikit, rakentaa uusi kaula ja mitähän vielä. En tiedä edes kovin tarkkaan, kun mies sen korjasi ja laskutti mun kaverilta osat sentilleen. Onneksi kaverini mies on myös musiikkimiehiä ja oikeasti vaati itsekin vaimoaan maksamaan vahingot.

Eikö vakuutus korvaa tuollaista?

Vierailija
22/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksu auto. Jäin työttömäksi, en pystyny maksaan ja lopulta ulosotto vei sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
24/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero 80 000

Vierailija
25/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ja seurannut ero, jumalauta että tuli maksamaan. olisin h u o rissa käynyt joka päivä koko elämäni ajan niillä rahoilla ja olis vielä jääny viinaankin rahaa.

Vierailija
26/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelimen kerran pudottanut eikä se enää mennyt päälle, maksoi 300. Nuori aikuinen olen, joten en ole paljoa tuon kalliimpia hankintoja vielä elämässäni tehnytkään, paitsi oman asunnon. Sijoitusasunnon ostoa mietin, mutta nyt näyttää asuntojen hinnat kääntyvän laskuun ja tälläkin alueella uudisrakennetaan hirveästi, joten jätän sen taloudellisen riskin tuonnemmaksi.

Vierailija
27/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myrskyssä kaatui pihalla suuri mänty suoraan automme päälle.

Itse olin kyydissä, kun n. 30 senttiä halkaisijaltaa oleva mänty meinasi kaatua automme päälle. Se kaatui siis eteemme tielle, ja kun aloimme peruuttamaan, kaatui toinen samanlainen taakse. Kummatkin puut olivat vain muutaman metrin päässä autostamme. Taloudellista vahinkoa meinasi tulla ainakin housujen pesu ja auton penkinpäällisten puhdistus :)

Vierailija
28/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesivahinko ja suppea vakuutus. 30000 e.

Vierailija
29/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin huonon talon tähän mennessä tukkaan kuluja 47 000 €.

Vierailija
30/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin huonon talon tähän mennessä tukkaan kuluja 47 000 €.

Ostit huonon talon ja nyt hiustenhoito tulee kalliiksi?

Vierailija
31/31 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto ja seurannut ero, jumalauta että tuli maksamaan. olisin h u o rissa käynyt joka päivä koko elämäni ajan niillä rahoilla ja olis vielä jääny viinaankin rahaa.

Taisi olla hyvä pano, kun et edes avioehtoa muistanut vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän