Kallein taloudellinen vahinko, minkä olet joutunut kokemaan?
iphone 7 putosi vesiastiaan. Hajosi. Ei kotivakuutusta. 700e?
Kommentit (31)
Merkillistä, kun ei tule mitään mieleen. Jonkun lasin olen joskus pudottanut. Täytyy vissiin koputtaa puuta...
Tai no, peruutin auton parkkihallissa tolppaan ja korjaus maksoi 500€.
Kuuden vuoden syöpähoidot, Asun yksin ja olen naurettavan köyhä.
Hometalo, hirvikolari ja monet työkone vahingot. Vakuutukset kunnossa mutta niistä ei todellakaan saa edes omiaan.
Myöhästyin lennolta ja jouduin ostamaan lentokentän tiskiltä uuden paikan seuraavaan mahdolliseen koneeseen. Samassa rytäkässä olin hukannut myös uuden puhelimeni, sen sain onneksi myöhemmin takaisin :D
Pilalle palanut glögikattila - hankittu kirppikseltä hintaan kolme euroa.
Exän elätys 6 vuoden ajan. Maksoin asumiset, opiskelut , matkat, ruuat,,kaiken .
Ja olin sitten loppujen lopuksi se laiska kun en tehnyt sitajatätäjatuotakutenmuutkin.
Menetin etuhampaat. Implantit maksoi 6000 €.
Työpaikkani tuhoutuminen tulipalossa. Sitä seurasivat sitten yt-neuvottelut.
myrskyssä kaatui pihalla suuri mänty suoraan automme päälle.
Auto hajosi ja maksoin ns tutulle 500mk, piti rahat. Onhan tästä aikaa mutta jotenkin vielä ottaa päähän..
Asuntokaupoissa n 80 000 euron tappio.
Mielenterveysongelmat. En kykene töihin, joten edessä on loppuelämän köyhyys.
Kaverini lapset pudottivat seinältä sähkökitaran, kun olin vaihtamassa vauvani vaippaa kylpyhuoneessa. Kuului hirveä pamaus ja itkua. Mieheni rakensi sen kitaran itse ja viimeisen päälle. Materiaalit ja osat maksoivat yhteensä vajaa 5000€. Siihen piti ostaa uudet mikit, rakentaa uusi kaula ja mitähän vielä. En tiedä edes kovin tarkkaan, kun mies sen korjasi ja laskutti mun kaverilta osat sentilleen. Onneksi kaverini mies on myös musiikkimiehiä ja oikeasti vaati itsekin vaimoaan maksamaan vahingot.
Vierailija kirjoitti:
Auto hajosi ja maksoin ns tutulle 500mk, piti rahat. Onhan tästä aikaa mutta jotenkin vielä ottaa päähän..
Siis olitte sopineet että korjaa sun auton? Vai miksi sä sille nyt 500mk menit antamaan?
Vanha talo mullakin. Missään arvonnousussa ei näy ne kymmenet tuhannet millä tätä on korjattu.
Silmälasit on taineet olla kallein asia jotka olen vahingossa rikkonut, useamman satasen maksoivat uudet. Vähällä olen siis selvinnyt.