Seinä -ohjelmassa kilpaili eilen kaksi leuhkaa sh:aa.
Mitään ei tiedetty, silti leuhotus tapissaan, samoin itseriittoisuus. Jotenkin so embarassing ja discusting...
Kanava kääntyi sukkelaan.
Kommentit (11)
Olis kannattanut katsoo loppuun asti, huvittavia hahmoja.
Vaikutti et heil on vähän muutakin säpinää keskenään.
Vai että ihan embarassing ja discusting 😂 Miksi sitä englantia pitää käyttää kun sitä ei osaa..?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät etteivät tienneet mitään jos kerta käänsit toiselle kanavalle :o
Sen verran ehdin katsoa, kun kunnolla mokailevat, halailivat, yök. Näin ohjelmasta myös lopun, jossa menettivät kaiken (oikein tollasille) Ja tiedoksi, en kääntänyt kanavalle itse:)
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan embarassing ja discusting 😂 Miksi sitä englantia pitää käyttää kun sitä ei osaa..?
Kolahtiko? Menikö tunteisiin? Oletko sh, jomman kumman toopen puoliso, sukulainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran ehdin katsoa, kun kunnolla mokailevat, halailivat, yök. Näin ohjelmasta myös lopun, jossa menettivät kaiken (oikein tollasille) Ja tiedoksi, en kääntänyt kanavalle itse:)
Älä esitä! Katsoit koko ohjelman, ei muutama minuutti noin paljon tunteisiin menisi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolahtiko? Menikö tunteisiin? Oletko sh, jomman kumman toopen puoliso, sukulainen?
Juu ei kolahtanut, olen ihan muun alan ihminen eikä lähipiirissäni ole ketään hoitoalalla olevaa :-D Tuli vain myötähäpeä noista sinun typoistasi. Pikku vinkkinä, ensi kerralla kannattaisi tarkistaa sanojen oikea kirjoitusasu vaikka googlesta :-)
Ap:llä kolahti kyllä johonkin kun tästäkin aiheesta on tehtaillut jo usean aloituksen 😏
Olen itse sh, mutta ainakin englanti sujuu...
mun verkkokalvoilla on vieläkin ne itserakkaat tekohymyt, rehvakkaat kävelyaskeleet ja jumalaton tuuletus jostain oikeasta vastauksesta.. apua, hyyyii!
Missäpäin noi asuivat? Toimiiko ne samoin työpaikalla. Yäk, mitkä maneerit.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sh, mutta ainakin englanti sujuu...
Kerrohan sitten, miltä tuntuu tuntea nuo pellet IRL? :)