Yöllinen horkkakohtaus
Aamuyöllä heräsin siihen että palelin niin että tärisin. Siis ihan järkyttävä palelu,,piti hakea toinen peitto päälle. Mistähän tuo voi johtua?
Kommentit (8)
Outoa. Vitsailin miehelle, että nyt saa elämänsä parhaan isänpäivälahjan kun muija heittää veivin 🙄
Ap
Mulla ollut myös joskus, tähän saattaa yhdistyä myös hetkellinen kova vatsakipu ja sen myötä ripuli. Menee ohi 1-2 tunnissa. Hormonaalista, ehkä?
Mä en kylläkään tiedä mitään noista yöllisistä horkka kohtauksista, mutta aina iltaisin ja aamuaikaisella palelen. Ei muuta kun kolmen peiton alle ja nukkumaan. Ja tarkastamaan ettei vaan mistään valskaa kylmää ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut myös joskus, tähän saattaa yhdistyä myös hetkellinen kova vatsakipu ja sen myötä ripuli. Menee ohi 1-2 tunnissa. Hormonaalista, ehkä?
Moi Ripuli-Anneli
Vierailija kirjoitti:
Ite oon yhdistäny asian ruoansulatukseen.
Mulle tulee aina aamuisin. Koko kroppa tärisee ja vapisee ihan hirveesti 😂 varmaan jotain tekemistä just ruuansulatuksen kanssa kun tulee aamupalan jälkeen.
Mihullekin kävi yytenä yönä noin. Ei mitään hajua mistä johtui.