Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöllinen horkkakohtaus

Vierailija
11.11.2018 |

Aamuyöllä heräsin siihen että palelin niin että tärisin. Siis ihan järkyttävä palelu,,piti hakea toinen peitto päälle. Mistähän tuo voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihullekin kävi yytenä yönä noin. Ei mitään hajua mistä johtui.

Vierailija
2/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Vitsailin miehelle, että nyt saa elämänsä parhaan isänpäivälahjan kun muija heittää veivin 🙄

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vain kuumetta taisi olla.

Vierailija
4/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös joskus, tähän saattaa yhdistyä myös hetkellinen kova vatsakipu ja sen myötä ripuli. Menee ohi 1-2 tunnissa. Hormonaalista, ehkä?

Vierailija
5/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kylläkään tiedä mitään noista yöllisistä horkka kohtauksista, mutta aina iltaisin ja aamuaikaisella palelen. Ei muuta kun kolmen peiton alle ja nukkumaan. Ja tarkastamaan ettei vaan mistään valskaa kylmää ilmaa.

Vierailija
6/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut myös joskus, tähän saattaa yhdistyä myös hetkellinen kova vatsakipu ja sen myötä ripuli. Menee ohi 1-2 tunnissa. Hormonaalista, ehkä?

Moi Ripuli-Anneli

Vierailija
7/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon yhdistäny asian ruoansulatukseen.

Vierailija
8/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina aamuisin. Koko kroppa tärisee ja vapisee ihan hirveesti 😂 varmaan jotain tekemistä just ruuansulatuksen kanssa kun tulee aamupalan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme