Muita naisia, jotka ovat oikeasti koska tahansa valmiita ja halukkaita yhdyntään?
Siis oman miehen kanssa. Paitsi ehkä oksennustaudissa.
Kommentit (39)
Siis koska vaan?
Kaupassa,
hautajaisissa,
vanhempainillassa,
kun olet juuri kuullut, että lapsesi on lopun ikäönsä sairas,
kun sut on ohitettu virantäytössä vaikka olit pätevin hakija,
kun miehesi on kiukutellut tyhjästä, sotkenut vessänpöntön ja jättänyt sukkansa keittiönsivupöydälle sun korjattavaksesi
En usko, tai vaihtoehtoisesti olet todella tunnekylmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aina valmis ja kostea.
Ikäsi, onko lapsia? Koulutustaso? Suhteen kesto?
N47, lapseton, maisteri, 2 vuotta. Tosin aina olen pitänyt seksistä todella paljon, vaikka kyseessä on ollut 15 vuoden suhde.
Oikean miehen kannsa joo, nykyisen miehen kanssa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aina valmis ja kostea.
Ikäsi, onko lapsia? Koulutustaso? Suhteen kesto?
Muut pointit ehkä jollain tapaa ymmärrän, mutta miten koulutustaso voisi vaikuttaa libidoon? 😂 Ehkä hetkellisesti kyllä, jos opiskelee työn ohessa, saattaa olla niin kiireinen ja stressaantunut ettei edes seksiä tee mieli. Se on kuitenkin toivottavasti kaikilla ohimenevä tila.
Ei koulutustaso libidoon vaikutakaan, mutta usein se rajaa valehtelua jollain lailla uskottaviin muotoihin.
Joo, viimeiset 30 vuotta panettanut koko ajan.
Ikä 43v
Miksi pitää joko halveksua tai epäillä kun puhutaan naisten halukkuudesta? Kyllä, meitä halukkaitakin ja useasti seksiä kaipaavia naisia on.
Itse 43 v, ja maannut vain mieheni kanssa. Yhdessä 18 v, kaksi lasta. Ja kostun heti, en tarvitse esileikkiä, saan yhdyntäorgasmin aina, myös peräkkisiä, saan myös nopeasti. Olen aina tykännyt seksistä. Kärsin, jos saa fyysisiä rakkauden osoituksia, mukaan lukien seksi.
Henkisesti valmis koko ajan. Ajattelen seksiä varmaan yhtä usein kuin joku teinipoika.
Fyysisestikin nopea syttymään. Sekunneissa.
Tietysti seksiä ajatellessa kostun muutenkin ja pillu sykkii pitkin päivää.
Seksi on mulle todella tärkeetä, muttei se oo ainoo juttu. Hellyys, kosketus, henkinen puoli. Miehen älykkyys ja huumorintaju.
En ole koskaan suhteessa kieltäytynyt seksistä, sitä päivää tuskin tulee!
No kyllä joo, oikeastaan aina valmis. Mies ei ole, eli haluaa harvemmin, n. kerran viikossa tai kahdessa.
Justiin äsken kävin hyväilemässä ja lähentelemässä, ihan kalustakin koitin viekotella housujen päältä jos innostuisi mutta pakit tuli taas. Itse pitää hoidella itsensä, ei auta muu, sanoi vaan ettei ole semmonen fiilis. Toivottavasti tää seksin määrä ja laatu ei tästä enää vähene/huonone jatkossa kun juuri vasta muutettiin yhteen ja nyt jo saa odotella että milloin olis sit ”se fiilis”.
N46, uusioperhe, suhde 2 vuotta.
En ole ikinä kieltäytynyt seksistä.
Aina ei varsinaisesti haluta, mutta nautinnon siitä saa silti ja halukin löytyy yleensä kun vaan hommiin alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis koska vaan?
Kaupassa,
hautajaisissa,
vanhempainillassa,
kun miehesi on kiukutellut tyhjästä, sotkenut vessänpöntön ja jättänyt sukkansa keittiönsivupöydälle sun korjattavaksesiEn usko, tai vaihtoehtoisesti olet todella tunnekylmä ihminen.
Tästä kommentista huomaa mielestäni, kuinka eri tavalla korkea- ja matalalibidoiset naiset ajattelevat. Ajattelen seksin olevan ihanaa ja auttavan kaikkeen, ehkei nyt sitten mahatautiin.
Ja kaupassa tai hautajaisissa haluan seksiä, vaikken haluani heti voi toteuttaakaan. Jos lapseni on sairas, mieheni jaminä lohdutamme toisiamme ja lujitamme sidettämme seksillä, jos työasiat harmittavat, seksi antaa muuta ajateltavaa. Sukkia tai vessanpöntön siivousta en kyllä pidä minään.
Kyllä, olen halukas , kostea ja valmis aina kun kumppanin kanssa hetkestä tulee vaikka ihan vahingossakin kiihkeä. Myös kumppani on halukas lähes aina. Harrastamme seksiä tosin "vain" n. 4-7x viikossa.
n31, ytm, suhteessa 5 vuotta, ei lapsia.
N60 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis koska vaan?
Kaupassa,
hautajaisissa,
vanhempainillassa,
kun miehesi on kiukutellut tyhjästä, sotkenut vessänpöntön ja jättänyt sukkansa keittiönsivupöydälle sun korjattavaksesiEn usko, tai vaihtoehtoisesti olet todella tunnekylmä ihminen.
Tästä kommentista huomaa mielestäni, kuinka eri tavalla korkea- ja matalalibidoiset naiset ajattelevat. Ajattelen seksin olevan ihanaa ja auttavan kaikkeen, ehkei nyt sitten mahatautiin.
Ja kaupassa tai hautajaisissa haluan seksiä, vaikken haluani heti voi toteuttaakaan. Jos lapseni on sairas, mieheni jaminä lohdutamme toisiamme ja lujitamme sidettämme seksillä, jos työasiat harmittavat, seksi antaa muuta ajateltavaa. Sukkia tai vessanpöntön siivousta en kyllä pidä minään.
Todellakin huomaa eron, minäkin ajattelen noin. Valitettavasti mies ei enää, mutta koska niin joskus on ollut, ei liene mahdotonta että hän saisi edes osan entisestä libidostaan takaisin esim. laihtumisen myötä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo yhdyntä-sanan käyttö. Kuulostaa niin kliiniseltä. Olla halukas yhdyntään. Sori, kuulostaa naurettavalta.
Mitenkä asia pitäisi muotoilla että tyydyttäisi arvon nirppanokkaa; "rakasteluun", "panemiseen", "penetraatioon"?
Vastauksesi on varmaan "seksi" mutta olet väärässä sillä se on sateenvarjotermi kaikelle kyseiselle toiminalle, ei riittävän tarkka kuvaus siitä mitä seksiltä halutaan.
Täällä myös. Ikää 40, vuoden ollut "viikonloppusuhteessa" 50-vuotiaan miehen kanssa, arkisin pyöritetään omaa kotia mutta viikonloput vietetään aika lailla yhdessä. Joten käytännössä vain viikonloppuisin päästään tätä toteuttamaan, muutoin tyydyttävä omaan seuraan tässä asiassa... Kuitenkin aina halukas ja herkästi mielessä, kuten joku totesi, "kuin teinipojalla".
Minäkin olen aina kostea. Olen kyllä seksuaalisesti aktiivinen ja aina halukas, mutta ei se tarkoita sitä että ihan joka hetki ja kenen kanssa tahansa.. Mielummin näin päin, kuin kuivuudesta kärsivänä. Ainoa huono puoli on juuri se, että joutuu todella paljon käyttämään pikkuhousunsuojia (jos kiihotun eli ajattelen esim. töissä jotain seksiin liittyvää vähänkin, niin pikkarit kastuu heti). Eli hygieniasyitten osalta välillä ärsyttää, seksin kannalta mahtavaa.
Laittakaa verhot ikkunan eteen niitä saa Anttilasta.
Niitä verhoja.
Minä myös.
Nainen 45v
Naimisissa
Lapsia 6
Parisuhteessa 29 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen oikeastaan aina halukas mieheni kanssa.
Mäkin. 39, 1 lapsi, FM (hum), 13 vuotta. Odotan yhteenvetoa. Ja miehen heräämistä.
Ap on saman ikäinen, 2 lasta ja muutaman vuoden pidempi suhde. Teillä taitaa olla mieskin valmis seksiin usein kun noin asian ilmaisit? Meillä valitettavasti alkuvuosien jälkeen ei enää ole ollut ja joudun turvautumaan enimmäkseen itsetyydytyksen.. ap
Käytätkö itsetyydytyksen nukkea?
Jos mun mieheni pettää minua, niin se ei johdu puutteesta.