Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minunnyt laskea mies menemään ja hajottaa perhe?

Vierailija
11.11.2018 |

En siis halua enää seksiä. En mieheni kanssa, mutta ei himota muutkaan miehet. Nuorempana meillä oli seksiä paljonkin ja milloin missäkin paikoissa. Vuosien mittaan kerrat on vähentyneet ja viimeisen vuoden ajan on todella saanut tehdä ajatustyötä, että yhtään pääsisi tunnelmaan. Sitten kun sitä seksiä viimeinkin on, kestää se kokonaisuudessaan sen 5-10 minuuttia, joten eipä se kummempia fiiliksiä herätä. Lisäksi pitää sekin hoitaa pimeässä peiton alla, jotta teinit ei kuule tai yllätä.

Pitäisikö nyt alkaa keskustelemaan erosta, jotta miehellä olisi mahdollisuus hakea seksiä muualta? Hän on aina ollut se aktiivisempi osapuoli. Nykyään olemme enemmän kavereita, vaikka olemmekin lähekkäin ja pussailemme. Intohimoa ei vaan ole enää. Minua rassaaa myös suuresti miehen ja toisen lapsen jatkuva riitely.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se sun mies itse haluaa?

Kyllähän tuo on minun mielestäni hänelle epäreilu tilanne, mutta se ei ole nyt ratkaisevaa.

Vierailija
2/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa tai alkakaa käymään vaikka hotellissa jonne teininne eivät löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miettineet mahdollisuutta, että (mahdollinen) hormonaalinen ehkäisy on vienyt halusi? Että ehkä kondomi tai vasektomia olisi ratkaisu tähän? Jos lapset on kummaltakin tehtynä (kun teineistä puhut), ehkä vasektomia olisi paras ratkaisu.

Vierailija
4/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla, ei se liity teineihin mitenkään vaan teihin kahteen, peitto eikä pimeys ei vie näkyvyyttä eikä peitä ääniä. Ja missä perheessä teinit muka paukahtavat vanhempiensa makkariin illalla/yöllä?

Seksin kestokaan ei kyllä vakuuta, että mieskään mikään aktiivinen osapuoli olisi.

Mun mielestä ero ei ole mikään ratkaisu, vaan asiasta hyväntahtoinen keskustelu, mitä asialle voisi tehdä, mitä molemmat haluavat seksiltä.

Vierailija
5/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle avoin lupa käydä vieraissa ja huorissa kunhan tulee yöksi kotiin. Ero sitten kun ei enää halua tulla kotiin.

Vierailija
6/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän tähän tarvi mieheltä kysyä yhtään mitään, vaan asia päätetään av-parlamentissa.

Vierailija
7/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa avoimesti, se on ainoa järkevä toimintatapa aloittaa tilanteen korjaaminen.

Vierailija
8/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin niinkin radikaalia ratkaisua kuin puhumista miehen kanssa.

Vierailija
9/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hormonaalinen ehkäisy? Jos on, se ensimmäisenä pois. Jos se ei auta, mene seksuaaliterapeutille. Vai onko niin, ettei miestäkään enää kiinnosta seksi kanssasi?

Vierailija
10/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Täällä yksi samassa tilanteessa oleva. Päivä päivältä ketuttaa enemmän ja enemmän. Olen tuo haluavampi osapuoli.