Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka haluaisi vaihtokaupassa tällaisen miehen?

Vierailija
11.11.2018 |

Ei juo eikä polta. On 173cm ja 71kg. Ei pidä seksistä, haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Käy töissä vähintään 5 päivänä viikossa yleensä 12 tunnin päiviä. Joskus töissä myös lauantaisin. Ei juuri juttele. Lapsen harrastuksia tukee ja on aina joka viikonloppu niissä. Tekee myös siellä toimitsijan hommia ja sponsoroi seuraa rahallisesti. Ei osaa remontoida. Rakastaa urheilua sekä katsoa että itse liikkua. Kenelle kelpaisi?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten saattaisi kelvatakin mutta tuo seksittömyys ja puhumattomuus on kyllä nou-nou.

Samaa mieltä. Puhumattomuus on todella iso miinus. Ja erityisesti hyvän seksin jälkeen on mukava jutella kaikesta mahdollisesta ihan rauhassa. 

Loikoillaan sängyssä ja parannetaan maailmaa. 

Vierailija
62/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo eikä polta. - Hyvä, tämä onkin ehdoton vaatimukseni parisuhteelle.

- On 173cm ja 71kg. - Kuulostaa hyvältä.

- Ei pidä seksistä, haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa. - Tuo on mulle vähän liian usein, mutta ehkä kerta kuussa olisi ok.

- Käy töissä vähintään 5 päivänä viikossa yleensä 12 tunnin päiviä. Joskus töissä myös lauantaisin. - Tämä on paha, koska itse arvostan vapaa-aikaa työn ja rahan yli.

- Ei juuri juttele. - Auts, ei hyvä.

- Lapsen harrastuksia tukee ja on aina joka viikonloppu niissä. - Hmmm, en halua miestä jolla on jo lapsia. Mutta tietty ehkä suhde voisi silti onnistua, kunhan ei halua minun kanssani lisää lapsia.

- Ei osaa remontoida. - Ei haittaa, en minäkään osaa.

- Rakastaa urheilua sekä katsoa että itse liikkua. - Kuulostaa hyvältä, rakastan urheilun katsomista ja tarvitsisin vähän motivaatiota että itsekin liikkuisin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo joka talonsa isynnyyttä tarjosi. Mies kun ei mökistään mihinkään lähde, on ollut monta kertaa mahdollista. Tuskin moni akka haluaa nukkua täällä olkkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan