Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka haluaisi vaihtokaupassa tällaisen miehen?

Vierailija
11.11.2018 |

Ei juo eikä polta. On 173cm ja 71kg. Ei pidä seksistä, haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Käy töissä vähintään 5 päivänä viikossa yleensä 12 tunnin päiviä. Joskus töissä myös lauantaisin. Ei juuri juttele. Lapsen harrastuksia tukee ja on aina joka viikonloppu niissä. Tekee myös siellä toimitsijan hommia ja sponsoroi seuraa rahallisesti. Ei osaa remontoida. Rakastaa urheilua sekä katsoa että itse liikkua. Kenelle kelpaisi?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä mieheltä, en huolisi ikinä!

Vierailija
22/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei kenellekkään kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johtuisikohan se kenties siitä, ettei ap kertonut juuri mitään hyvää miehestä. Voihan tuo oikeasti olla vaikka kuinka läminsydäminen, hauska, romattinen tai mitä vaan.

Vierailija
24/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet heittämässä miestä pois? Mikset lähde itse?

Lähden kyllä itse heti kun se on mahdollista.

Mikä viivyttää?

Vierailija
25/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen mahdollistaa?

Vierailija
26/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos: ei pidä seksistä, ei juttele ja tekee liikaa töitä. Eihän hänen kanssaa voisi viettää yhteistä aikaa, mikä se sellainen seurustelusuhde on. 

Vierailija
27/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen mahdollistaa?

Talousasiat.

Vierailija
28/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johtuisikohan se kenties siitä, ettei ap kertonut juuri mitään hyvää miehestä. Voihan tuo oikeasti olla vaikka kuinka läminsydäminen, hauska, romattinen tai mitä vaan.

On kyllä ihan hauska ja huumorintajuinen. Tykkää lapsista ja on hyvä niiden kanssa.

Vierailija
29/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.

Tällä on ikää 41v

Ai että päivittäisin nuorempaan? Otatko sinä Ap sitten tuon version 1.1?

Vierailija
30/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.

Tällä on ikää 41v

Ai että päivittäisin nuorempaan? Otatko sinä Ap sitten tuon version 1.1?

En ota.

Vierailija
31/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin ottaa, mutta en varmaan pystyisi tuppisuun kanssa olemaan. Minulle on tärkeää pystyä käymään keskusteluja erilaisista aiheista, joten jätän väliin.

Pitkät työpäivät ei olisi haitanneet, teen niitä itsekin. Tosin pitkien työpäivien tulisi näkyä isona tilipussina, muuten ei ole järkeä.

Vierailija
32/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun katsoa peiliin kun mies ei halua sua eikä viihdy sun kanssa?

Vierailija
33/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen mahdollistaa?

Talousasiat.

Eli pitää löytää ensin uusi elättäjä? (Joka sitten tekeekin liikaa töitä)

Vierailija
34/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen mahdollistaa?

Talousasiat.

Eli pitää löytää ensin uusi elättäjä? (Joka sitten tekeekin liikaa töitä)

Ei. Pärjäisin ihan työmarkkinatuella kin mutta äitipuoli olisi lapselle hyvä löytyä.

Vierailija
35/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtari riippuen kuinka tasainen luonne on. Oma myöntää olevansa burn outin rajalla, apua ei suostu hakemaan. Töitä tekee sen 8-10 tuntia 5pv viikossa, mutta töistä tullessaan menee nukkumaan pariksi tunniksi joka päivä ja viikonloppuisinkin. Lapsia huomioi hyvin satunnaisesti, useimmiten muistutettuna että he ovat kovasti ikävöineet häntä. Turhautuneena kiroilee ja huutaa, ei väliä vaikka pienet lapset vieressä pelästyy. Seksiä haluaa kerran kuukaudessa, silloinkin vaan suihinoton. Ei vastapalvelusta siitä työstä ja sitten taas pärjääkin kuukauden.

Kavereitten kanssa pitää päästä menoihin parin kolmen viikonlopun välein parhaimmillaan parin tunnin varoitusajalla, jos itse pyydät, asiasta pitää tehdä kolmen viikon varoitus. Astiat joskus eksyy tiskialtaaseen, muttei ilman erillistä kehoitusta tiskikoneeseen. Roskat ei mene roskikseen, likapyykit viljellään pitkin taloa, pesukonetta ei käytä ilman marisevaa ääntä eikä ulkovaatteet päädy he kauriin vaan siihen mihinkä sattuu ne itsestään riisumaan. Avaimet, kännykkä ja lompakko hukassa useita kertoja päivässä ja aina aamulla kiireessä niitä kiroillen etsii.

Plussia löytyy. On seuramies ystävilleen ja sosiaalinen. Kätevä käsistään eli remppaintoinen. Turhautuu vaan nopeasti, mutta jaksaa yrittää uudestaan. Tarkka työssään, lähes pikkutarkka, siitä syystä altis burnoutille.

Vierailija
36/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä huolehdi, lähde menemään vaan. Kyllä Samurai löytää seuraajan ihan itse.  :)

Vierailija
37/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sä huolehdi, lähde menemään vaan. Kyllä Samurai löytää seuraajan ihan itse.  :)

Sinäkö haluat tilalleni?

Vierailija
38/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tiedän erään joka haluaisi.  :)

Vierailija
39/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtari riippuen kuinka tasainen luonne on. Oma myöntää olevansa burn outin rajalla, apua ei suostu hakemaan. Töitä tekee sen 8-10 tuntia 5pv viikossa, mutta töistä tullessaan menee nukkumaan pariksi tunniksi joka päivä ja viikonloppuisinkin. Lapsia huomioi hyvin satunnaisesti, useimmiten muistutettuna että he ovat kovasti ikävöineet häntä. Turhautuneena kiroilee ja huutaa, ei väliä vaikka pienet lapset vieressä pelästyy. Seksiä haluaa kerran kuukaudessa, silloinkin vaan suihinoton. Ei vastapalvelusta siitä työstä ja sitten taas pärjääkin kuukauden.

Kavereitten kanssa pitää päästä menoihin parin kolmen viikonlopun välein parhaimmillaan parin tunnin varoitusajalla, jos itse pyydät, asiasta pitää tehdä kolmen viikon varoitus. Astiat joskus eksyy tiskialtaaseen, muttei ilman erillistä kehoitusta tiskikoneeseen. Roskat ei mene roskikseen, likapyykit viljellään pitkin taloa, pesukonetta ei käytä ilman marisevaa ääntä eikä ulkovaatteet päädy he kauriin vaan siihen mihinkä sattuu ne itsestään riisumaan. Avaimet, kännykkä ja lompakko hukassa useita kertoja päivässä ja aina aamulla kiireessä niitä kiroillen etsii.

Plussia löytyy. On seuramies ystävilleen ja sosiaalinen. Kätevä käsistään eli remppaintoinen. Turhautuu vaan nopeasti, mutta jaksaa yrittää uudestaan. Tarkka työssään, lähes pikkutarkka, siitä syystä altis burnoutille.

Ei ole kyllä tasainen luonne, ei kyllä noin paha huutaja kuin miehesi on. Työstressiä on aina ja se kyllä näkyy.

Vierailija
40/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta tiedän erään joka haluaisi.  :)

Ok. Miksi haluaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi