Kuka haluaisi vaihtokaupassa tällaisen miehen?
Ei juo eikä polta. On 173cm ja 71kg. Ei pidä seksistä, haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Käy töissä vähintään 5 päivänä viikossa yleensä 12 tunnin päiviä. Joskus töissä myös lauantaisin. Ei juuri juttele. Lapsen harrastuksia tukee ja on aina joka viikonloppu niissä. Tekee myös siellä toimitsijan hommia ja sponsoroi seuraa rahallisesti. Ei osaa remontoida. Rakastaa urheilua sekä katsoa että itse liikkua. Kenelle kelpaisi?
Kommentit (63)
Harmi kun ei kenellekkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä mieheltä, en huolisi ikinä!
No johtuisikohan se kenties siitä, ettei ap kertonut juuri mitään hyvää miehestä. Voihan tuo oikeasti olla vaikka kuinka läminsydäminen, hauska, romattinen tai mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet heittämässä miestä pois? Mikset lähde itse?
Lähden kyllä itse heti kun se on mahdollista.
Mikä viivyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen mahdollistaa?
Ei kiitos: ei pidä seksistä, ei juttele ja tekee liikaa töitä. Eihän hänen kanssaa voisi viettää yhteistä aikaa, mikä se sellainen seurustelusuhde on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen mahdollistaa?
Talousasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuisikohan se kenties siitä, ettei ap kertonut juuri mitään hyvää miehestä. Voihan tuo oikeasti olla vaikka kuinka läminsydäminen, hauska, romattinen tai mitä vaan.
On kyllä ihan hauska ja huumorintajuinen. Tykkää lapsista ja on hyvä niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.
Tällä on ikää 41v
Ai että päivittäisin nuorempaan? Otatko sinä Ap sitten tuon version 1.1?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.
Tällä on ikää 41v
Ai että päivittäisin nuorempaan? Otatko sinä Ap sitten tuon version 1.1?
En ota.
Muuten voisin ottaa, mutta en varmaan pystyisi tuppisuun kanssa olemaan. Minulle on tärkeää pystyä käymään keskusteluja erilaisista aiheista, joten jätän väliin.
Pitkät työpäivät ei olisi haitanneet, teen niitä itsekin. Tosin pitkien työpäivien tulisi näkyä isona tilipussina, muuten ei ole järkeä.
Pitäisköhän sun katsoa peiliin kun mies ei halua sua eikä viihdy sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen mahdollistaa?
Talousasiat.
Eli pitää löytää ensin uusi elättäjä? (Joka sitten tekeekin liikaa töitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen mahdollistaa?
Talousasiat.
Eli pitää löytää ensin uusi elättäjä? (Joka sitten tekeekin liikaa töitä)
Ei. Pärjäisin ihan työmarkkinatuella kin mutta äitipuoli olisi lapselle hyvä löytyä.
Vaihtari riippuen kuinka tasainen luonne on. Oma myöntää olevansa burn outin rajalla, apua ei suostu hakemaan. Töitä tekee sen 8-10 tuntia 5pv viikossa, mutta töistä tullessaan menee nukkumaan pariksi tunniksi joka päivä ja viikonloppuisinkin. Lapsia huomioi hyvin satunnaisesti, useimmiten muistutettuna että he ovat kovasti ikävöineet häntä. Turhautuneena kiroilee ja huutaa, ei väliä vaikka pienet lapset vieressä pelästyy. Seksiä haluaa kerran kuukaudessa, silloinkin vaan suihinoton. Ei vastapalvelusta siitä työstä ja sitten taas pärjääkin kuukauden.
Kavereitten kanssa pitää päästä menoihin parin kolmen viikonlopun välein parhaimmillaan parin tunnin varoitusajalla, jos itse pyydät, asiasta pitää tehdä kolmen viikon varoitus. Astiat joskus eksyy tiskialtaaseen, muttei ilman erillistä kehoitusta tiskikoneeseen. Roskat ei mene roskikseen, likapyykit viljellään pitkin taloa, pesukonetta ei käytä ilman marisevaa ääntä eikä ulkovaatteet päädy he kauriin vaan siihen mihinkä sattuu ne itsestään riisumaan. Avaimet, kännykkä ja lompakko hukassa useita kertoja päivässä ja aina aamulla kiireessä niitä kiroillen etsii.
Plussia löytyy. On seuramies ystävilleen ja sosiaalinen. Kätevä käsistään eli remppaintoinen. Turhautuu vaan nopeasti, mutta jaksaa yrittää uudestaan. Tarkka työssään, lähes pikkutarkka, siitä syystä altis burnoutille.
Älä sä huolehdi, lähde menemään vaan. Kyllä Samurai löytää seuraajan ihan itse. :)
Vierailija kirjoitti:
Älä sä huolehdi, lähde menemään vaan. Kyllä Samurai löytää seuraajan ihan itse. :)
Sinäkö haluat tilalleni?
En mutta tiedän erään joka haluaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtari riippuen kuinka tasainen luonne on. Oma myöntää olevansa burn outin rajalla, apua ei suostu hakemaan. Töitä tekee sen 8-10 tuntia 5pv viikossa, mutta töistä tullessaan menee nukkumaan pariksi tunniksi joka päivä ja viikonloppuisinkin. Lapsia huomioi hyvin satunnaisesti, useimmiten muistutettuna että he ovat kovasti ikävöineet häntä. Turhautuneena kiroilee ja huutaa, ei väliä vaikka pienet lapset vieressä pelästyy. Seksiä haluaa kerran kuukaudessa, silloinkin vaan suihinoton. Ei vastapalvelusta siitä työstä ja sitten taas pärjääkin kuukauden.
Kavereitten kanssa pitää päästä menoihin parin kolmen viikonlopun välein parhaimmillaan parin tunnin varoitusajalla, jos itse pyydät, asiasta pitää tehdä kolmen viikon varoitus. Astiat joskus eksyy tiskialtaaseen, muttei ilman erillistä kehoitusta tiskikoneeseen. Roskat ei mene roskikseen, likapyykit viljellään pitkin taloa, pesukonetta ei käytä ilman marisevaa ääntä eikä ulkovaatteet päädy he kauriin vaan siihen mihinkä sattuu ne itsestään riisumaan. Avaimet, kännykkä ja lompakko hukassa useita kertoja päivässä ja aina aamulla kiireessä niitä kiroillen etsii.
Plussia löytyy. On seuramies ystävilleen ja sosiaalinen. Kätevä käsistään eli remppaintoinen. Turhautuu vaan nopeasti, mutta jaksaa yrittää uudestaan. Tarkka työssään, lähes pikkutarkka, siitä syystä altis burnoutille.
Ei ole kyllä tasainen luonne, ei kyllä noin paha huutaja kuin miehesi on. Työstressiä on aina ja se kyllä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
En mutta tiedän erään joka haluaisi. :)
Ok. Miksi haluaisi?