Kuka haluaisi vaihtokaupassa tällaisen miehen?
Ei juo eikä polta. On 173cm ja 71kg. Ei pidä seksistä, haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Käy töissä vähintään 5 päivänä viikossa yleensä 12 tunnin päiviä. Joskus töissä myös lauantaisin. Ei juuri juttele. Lapsen harrastuksia tukee ja on aina joka viikonloppu niissä. Tekee myös siellä toimitsijan hommia ja sponsoroi seuraa rahallisesti. Ei osaa remontoida. Rakastaa urheilua sekä katsoa että itse liikkua. Kenelle kelpaisi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Kuulostaa ikävältä tyypiltä ja varreltaankin aika mitätön.
Miten niin ikävältä?
Kuulostaa vähän eksältäni, ei ihan kaikilta kohdin, mutta tarpeeksi sinne päin. En missään nimessä vaihtaisi, tuollainen jatkuvasti töissä roikkuva mölli on jo nähty, ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ikävältä?
Dead boring.
No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, eikö kenellekkään kelpaa?
Näköjään ei. Mutta ei sun siitä sitten ainakaan tarvi mustis olla kun saat pitää sen ihan itselläsi😀
Vierailija kirjoitti:
No minulla on jo kotona tuollainen, ikää hänellä on 50v.
Tällä on ikää 41v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään ei. Mutta ei sun siitä sitten ainakaan tarvi mustis olla kun saat pitää sen ihan itselläsi😀
En ole koskaan ollutkaan mustasukkainen
Nauratti tuo "ei osaa remontoida", jotenki hyvi irrallinen kommentti, mut ilmeisesti ap:lle tärkee asia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan ollut siihen syytäkään.
Plussaa on urheilullisuus ja lapsen harrrastuksessa mukanaolo. Miinusta seksittömyys ja liialinen työinnokkuus. Ei kelpais siis.
Mitä tuommoisella tekee parisuhteessa? Tuttavana miksei, etäisänä vois mennä, mut mihin muuhun tuosta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan ollut siihen syytäkään.
Ei ole mutta olisi kiva jos tulevaisuudessa lapsi saisi kivan äitipuolen. Ei vaan taida onnistua.
"Kenelle kelpaisi?" kuulostaa siltä, että kyseessä olisi joku kohta kaatopaikalle dumpattava roska.
Vähän itsearvostusta hei :D Se on surullista ja väärin jos pitää miettiä "kelpaako" joku jollekin ja siitä tulee riippakivivaikutelma.
Mies oletettavasti muuttui vasta lasten saamisten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mies oletettavasti muuttui vasta lasten saamisten jälkeen.
Kyllä lapsen saannin jälkeen ja työttömyyden jälkeen. Joutui alkamaan yrittäjäksi yms en olisi häntä ottanut.
Miksi olet heittämässä miestä pois? Mikset lähde itse?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet heittämässä miestä pois? Mikset lähde itse?
Lähden kyllä itse heti kun se on mahdollista.