Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? Mies kokee etten välittäisi hänestä.

Vierailija
10.11.2018 |

Taas mies sen sano, että ku hän kokee etten välitä. Mutta en enää keksi millä näyttää välittäminen niin että asia menis perille.

Olen joka påivä tehnyt hälle ruuat valmiiksi ku tulee töistä, pesen vaatteensa, hoidan kotona kaiken kotityön ja ulkona niin paljo ku osaan. Olen iltosin kattonu lapset jos hän ollu väsynyt, en kulje omissa menoissa jotta hän saa levätä/keskittyä työhönsä/harrastaa, olen päästänyt hänet lähes joka lauantai omiin harrastuksiin kesästä asti, kausiluontoinen harrastus (ja hän käynyt kaksi harraste reissua 3-4 päivää kerralla) annoin mennä ja toivotin mukavaa ja rentouttavaa matkaa.

Keitän usein kahvit valmiiksi, laita iltapalaa myös hälle kunhan oon saanu muksut unille, teen usein eväät hälle jos tarvii harrastukseensa tai töihin, kyselen kuulumisia, kuuntelen päivittäin mitä kuuluu, miten mennyt töissä, kyselen ja näytän kiinnostukseni asioita kohtaan, pyydän lähelle ku mennään nukkumaan, halailen, koskettelen, kerron rakastavani, laitan sen viestillä jos yö ollaan erossa toisistamme, rakastellaan 4-7 kertaa viikko.

KUN MIKÄÄN EI RIITÄ. Alan olla ero valmis, oon nii kypsä kun toinen ei usko että rakastan vaan jankuttaa ku ei oo pikkaa perheessä ja ku kukaan ei välitäå.

Lapser kyllä hänen kimpussa olis kokoajan ku on kotona ja asiaa heillä kamalasti.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja usein hieron häntä, etenkin jos kertoo olevansa kipeä/jumissa. yms..

Vierailija
2/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkin olen järjestämässä meille kahden keskistä päivää, jos aijon että kaksin tehdään jotain mun on huolehdittava asia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et rakasta. Oikeasti unelmamiehesi on joku muu ja kaipaat häntä. Jostakin syystä et päätynyt unelmamiehesi kanssa koskaan yhteen, vaan tyydyit nykyiseen. Kyllä sun miehes aavistaa sen, jos et oikeasti välitä

Vierailija
4/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä olla toisinpäin pikemmin (tai myöskin) Miehesi ei välitä sinusta...

Vierailija
5/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin idiootilta, ettei rakkautesi merkitse siksi varmaan mitään.

Vierailija
6/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aitoa ja sen vaistoaa.

Vierailija
7/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla trollaus? Jos ei, niin vastasitkin omaan kysymykseesi: ero on paras vaihtoehto.

M46

Vierailija
8/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Etpä sinä sen järkeämmälle vaikuta, samassa veneessä liene sitten ollaan?

Ap

Vierailija
9/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla trollaus? Jos ei, niin vastasitkin omaan kysymykseesi: ero on paras vaihtoehto.

M46

Valitettavasti totisinta totta ja mies saanut omalla käytöksellään minut pikku hiljaa katkeroitumaan, nyt alan sen huomata.

Ap

Vierailija
10/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet alkoivat ärsyttää..

Vierailija
11/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihmiseltä, joka suorittaa mainitsemiaan asioita koska niin kuuluu tehdä. Tunnekylmä. Kyllä sen vaan vaistoaa.

Rakkaus on tunne takaraivossa, eikä mitään palveluksia toiselle.

Vierailija
12/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Etpä sinä sen järkeämmälle vaikuta, samassa veneessä liene sitten ollaan?

Ap

Mä en nyyhki asiasta enkä hukkaa aikaani toisen perseen nuolemiseen. Isompi mahis löytää joku joka kolahtaisi kuin sulla.

Vierailija
13/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla tekemätäkin niitä jos minua ei oikeasti kiinnostais. Mutta ku olen kiinnostunut. Tai olin mutta alkaa olla aivan sama ku ei kerta riitä niin ei sitten.

Ap

Vierailija
14/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Valitettavasti totisinta totta ja mies saanut omalla käytöksellään minut pikku hiljaa katkeroitumaan, nyt alan sen huomata.

Ap

Oma valintasi, syytä vain muita siitä, että olet tuollainen ylikäveltävä arvoton ovimatto.

Vierailija
15/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihmiseltä, joka suorittaa mainitsemiaan asioita koska niin kuuluu tehdä. Tunnekylmä. Kyllä sen vaan vaistoaa.

Ja mistä tämän vaikutelman kekseit?

Ap

Vierailija
16/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla tekemätäkin niitä jos minua ei oikeasti kiinnostais. Mutta ku olen kiinnostunut. Tai olin mutta alkaa olla aivan sama ku ei kerta riitä niin ei sitten.

Ap

Tuollaisen arvottoman p*skan yritykset eivät kiinnosta.

Vierailija
17/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hirveä litania uhrautumista toiselle, mitä rakkautta sellainen muka on?

Vierailija
18/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tavastasi kirjoittaa ja luetella asioita, mitä teet sekä myöskin siitä, että miehesi ei varmasti valittaisi ettet välitä, jos olisit niin rakastava puoliso mitä annat olettaa.

Vierailija
19/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään rakastaisi uhrautujaa.

Vierailija
20/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun et järjestä raivokohtauksia ja annat mennä harrastuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä