Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? Mies kokee etten välittäisi hänestä.

Vierailija
10.11.2018 |

Taas mies sen sano, että ku hän kokee etten välitä. Mutta en enää keksi millä näyttää välittäminen niin että asia menis perille.

Olen joka påivä tehnyt hälle ruuat valmiiksi ku tulee töistä, pesen vaatteensa, hoidan kotona kaiken kotityön ja ulkona niin paljo ku osaan. Olen iltosin kattonu lapset jos hän ollu väsynyt, en kulje omissa menoissa jotta hän saa levätä/keskittyä työhönsä/harrastaa, olen päästänyt hänet lähes joka lauantai omiin harrastuksiin kesästä asti, kausiluontoinen harrastus (ja hän käynyt kaksi harraste reissua 3-4 päivää kerralla) annoin mennä ja toivotin mukavaa ja rentouttavaa matkaa.

Keitän usein kahvit valmiiksi, laita iltapalaa myös hälle kunhan oon saanu muksut unille, teen usein eväät hälle jos tarvii harrastukseensa tai töihin, kyselen kuulumisia, kuuntelen päivittäin mitä kuuluu, miten mennyt töissä, kyselen ja näytän kiinnostukseni asioita kohtaan, pyydän lähelle ku mennään nukkumaan, halailen, koskettelen, kerron rakastavani, laitan sen viestillä jos yö ollaan erossa toisistamme, rakastellaan 4-7 kertaa viikko.

KUN MIKÄÄN EI RIITÄ. Alan olla ero valmis, oon nii kypsä kun toinen ei usko että rakastan vaan jankuttaa ku ei oo pikkaa perheessä ja ku kukaan ei välitäå.

Lapser kyllä hänen kimpussa olis kokoajan ku on kotona ja asiaa heillä kamalasti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kuitenkin varmaan jutelleet asiasta. Osaako hän sanoa, millaiset asiat saisivat tuntemaan, että välität.

Juu viimes tänään.

Ei jälleen kerran osannut sanoa mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta kokisi olevansa rakastettu.

Ja jälleen pyysin asiallisesti, että voisiko hän ottaa osa vastuun kodin hoidosta kerta kokee ettei aika kulu ja kokee olevansa ulkopuolinen ja katsosi lapsia ja minä alan harrastaa, mutta ei häntä kiinnosta.

Ap

Ehkä tuossa vaiheessa ihminen ei kaipaa asiallisuutta vaan tunnetta. 

Vierailija
42/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on kyllä AP maailman helpoin narrata ja saada palvelemaan ja vielä niin, että koet huonoa omaatuntoa. Ihannetilanne, miehen ei tarvitse kuin sanoa, ettet hänestä välitä ja palvelet vielä paremmin. Ja vielä täällä asti ihmettelet, mitä vielä enemmän voisit tehdä, että mies uskoo. En tiedä oletko tyhmä vai naiivi, mutta jotenkin ihan älytön juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, monien miesten mielestä seksi = rakkaus. Eli onko tuo asia kunnossa?

Vierailija
44/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies kaipaa sitä, että näkisit hänet Supermiehenä, Sankarina, ihailtavana ja kunnioitettavana. Kokee että näet hänet hieman vätyksenä ja luuserina. (Mikä ei kenties ole sinun vikasi, vaan miehen käytöksen. :D) Miehet kaipaa käsitykseni mukaan suhteellisesti enemmän kunnioitusta ja ihailua, kuin paapomista.

Kerro hänelle, että tarvitset häntä. Kerro, mitä tarvitset. Sano, ettet jaksa hoitaa kaikkea yksin, että sun olo on kurja ja avuton, et tiedä mitä tehdä. Lopeta passaus, tee vain puolet. Kerro miehellesi, että toivoisit romantiikkaa hänen puoleltaan, että SINÄ et koe, että hän välittää, tai mitä ikinä tunnetkaan. Älä kerro tätä syyllistävästi vaan aidosti, haavoittuvasti.

Keskity enemmän itseesi, siihen mikä on sinulle hyväksi. Älä kosta, katkeroidu tai pelaa pelejä, pidä sydän avoinna.

Vierailija
45/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin:

Aloitin uuden harrastuksen, 2-3 krt viikossa. En enää kysy miten töissä meni kun joka kerta vastaus on sama ”ihan ookoo”. En mene enää halaamaan kun ei koskaan tule vastahalausta. En halua enää sitäkään vähää seksiä (1-3 krt/kk) koska viimeksi hän ehdotti sitä kuulemma velvollisuudesta ja sekin kerta epäonnistui, en varmaan kiihota häntä tarpeeksi. En ole enää mustasukkainen lainkaan, vaikka klassiset merkit toisesta naisesta ovat pinossa. Mene vain, hyvältä näyttää, olet joo laihtunut.

Tulos: mies kysyy miksi olen ollut niin kylmä ja etäinen viime aikoina?? ”Mikä sua oikein vaivaa?”

Ja minusta tuntuu niin hyvältä. Olen päässyt eroon läheisriippuvuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi