Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? Mies kokee etten välittäisi hänestä.

Vierailija
10.11.2018 |

Taas mies sen sano, että ku hän kokee etten välitä. Mutta en enää keksi millä näyttää välittäminen niin että asia menis perille.

Olen joka påivä tehnyt hälle ruuat valmiiksi ku tulee töistä, pesen vaatteensa, hoidan kotona kaiken kotityön ja ulkona niin paljo ku osaan. Olen iltosin kattonu lapset jos hän ollu väsynyt, en kulje omissa menoissa jotta hän saa levätä/keskittyä työhönsä/harrastaa, olen päästänyt hänet lähes joka lauantai omiin harrastuksiin kesästä asti, kausiluontoinen harrastus (ja hän käynyt kaksi harraste reissua 3-4 päivää kerralla) annoin mennä ja toivotin mukavaa ja rentouttavaa matkaa.

Keitän usein kahvit valmiiksi, laita iltapalaa myös hälle kunhan oon saanu muksut unille, teen usein eväät hälle jos tarvii harrastukseensa tai töihin, kyselen kuulumisia, kuuntelen päivittäin mitä kuuluu, miten mennyt töissä, kyselen ja näytän kiinnostukseni asioita kohtaan, pyydän lähelle ku mennään nukkumaan, halailen, koskettelen, kerron rakastavani, laitan sen viestillä jos yö ollaan erossa toisistamme, rakastellaan 4-7 kertaa viikko.

KUN MIKÄÄN EI RIITÄ. Alan olla ero valmis, oon nii kypsä kun toinen ei usko että rakastan vaan jankuttaa ku ei oo pikkaa perheessä ja ku kukaan ei välitäå.

Lapser kyllä hänen kimpussa olis kokoajan ku on kotona ja asiaa heillä kamalasti.

Kommentit (45)

21/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kyllä olla toisinpäin pikemmin (tai myöskin) Miehesi ei välitä sinusta...

Tämä minullekin tuli ekana mieleen. Miehesi siis projisoi omia tuntemuksiaan sinuun.

Onko teillä seksiä? Sehän kertoo aika paljon. Jos miehesi haluaa seksiä kanssasi, kaikki on hyvin. Jos ei, huolestu!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä porvoooosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun et järjestä raivokohtauksia ja annat mennä harrastuksiin.

Sitäpaitsi se on ihan totta! Aloittajan käytös ei kerro rakkaudesta, vaan siitä, että ap on reikäänsä tarjoava palvelija.

Vierailija
24/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun et järjestä raivokohtauksia ja annat mennä harrastuksiin.

Täytyy alkaa kulkea itte illat kavereilla,harrastuksissa yms, tehdä ruoka vain itelle ja muksuille sillon ku tehdään, pyykätköö itte ym. Ja ei, en aijo kysellä kuulumisia enkä ottaa viereen, en mitään enää mitä olen tehnyt koska halunnut auttaa/olla lähellä/näyttää että rakastan.

Siinäpä ihmetelkööt sitte.

Ap

Vierailija
26/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: joku roti provossakin. Kyllä ei nyt heru pisteitä. Jotain uskottavuutta tarinassa pitäisi olla. Kas kun et kertonut, että sahasit kätesi irti, kun mies sitä toivoi ja edelleen vaan valittaa etten rakasta.

Vierailija
27/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kyllä olla toisinpäin pikemmin (tai myöskin) Miehesi ei välitä sinusta...

Tämä minullekin tuli ekana mieleen. Miehesi siis projisoi omia tuntemuksiaan sinuun.

Onko teillä seksiä? Sehän kertoo aika paljon. Jos miehesi haluaa seksiä kanssasi, kaikki on hyvin. Jos ei, huolestu!

Valitettavasti tämä itselläkin tulee mieleen sillon kun mies asiasta sanoo ja olen kysynytkin, mutta kiistää tietenkin.

Seksiä on, enempi mun alotteesta mutta tekee mieskin alotteita.

Ap

Vierailija
28/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: joku roti provossakin. Kyllä ei nyt heru pisteitä. Jotain uskottavuutta tarinassa pitäisi olla. Kas kun et kertonut, että sahasit kätesi irti, kun mies sitä toivoi ja edelleen vaan valittaa etten rakasta.

Ku oliaki provo.

Ap

Vierailija
29/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihmiseltä, joka suorittaa mainitsemiaan asioita koska niin kuuluu tehdä. Tunnekylmä. Kyllä sen vaan vaistoaa.

Rakkaus on tunne takaraivossa, eikä mitään palveluksia toiselle.

Ja mistä tämän vaikutelman kekseit?

Ap

Tavastasi kirjoittaa ja luetella asioita, mitä teet sekä myöskin siitä, että miehesi ei varmasti valittaisi ettet välitä, jos olisit niin rakastava puoliso mitä annat olettaa.

Taidat olla ap:n mies!

Vierailija
30/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä itselläkin tulee mieleen sillon kun mies asiasta sanoo ja olen kysynytkin, mutta kiistää tietenkin.

Seksiä on, enempi mun alotteesta mutta tekee mieskin alotteita.

Ap

Eihän kukaan tuollaista arvotonta p*skaa rakastakaan, tajua nyt se jo.

Vierailija
31/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä teet liikaa. Et anna miehen osallistua kodin hommiin ja hän kokee siksi itsensä ikäänkuin ulkopuoliseksi. Nyt jakakaa vähän kotitöitä ja pyydä vaikka miestä joskus paapomaan sinua.

Vierailija
32/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sä teet liikaa. Et anna miehen osallistua kodin hommiin ja hän kokee siksi itsensä ikäänkuin ulkopuoliseksi. Nyt jakakaa vähän kotitöitä ja pyydä vaikka miestä joskus paapomaan sinua.

Ei tee vaikka pyydän, joskus muksuja kattoo ku pyydän ja toisinaan omasta tahdostaan mutta sillonki yleensä teen kotitöitä/käyn kaupassa tmv.

En minä ala ruinaamaan paapomist, kyllä hän paapois jo kiinnostas, ei siitä jää ku paskan maku jos toinen velvollisuudesta tekee.

Ap

Vierailija
33/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi luulee ettet tarvitse häntä. Näytä joskus heikkoutensa äläkä tee niin paljon. Avioliitto ei ole suoritus.

Vierailija
34/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kuitenkin varmaan jutelleet asiasta. Osaako hän sanoa, millaiset asiat saisivat tuntemaan, että välität.

Vierailija
35/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kuitenkin varmaan jutelleet asiasta. Osaako hän sanoa, millaiset asiat saisivat tuntemaan, että välität.

Juu viimes tänään.

Ei jälleen kerran osannut sanoa mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta kokisi olevansa rakastettu.

Ja jälleen pyysin asiallisesti, että voisiko hän ottaa osa vastuun kodin hoidosta kerta kokee ettei aika kulu ja kokee olevansa ulkopuolinen ja katsosi lapsia ja minä alan harrastaa, mutta ei häntä kiinnosta.

Ap

Vierailija
36/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu viimes tänään.

Ei jälleen kerran osannut sanoa mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta kokisi olevansa rakastettu.

Ja jälleen pyysin asiallisesti, että voisiko hän ottaa osa vastuun kodin hoidosta kerta kokee ettei aika kulu ja kokee olevansa ulkopuolinen ja katsosi lapsia ja minä alan harrastaa, mutta ei häntä kiinnosta.

Ap

Älä pyytele ja kysele vaan tee! Otat oman aikasi ja jätät tekemättä osan asioista. Kyllä kai miehesi tunteekin olevansa ulkopuolinen perheessä, kun sinä teet kaiken, ihan kaiken.

Jos miehesi on aikuinen, kyllä hän vastuunsa kantaa esim. lasten kanssa.

Avaat ulko-oven, sanot ”heippa!, tulen parin tunnin kuluttua takaisin, hoida homma.”

Vierailija
37/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä SINÄ tunnet miestä kohtaan? Minkä aukon mies täyttää SINUN elämässäsi? Mitä hän MERKITSEE sinulle ja elämänlaadullesi? Kuinka merkityksellistä sinulle on, että juuri TE kaksi kohtasitte ja menitte yksiin? Mitä SINÄ SAAT mieheltä ja teidän suhteelta?

Vierailija
38/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä SINÄ tunnet miestä kohtaan? Minkä aukon mies täyttää SINUN elämässäsi? Mitä hän MERKITSEE sinulle ja elämänlaadullesi? Kuinka merkityksellistä sinulle on, että juuri TE kaksi kohtasitte ja menitte yksiin? Mitä SINÄ SAAT mieheltä ja teidän suhteelta?

Mies siis ehkä haluaisi tietää, mitä lisäarvoa hän tuo elämääsi sen sijaan, että vain nauttii sinun tuottamistasi palveluista. Jos hän ei koe, että hän tuo sinulle jotain tärkeää ja arvokasta, hän voi kokea olevansa yhdentekevä sinulle.

Vierailija
39/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi kokee, ettet tarvitse häntä?

Vierailija
40/45 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elämäsi helpottuisi, jos miehesi poistuisi kuviosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi