Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheisesi joutuu sairaalaan. Aiotko vierailla siellä ilman influenssarokotusta?

Vierailija
10.11.2018 |

Sinä voit tartuttaa jonkun sairaan ihmisen. Sairaalassa ei tulisi vierailla rokottamattomana!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairas ihminen voi olla myös rokottamatta ;)

Vierailija
2/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaille ei ole pakkorokotuksia valitettavasti. Se olisi paljon järkevämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi vierailla, jos nyt ei tyyliin elinsiirto-osastolle oo menossa. No sinne kyllä pääseekin vaan sovitusti potilaita tapaamaan. Melkein kaikki potilaat on voineet itse hankkia rokotuksen jos arvioivat kuuluvansa riskiryhmään.

Vierailija
4/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aattelin sopia rokotuksen kanssa treffit siihen alakerran kahvioon ja mennään sitten yhdessä osastolle, kun on vierailuaika.

Vierailija
5/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tiedät että rokotettukin levittää virusta useamman viikon..?

Vierailija
6/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potilaille ei ole pakkorokotuksia valitettavasti. Se olisi paljon järkevämpää.

Ei kai siihenkään pakkoa tarvita. Jokainen voi itse päättää omasta puolestaan. Mutta tosiaan, ottakaa nyt hyvät ihmiset itse se rokote jos kerran influenssaa pelkäätte niin ei tarvitse huolehtia siitä onko muut rokotettuja vai ei!

Vierailija
7/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pidän huolta käsihygieniasta enkä koskettelisi minnekään, ja jos on oikein kauhea influenssabuumi meneillään niin varmaan käyttäisin hengityssuojainta (vai mikä se kasvomaski onkaan), etten sairastuisi itse.

Kuten joku jo mainitsi, niin riskiryhmäläiset ovat varmaan ottaneet jo rokotteen itse.

Vierailija
8/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ap tiedät että rokotettukin levittää virusta useamman viikon..?

Paskapuhetta

Vierailija
9/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion. Huolehdin käsihygieniastani tietysti, joten en voi kantaa virusta yhtään sen enempää kuin rokotetutkaan.

Tiesithän, että rokotteen teho voi olla vain noin 30 % luokkaa, jos se on samanlainen kuin aikaisempina vuosina?

Vierailija
10/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ottanut tämänvuotisen rokotuksen. Ei minkäänlaisia rokotusreaktioita tälläkään kertaa. Olen pari influenssaa sairastanut ja kyllä semmoinen 40 asteen kuume on aika karua koettavaa.

Vierailija
11/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Pidän huolta käsihygieniasta enkä koskettelisi minnekään, ja jos on oikein kauhea influenssabuumi meneillään niin varmaan käyttäisin hengityssuojainta (vai mikä se kasvomaski onkaan), etten sairastuisi itse.

Kuten joku jo mainitsi, niin riskiryhmäläiset ovat varmaan ottaneet jo rokotteen itse.

Aivan! Itsensä siellä kannattaa suojata jos on rokottamaton. Siellähän voi olla influenssapotilaita hoidossa, ja kaikenlaisia muita pöpöjä!

Vierailija
12/12 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymysys: työterveyden tiedotteessa luki että sydän- ja verisuonisairaat saavat ilmaiseksi influenssarokotteen. Mulla on verenpainelääkitys ollut viisi vuotta, olenko sydänsairas? Jos en ole, en ota rokotetta.