Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset naiset jäävät ns. ”Näkymättömiksi” miesten silmissä baarissa, jos kuitenkin ihan nättejä

Vierailija
10.11.2018 |

Miksi joidenkin naisten ympärillä pörrää kovastikkin miehiä baarissa ja toisten ei ollenkaan? Ja tottakai kauniiden naisten ympärillä riittää juttuseuraa, mutta nyt tarkoitan tapausta, jos normaalikokoinen ja ihan perusnätti. Onko niin, että naisen markkina arvo häviää lähempänä neljääkymmentä, ettei enää herätä kiinnostusta? Mielenkiinnosta kysyn, että mikä tähän vaikuttaa..

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä olen 46 vuotias, lihava ja naama on norsunv*tulla (resting bitchface). En nauravainen hölö, enkä muutenkaan elehdi näyttävästi baareissa käydessäni.

Välillä on mieheni kanssa sovittu treffit johonkin pubiin. Tapani mukaan olen ajoissa ja mieheni myöhässä.

Siinä yksin istun tuoppini kanssa ja lehteä/puhelinta plärään, niin aina siihen herraseuraa hakeutuu. Toisinaan kivempaakin miestä ja toisinaan juoppoja. Haihtuvathan viimeistään sitten, kun mieheni saapuu paikalle. Eikä siinä sinänsä mitään. Olen vaan ihmetellyt tätä, että niin monet valittaa, ettei seuraa löydy.. Mikä se sitten mussa on, että juttuseuraa ainakin aina on? Mikä on se asia, että nämä ihmiset hakeutuvat seuraani ja vapaaehtoisesti?

Lisäksi mä olen aika kökkö uusien tuttavuuksien kanssa. Arkailen aikani ennenkuin mä alan jutuille, että alku keskusteluista menee pitkälti siihen, että mies puhuu ja mä nyökkäilen ja murahdan joo, heh, aivan, vai sillälailla...

Vierailija
62/62 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki ihmiset ei käy baareissa ainoastaan panojen takia. Mä käyn niissä ryyppäämässä ja jauhamassa shittiä randomien kaa.

No sittenhän tuo ap:n ”ongelma” on vain hyväjuttu kohdallasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla