Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset naiset jäävät ns. ”Näkymättömiksi” miesten silmissä baarissa, jos kuitenkin ihan nättejä

Vierailija
10.11.2018 |

Miksi joidenkin naisten ympärillä pörrää kovastikkin miehiä baarissa ja toisten ei ollenkaan? Ja tottakai kauniiden naisten ympärillä riittää juttuseuraa, mutta nyt tarkoitan tapausta, jos normaalikokoinen ja ihan perusnätti. Onko niin, että naisen markkina arvo häviää lähempänä neljääkymmentä, ettei enää herätä kiinnostusta? Mielenkiinnosta kysyn, että mikä tähän vaikuttaa..

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja katso ihmisiä silmiin niin kyllä seuraa tulee olettaen että on jokseenkin viehättävä. Luulen.

Vierailija
22/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakon lait pätee. Elämä on näyttämö, pidä huoli, että olet oman elämäsi päänäyttelijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persoonallisuus uupuu ja pilke silmässä niin kauneus valuu hukkaan. Huvittavia naiset, jotka baarissakin yrittävät istua/ seisoa niin, että tukka ja kroppa näyttävät hyvältä ja naama ilmeettömältä. Ei kiinnostavaa.

Jotkut kauniit (nuoret) ihmiset ovat kuin robotteja. Yksi kaverini on tälläinen. Ei näytä minkäänlaista persoonaa ja keskustelu on pinnallisen tylsää, samalla pälyilee ympärilleen. Ajattelee liikaa mitä hänestä ajatellaan.

Vierailija
24/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sinkkuna tullut kukaan juttelemaan, mutta kerran poikaystävä ei jaksanut lähteä baariin vaan jäi nukkumaan.

Menin käymään random lähibaarissa ja miehet jonotti, että pääsee juttelemaan. Yksinäisiä ja kuulijaa vailla. Ilmeisesti olin saaneen näköinen, raukea ja leppoisa. Muistan kun piti karata narikan takaa ulos, ettei kukaan miehistä lähtenyt perään.

"Rakastan siveyttä, joka tulee naimisesta"-Lady Chatterley-

Vierailija
25/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki ihmiset ei käy baareissa ainoastaan panojen takia. Mä käyn niissä ryyppäämässä ja jauhamassa shittiä randomien kaa.

Vierailija
26/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persoonallisuus uupuu ja pilke silmässä niin kauneus valuu hukkaan. Huvittavia naiset, jotka baarissakin yrittävät istua/ seisoa niin, että tukka ja kroppa näyttävät hyvältä ja naama ilmeettömältä. Ei kiinnostavaa.

Jotkut kauniit (nuoret) ihmiset ovat kuin robotteja. Yksi kaverini on tälläinen. Ei näytä minkäänlaista persoonaa ja keskustelu on pinnallisen tylsää, samalla pälyilee ympärilleen. Ajattelee liikaa mitä hänestä ajatellaan.

Niin ja hänellä on kohta 50-vuotias äiti jota välillä tapaamme baarissa koska asuu lähelläni.

Yleensä pöytäämme jossain vaiheessa tulee miehiä ja nämä aina lopulta, iästä riippumatta, antavat huomiota tälle vanhemmalle naiselle jolla on vahva ja sosiaalinen persoona joka näkyy hyvin.

Vierailija
27/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole laittautunut niin voi olettaa että on vaan seurana mukana, eikä halua lisäseuraa

Vierailija
28/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki ihmiset ei käy baareissa ainoastaan panojen takia. Mä käyn niissä ryyppäämässä ja jauhamassa shittiä randomien kaa.

Just näin! Samoin täällä.

Vierailija
29/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ikä. Mua lähestytään aina kun käyn baarissa, ikää 43v. Olen nätti, hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Vierailija
30/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus, eihän suurinosa naisistakaan kiinnitä huomiota tavismiehiin? Ne komeathan naisetkin huomioi. Sen verran monesti tullut käytyä baarissa sinkkuna ollessa, että kyllä siellä on naisille ihan näkymätön.

M36

Vierailija
31/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siis tuossa tavoitellun henkilön valinnassa ei ole mitään tolkkua.

Olen itse ihan perusnätti, hoikka ja pitkähiuksinen nainen. Käyn viihteellä tosi harvoin, enkä koskaan seuranhaussa, vaan vain tanssimassa ja juhlimassa parin naispuolisen kaverin kanssa. Ollaan kolmevitosia ja jokainen meistä seurustelee. Ei juoda itseämme mitenkään tolkuttomaan humalaan, mutta reippaasti iloisiksi kuitenkin.

Miehiä tungeksii ympärillä rasittavuuteen saakka. Eikä auta, vaikka sanoo, että seurustelee. Emme ole todellakaan halvan tai helpon näköisiä - laittaudutaan kyllä, kun kerrankin ulos päästään, mutta mekot on aina lähes polvipituisia ja paitojen pääntiet hillittyjä. Eikä olla helpostilähestyttävänkään näköisiä, vaan päinvastoin saatetaan olla töykeitäkin, koska halutaan viettää ilta omassa porukassa omassa rauhassa. Eikä siis olla nuorimmasta päästä.

En tajua, millä logiikalla miehet valitsevat kohteensa. Eivät ainakaan helpoimman kautta.

Vierailija
32/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan perusnätti, hoikka ja pitkähiuksinen nainen. Käyn viihteellä tosi harvoin, enkä koskaan seuranhaussa, vaan vain tanssimassa ja juhlimassa parin naispuolisen kaverin kanssa. Ollaan kolmevitosia ja jokainen meistä seurustelee. Ei juoda itseämme mitenkään tolkuttomaan humalaan, mutta reippaasti iloisiksi kuitenkin.

Miehiä tungeksii ympärillä rasittavuuteen saakka. Eikä auta, vaikka sanoo, että seurustelee. Emme ole todellakaan halvan tai helpon näköisiä - laittaudutaan kyllä, kun kerrankin ulos päästään, mutta mekot on aina lähes polvipituisia ja paitojen pääntiet hillittyjä. Eikä olla helpostilähestyttävänkään näköisiä, vaan päinvastoin saatetaan olla töykeitäkin, koska halutaan viettää ilta omassa porukassa omassa rauhassa. Eikä siis olla nuorimmasta päästä.

En tajua, millä logiikalla miehet valitsevat kohteensa. Eivät ainakaan helpoimman kautta.

Ehkä miehet ajattelevat teidän olevan helppoja juuri siksi, että teillä alkaa olla jo ikää. Ne oikeasti kauniit parikymppiset ovat aika nirsoja. 

Vierailija
33/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen nauravainen ja eloisa, sekin saattaa vetää miehiä puoleensa?! Moni mies näyttää tykkäävän luonnollisen näköisistä naisista (olen luonnostaan tumma, kevyt meikki).

T. Nro 29 eli N43

Vierailija
34/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa ihan normaalisti käyttäytyvä, esim jossain pöydässä tavallisesti jutteleva nainen, joka ei jatkuvasti naura tai ole äänessä. Jos on vielä laittaunut jonkin verran, pukeutunut vähän paremmin ja ulkonäkö miellyttä minua, niin se on siinä. En tosin lähesty juuri koskaan, koska se on niin hemmetin vaikeeta.

Vierailija
35/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän tapauksessanne ajattelivat että koska olette vanhempaa väkeä niin todennäköisyys onnistua on suurempi. Eipä kestä.

Vierailija
36/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, tai sitten ympärillä on paremman näköisiä, joita miehet mielummin vikittelee..

Vierailija
37/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ikää = helppous? Voi teitä naperoita, joilla hormonimyrskyt ihan tapissa. Löysätkää pipoa!

Vierailija
38/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Silloin tällöin olen saanut osakseni huomiota, mutta useimmiten se on kaverini tai muut naiset joita ne miehet havittelee. En tiedä mikä minussa on vikana, muutoin on miehet kehuneet esim Tinderissä tai treffeillä.

Tulee vähän paha mieli silloin kun kaveri saa kaiken huomion ja mä vaan seison vieressä ulkopuolisena.

N25

Vierailija
39/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähestyisin baarissa kyllä vain sellaista naista joka ottaa katsekontaktia yms. Vielä ei ole näin käynyt.

M36

Vierailija
40/62 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä naisilla on karismaa. Hymy, katsekontakti, hyvä ryhti (kantaa itsensä arvokkaasti), aktiivinen keskustelun aloittaminen, sanaton viestintä joka ilmaisee "minua saa lähestyä" on se mikä vetää puoleensa vetää niin miehiä kuin naisia. Ei edes tarvitse olla hoikka ja erityisen kaunis, tärkeintä on että huokuu semmosta hyvää oloa, niin ihmiset haluaa osansa siitä, koska iloisten ihmistek seurassa on kiva olla.

Vielä yksi juttu: jotkut ihmiset seuraa yllättävän tarkkaan toisten liikkeitä. Joskus aloin jutella baaritiskillä jonkun paljon vanhemman ja tosi ujon silmälasipäisen miehen kanssa. Ihan vaan muutama sana vaihdettiin siinä juomia odotellessa. Ei menny kauaa kun joku toinen mies tuli juttelemaan mulle. Ja kohta taas seuraava. Ne oli kai panneet tilanteen merkille ja ehkä ajattelivat, että tuolla naisella on hyvä fiilis päällä ja että jos se juttelee tuon näköiselle miehelle, niin mullakin on varmaan mahdollisuuksia.