Loukkaantuisitteko tällaisesta syntymäpäivälahjasta? "Ajateltiin sulle kun minä tai mies ei näitä pystytä syömään"
Pähkinäallergian takia siis. Sain avatun pussin suklaakarkkeja jotka sisälsivät pähkinää. Kiitin kauniisti mutta samalla ajattelin etten ikinä kehtaisi antaa lajkaksi avattua pussia.
Kommentit (25)
En loukkaantuisi mutta jäisivät syömättä elleivät olisi kääreissä siellä pussissa bakteerikammoni takia
Jos joku mulle jotain antaa, otan vastaan ja kiitän. Ihan sama tarvitsenko vai en. Kukaan ei ole minulle mitään velkaa.
Onpa moukkamainen ystävä. Minäkin olisin kiittänyt - en tosin kovin vuolaasti- ja karkit olisivat lentäneet roskiin hänen lähdettyään. Kuka täysjärkinen antaa avatun karkkipussin lahjaksi?
Minkähän takia se pussi oli avattu, jos molemmat olivat pähkinäallergikkoja? Ainakin mun allerginen tyttö lukee aina tarkkaan tuoteselosteet eikä koskekaan tuotteisiin, jotka edes saattavat sisältää pähkinää.
En odota mitään, ja on sata kertaa parempi tulla ilman lahjaa, kuin tarjota jotain kaapin pohjalta tyyliin "tää ei kelvannut meille, joten ajateltiin että se sopisi sulle synttärilahjaksi".
Kirppikseltä olisi saanut parilla eurolla nätin lasipurkin. Karkit voi kaataa siihen, ja tadaa, kiva pikkulahja jossa ei ole mitään loukkaavaa.
-ei ap