jenni pääskysaaren meikittömyys
Vaikka kuinka luonnonkauneus kunniaan, niin kyllä jotenkin ankeaa katsottavaa POH:ssa kun kiloja tullut ja ei meikin hiventäkään
Kommentit (70)
Eiköhän toi homssuisuus kuulu ohjelman formaattiin. Onhan Jenni ihan normaalisti pakkeloitu jne. esim Suomilovessa ja muissa juontohommissa.
Näyttää kyllä mielestäni paremmalta ilman raskasta meikkiä - niin kuin valtaosa muistakin naisista. Eniten silmiin kuitenkin ainakin minulla pistää se, että on lihonut aika paljon ja se ei näytä yhtään hyvältä, vaikka kuinka kehopositiivinen yrittäiskin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut samaa että on rupsahtanut jotenkin. No olen itsekin, samannäköinen olen kun tukka roikkuu ja naama pöhöttynyt kilojen myötä. Mutten kyllä menisi telkkariin tämän näköisenä. Ehkä Jennillä on parempi itsetunto tai sitten ei välitä?
Mutta ette voi väittää ettei kirkkaanpunainen huulipuna ja vähän poskipunaa tekisi Jennille ihmeitä!
Et menisi telkkariin? Onko telkkari sinusta joku kauneuskilpailu? Telkkarissa näytetään myös synnyttäviä ja räkä poskella hiihtäviä ihmisiä. Ei siellä ole mikään välttämättömyys olla kuin missikisojen hymyrivistössä.
Ei ole kauneuskilpailu. Miten niin?
Kyllä silti ihminen vähän voi katsoa miltä näyttää kun menee yleisön eteen. Jos jostain syystä nyt päätyisin televisioon niin kyllä vähän siistiytyisin muutenkin kuin käymällä suihkussa ja pukemalla kotivaatteet päälle.Jenni on ennen ollut huoliteltu. Mikä on muuttunut?
Sinä puhuit pöhöttymisestä ja kiloista. Mitenkäs ehostamalla ne yhtäkkiä poistat?
Älä ymmärrä väärin.
Jenni oli aiemmin hoikemmassa kunnossa ja silloin piti huolta ulkonäöstään. Nyt kun on lihonut niin huolehtiminen on jäänyt.
Itsekin olen lihonut mutta edelleen freesaan naamani kun julkisiin paikkoihin menen.
En tarkoittanut ettei televisioon voi mennä ylipainoisena. Ihmettelin vaan sitä miksi on antanut itsensä rupsahtaa ihan täysin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä juttu tämä. Jenni hassaa kauneutensa.
Ai kun ei sulle sitä tv:n välityksellä tarjoile? Salli mun nauraa!
Jenni on tavallisen näköinen nainen, jota kaunistaisi reipas painonpudotus ja tukan pätkäiseminen hiukan lyhyemmäksi, vaikka olkapääpituiseksi. Meikittömyys sinällään ei ole ongelma, mutta tietty rekkamiehen imago hänestä paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen meikittömyys häiritsee eniten toisia naisia. Miksiköhän? Harmittaako, jos kaikki naiset eivät koe tarvetta miellyttää ulkonäöllä, eikä ole tarvetta kilpavarusteluun?
Sitä huolitellummaltahan nämä pynttääjät näyttävät, luulisi kelpaavan.
Ei kysymys ole siitä että se meikittömyys jotenkin harmittaisi vaan se että haluaisi päästä kommentoimaan jotain toista naista kuinka näyttää rupsahtaneelta kun on ilman meikkiä ja samalla voi kohottaa omaa itsetuntoaan. Eli ihan suoraa ikiaikaista naisten kateutta tämä koko meikittömyyskeskustelu naisten taholta.
Kun nainen on vuosikaudet lähipiirissään ja keskustelupalstoilla paasannut siitä kuinka kaikki meikkaavat ja kauniilta näyttävät naiset on kauniita vain ja ainoastaan siksi kun meikkaavat. Sitten kun joku jättää meikit pois mutta näyttää siltikin hyvältä se on kuin isku vyön alle. Kertakaikkisen järkyttävää voi ei.
Se meikkifeikki lausuntoja suoltava nainen joutuukin kohtaamaan totuuden eli sen että meikki on VAIN piirteiden korostamiseen tarkoitettu mutta sillä ei rumasta saada kaunista. Sitä alustaa ei meikillä voi muuttaa vain hiukan parannella.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on tavallisen näköinen nainen, jota kaunistaisi reipas painonpudotus ja tukan pätkäiseminen hiukan lyhyemmäksi, vaikka olkapääpituiseksi. Meikittömyys sinällään ei ole ongelma, mutta tietty rekkamiehen imago hänestä paistaa.
Miksi naisen pitäisi kaunistua? Miksi ei saisi olla rekkamiehen imago? Sen päivän kun näkisi, että miehiä arvostellaan yhtä julmasti kuin naisia, jos eivät omista elämäänsä hyvältä näyttämiselle. Tai ei, en haluaisi nähdä. Sen sijaan haluaisin nähdä sen päivän, kun kaikki saisivat olla oman itsensä näköisiä ilman tuomitsemista ja telkkariin, elokuviin, vaatekauppoihin jne. valittaisiin töihin parhaat työntekijät, eikä parhaan näköiset, koska sopivat imagoon. (Ja mun mielestäni Jenni on yhä hyvän näköinen.)
Minusta hän voi hyvin olla ilman meikkiä. Ainoa mikä hieman häiritsee on kun pitkät hiukset ovat kampaamattoman näköiset.