Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jenni pääskysaaren meikittömyys

Vierailija
10.11.2018 |

Vaikka kuinka luonnonkauneus kunniaan, niin kyllä jotenkin ankeaa katsottavaa POH:ssa kun kiloja tullut ja ei meikin hiventäkään

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on jotenkin aina ihmetyttänyt tämä, että miten joidenkin naisten mielestä se on hienoa jos joku nainen ei meikkaa. Siis mikä siinä tarkalleen ottaen on sitten niin hienoa? Yleensä vastaus on jotain epämääräistä selittelyä siitä miten "miestenkään ei tarvitse" tai sitten se on jotain sepittelyä kemikaaleista. Mä itse meikkasin miehenä, kun oli gootti-aikakausi 70-luvulla. Siinä meni ehkä 10min aamuisin ja en mä kokenut, että meikkaamattomat miehet "saa olla vapaita" tästä kirouksesta.

Ja jos tämä 10min on joillekin "vapauden hinta", niin olkaa hyvä ja lopettakaa meikkaaminen. Mutta minään vapauden voittona sitä ei pidä nähdä. Siinä ole mitään rohkeaa. Pikemminkin voi sanoa, että en meikkaa koska en jaksa. Olen sen verran laiska aamuisin. Mä joskus vedän kauluspaidan päälle silittämättä. Kun en vaan jaksa ja nämä easycare-paidat on melko sileitä ilman silitystäkin. En mä silti mene julistamaan miten hiivatin rohkea nyt olen, kun tulin silittämättömällä paidalla töihin. 

Pöh! Miehillä se meikkaaminen onkin viitsimistä, koska siinä erottuu massasta. Naisilla se on monesti ulkoasäädeltyjen normien kumartelua, että ollaan sellaisia, mitä pitää olla. Meikkaamaton nainen on yhtä rohkea kuin meikkaava mies. Ja siisteydellä ei ole asian kanssa MITÄÄN tekemistä.

Vierailija
22/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään luontainen ruutukasvo, voisi ihan mainiosti pysyä käsikirjoittajissa. POHin pilaa tekonauramisellaan ja ilmeilyillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin sen ekan kerran ilman entistä meikkimäärää, en suonut asialle kahta ajatusta. Miksi se on niin iso juttu? Ihan sama mulle on joku telkkarissakaan meikattuna vai ei. On se aika kumma että jos naisen omaan tyyliin ei kuulu näyttävä meikki, silti sellainen pitäisi tehdä tv:ssä esiintymistä varten.

Vierailija
24/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on jotenkin aina ihmetyttänyt tämä, että miten joidenkin naisten mielestä se on hienoa jos joku nainen ei meikkaa. Siis mikä siinä tarkalleen ottaen on sitten niin hienoa? Yleensä vastaus on jotain epämääräistä selittelyä siitä miten "miestenkään ei tarvitse" tai sitten se on jotain sepittelyä kemikaaleista. Mä itse meikkasin miehenä, kun oli gootti-aikakausi 70-luvulla. Siinä meni ehkä 10min aamuisin ja en mä kokenut, että meikkaamattomat miehet "saa olla vapaita" tästä kirouksesta.

Ja jos tämä 10min on joillekin "vapauden hinta", niin olkaa hyvä ja lopettakaa meikkaaminen. Mutta minään vapauden voittona sitä ei pidä nähdä. Siinä ole mitään rohkeaa. Pikemminkin voi sanoa, että en meikkaa koska en jaksa. Olen sen verran laiska aamuisin. Mä joskus vedän kauluspaidan päälle silittämättä. Kun en vaan jaksa ja nämä easycare-paidat on melko sileitä ilman silitystäkin. En mä silti mene julistamaan miten hiivatin rohkea nyt olen, kun tulin silittämättömällä paidalla töihin. 

Sotkuiseen goottimeikkiin ehkä menee 10min joo, tai vaikka vain viisi. Ei sitä voi verrata kunnolliseen meikkiin, ei edes kunnolliseen goottimeikkiin. Itsekin hutaisin teinillä pandasilmät eyelinerilla, sitten kun aikuisena opin meikkaamaan asiallisesti olen saanut kulutettua siihen paljon enemmän aikaa.

Vierailija
25/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kivan näköinen!

Mies 25

Vierailija
26/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsähtänyt, lösähtänyt, pygmiraajainen ei kuulu televisioon. Varsinkaan kun on vielä feikki tekonauraja ja ylemmyydentuntoinen, halveksuva näpäyttelijä. Ihan sama kuin puhevammaiset eivät kuulu radioon. Ihme ettei tästäkään saa puhua vaan tasapäistetään ja feikkihyväksytään kaikki "erilaisuus". Paskat!

Juu ja olen itsekkin plösö mutten todellakaan tunge itseäni mihinkään julkiseen ammattiin.

Vierailija
27/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin näin yksittäisenä miehen mielipiteenä sanoa, että itseäni viehättää vähemmän on enemmän -asenne naisten meikkaamisessa. Hyvin kevyt ehostus tai raikastus korkeintaan, ja sitäkin vain erikoistilanteisiin. Jos nyt televisiota ajattelee, ehkä kiiltävän ihon puuterointi olisi visuaalisesti sopivaa. Kamera ja studiovalot kun korostavat niitä enemmän kuin livenä näkyisi.

Minä olen ihan myyty hyvin hennolla kädellä tehdyistä smokey eyes -silmistä yhdistettynä luonnollisiin huuliin. Huoh.

Vierailija
28/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läsähtänyt, lösähtänyt, pygmiraajainen ei kuulu televisioon. Varsinkaan kun on vielä feikki tekonauraja ja ylemmyydentuntoinen, halveksuva näpäyttelijä. Ihan sama kuin puhevammaiset eivät kuulu radioon. Ihme ettei tästäkään saa puhua vaan tasapäistetään ja feikkihyväksytään kaikki "erilaisuus". Paskat!

Juu ja olen itsekkin plösö mutten todellakaan tunge itseäni mihinkään julkiseen ammattiin.

Mites nuo lösähtäneet, meikittömät, pygmiraajaiset miehet? Ei kai sinulla sentään kaksoisstandardeja ole?

Vierailija
29/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin näin yksittäisenä miehen mielipiteenä sanoa, että itseäni viehättää vähemmän on enemmän -asenne naisten meikkaamisessa. Hyvin kevyt ehostus tai raikastus korkeintaan, ja sitäkin vain erikoistilanteisiin. Jos nyt televisiota ajattelee, ehkä kiiltävän ihon puuterointi olisi visuaalisesti sopivaa. Kamera ja studiovalot kun korostavat niitä enemmän kuin livenä näkyisi.

Minä olen ihan myyty hyvin hennolla kädellä tehdyistä smokey eyes -silmistä yhdistettynä luonnollisiin huuliin. Huoh.

Smokey eyes -meikki ei ole kovin kevyt meikki. Usein hyvä meikki näyttää kevyeltä, vaikka siihen olisi käytetty aikaa paljon. Älä siis mene halpaan. Meikillä pyritäänkin tietynlaiseen feikkiin luonnollisuuteen.

Vierailija
30/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nuo lösähtäneet, meikittömät, pygmiraajaiset miehet? Ei kai sinulla sentään kaksoisstandardeja ole?

Enbuske vois ostaa tukan ja Hjallis leuan. Mutta ei niitä siltikään kukaan jaksa ilman piriä kuunnella. Eikä kyllä katsellakkaan. Jethro pitäis palauttaa mereen omaan parveensa. Nyberg on pysynyt sutjakkaana ja fiksuna.

Vierailija
31/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu ulkonäkö/asu kuuluu mielestäni telkkuun enkä tarkoita mitään sotamaalausta.  Lösähtäneeseen olemukseen on katsojan tietenkin helppo samaistua, mutta en kannata tuota tyyliä.

Vierailija
32/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut samaa että on rupsahtanut jotenkin. No olen itsekin, samannäköinen olen kun tukka roikkuu ja naama pöhöttynyt kilojen myötä. Mutten kyllä menisi telkkariin tämän näköisenä. Ehkä Jennillä on parempi itsetunto tai sitten ei välitä?

Mutta ette voi väittää ettei kirkkaanpunainen huulipuna ja vähän poskipunaa tekisi Jennille ihmeitä!

Vierailija
33/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smokey eyes -meikki ei ole kovin kevyt meikki. Usein hyvä meikki näyttää kevyeltä, vaikka siihen olisi käytetty aikaa paljon. Älä siis mene halpaan. Meikillä pyritäänkin tietynlaiseen feikkiin luonnollisuuteen.

Jos molempiin silmiin menee yhteensä 2-3 minuuttia muutamalla tuotteella tehtynä, se on kyllä kevyt. Minä käytän enemmän aikaa hiusteni asetteluun.

Vierailija
34/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen pitäisi muuttaa toisen näköiseksi kelvatakseen? Kevyt ehostus riittää telkkuun, niin kuin miehillekin. Jenni on fiksu ja ymmärrän valinnan täysin. Meikittömyys tulee yleistymään, kun entistä useammat ymmärtävät, ettei itsensä piiloon maskeeraamisessa ole mitään järkeä. Se ei tee hyvää iholle eikä ole millään tavalla järkevää, ainoastaan viestii nuorille siitä, ettei nainen riitä milloinkaan omana itsenään.

Vierailija
35/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten kampaus ja kauniit vaatteet tekisivät paljon enemmän kuin meikki, Jennillä on joko miehensä mökkivaatteet tai oma oloasu ja tukka roikkuu samanlaisena sotkuna kuin minulla aamuisin.

Kaunis normaalikokoinen aikuinen nainen on, kauniimpi kuin 90% naisista.

Vierailija
36/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten ihan kauheeta!!! Miten se Jenni voi olla niin kamalan ilkeä, että on oma itsensä????

Onneksi meillä on sentään tuksut, martinat, sofiat ym.

Vierailija
37/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää lähinnä pojalta ilman meikkejä. Ei herää seksuaalinen kiinnostus.

Vierailija
38/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisi edes sen reuhkansa mikä sillä on päässä.

Vierailija
39/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää lähinnä pojalta ilman meikkejä. Ei herää seksuaalinen kiinnostus.

Miksi pitäisi herätä? Ei naisen tehtävä ole herättää seksuaalista kiinnostusta jokaisessa. Mitä Jenni tekisi edes sinun seksuaalisella kiinnostuksellasi?

Vierailija
40/70 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen suomalainen katkeroitunut ihminen...… lähde vaikka pikku lenkille jos olo parantuisi. Älä arvostele muita ihmisiä ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi