jenni pääskysaaren meikittömyys
Vaikka kuinka luonnonkauneus kunniaan, niin kyllä jotenkin ankeaa katsottavaa POH:ssa kun kiloja tullut ja ei meikin hiventäkään
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsähtänyt, lösähtänyt, pygmiraajainen ei kuulu televisioon. Varsinkaan kun on vielä feikki tekonauraja ja ylemmyydentuntoinen, halveksuva näpäyttelijä. Ihan sama kuin puhevammaiset eivät kuulu radioon. Ihme ettei tästäkään saa puhua vaan tasapäistetään ja feikkihyväksytään kaikki "erilaisuus". Paskat!
Juu ja olen itsekkin plösö mutten todellakaan tunge itseäni mihinkään julkiseen ammattiin.Olet tyypillinen suomalainen katkeroitunut ihminen...… lähde vaikka pikku lenkille jos olo parantuisi. Älä arvostele muita ihmisiä ulkonäön perusteella.
Kiitos huolenpidosta. Olen virolaistaustainen ja lenkkeilin kotiin yövuoron jälkeen klo 07.00. Mites sun olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsähtänyt, lösähtänyt, pygmiraajainen ei kuulu televisioon. Varsinkaan kun on vielä feikki tekonauraja ja ylemmyydentuntoinen, halveksuva näpäyttelijä. Ihan sama kuin puhevammaiset eivät kuulu radioon. Ihme ettei tästäkään saa puhua vaan tasapäistetään ja feikkihyväksytään kaikki "erilaisuus". Paskat!
Juu ja olen itsekkin plösö mutten todellakaan tunge itseäni mihinkään julkiseen ammattiin.Olet tyypillinen suomalainen katkeroitunut ihminen...… lähde vaikka pikku lenkille jos olo parantuisi. Älä arvostele muita ihmisiä ulkonäön perusteella.
Kiitos huolenpidosta. Olen virolaistaustainen ja lenkkeilin kotiin yövuoron jälkeen klo 07.00. Mites sun olo?
Tulitko h00raamasta vai sairaalaa siivoamasta? :)
Jos ei edes asioitaan ole niin osannut hoitaa, että voisi yöt nukkua niin ei ehkä kannata arvostella kenenkään ulkonäköä.
Se on kuule nykyaikaa olla oma itsensä. Aivan normaalilta näyttää Jenni, jokainen saa päättää mihin aikansa käyttää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitko h00raamasta vai sairaalaa siivoamasta? :)
Jos ei edes asioitaan ole niin osannut hoitaa, että voisi yöt nukkua niin ei ehkä kannata arvostella kenenkään ulkonäköä.
Toivottavasti sinä, tai kukaan läheisesi ei joudu koskaan käytännössä kokemaan sen tärkeyttä, että osa työskentelee öisin.
Idi oo tti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No josko pitäisit slaavitaustaiset miehen miellytysominaisuutesi vain itselläsi, älä puutu toisten ulkonäköön, sinähän saat hehkua enemmän, kun muita ei kiinnosta.
Kyllä televisiossa esiintyessään voisi vähän siistiytyä, eikä olla kuin kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut samaa että on rupsahtanut jotenkin. No olen itsekin, samannäköinen olen kun tukka roikkuu ja naama pöhöttynyt kilojen myötä. Mutten kyllä menisi telkkariin tämän näköisenä. Ehkä Jennillä on parempi itsetunto tai sitten ei välitä?
Mutta ette voi väittää ettei kirkkaanpunainen huulipuna ja vähän poskipunaa tekisi Jennille ihmeitä!
Et menisi telkkariin? Onko telkkari sinusta joku kauneuskilpailu? Telkkarissa näytetään myös synnyttäviä ja räkä poskella hiihtäviä ihmisiä. Ei siellä ole mikään välttämättömyys olla kuin missikisojen hymyrivistössä.
rtyrytry kirjoitti:
Kyllä televisiossa esiintyessään voisi vähän siistiytyä, eikä olla kuin kotonaan.
Pääskysaarelle tehdään ennen ohjelmaa täysin sama 'siistiminen' kuin miehille. Miksi se ei riitä?
Naisen meikittömyys häiritsee eniten toisia naisia. Miksiköhän? Harmittaako, jos kaikki naiset eivät koe tarvetta miellyttää ulkonäöllä, eikä ole tarvetta kilpavarusteluun?
Sitä huolitellummaltahan nämä pynttääjät näyttävät, luulisi kelpaavan.
No olisi minusta vähän hassua jos tuossa ohjelmassa olisi bilemeikit naamassa, kun käsittääkseni vähän ankeaa tunnelmaa on haettu. Kaikki ei aina pyöri ulkonäön ympärillä, vaikka te **tsut niin kuvittelette.
Vierailija kirjoitti:
Naisen meikittömyys häiritsee eniten toisia naisia. Miksiköhän?
Koska kilpailu ja tarve hyvästä asemasta miesten silmissä muihin naisiin verrattuna. Jos on mahdollista olla susi toiselle naiselle niin "tottakai purraan ja lujaa!!"
Jenni on paljon kauniimpi ilman raskasta meikkiä. Jossain näin ihan äskettäin kuvan, jossa hänellä oli raskas musta silmämeikki ja pakkelia naamassa paksu kerros. Kuva oli jostain tv-ohjelmasta. Jenni oli siinä kerrassaan puistattava näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut samaa että on rupsahtanut jotenkin. No olen itsekin, samannäköinen olen kun tukka roikkuu ja naama pöhöttynyt kilojen myötä. Mutten kyllä menisi telkkariin tämän näköisenä. Ehkä Jennillä on parempi itsetunto tai sitten ei välitä?
Mutta ette voi väittää ettei kirkkaanpunainen huulipuna ja vähän poskipunaa tekisi Jennille ihmeitä!
Et menisi telkkariin? Onko telkkari sinusta joku kauneuskilpailu? Telkkarissa näytetään myös synnyttäviä ja räkä poskella hiihtäviä ihmisiä. Ei siellä ole mikään välttämättömyys olla kuin missikisojen hymyrivistössä.
Ei ole kauneuskilpailu. Miten niin?
Kyllä silti ihminen vähän voi katsoa miltä näyttää kun menee yleisön eteen. Jos jostain syystä nyt päätyisin televisioon niin kyllä vähän siistiytyisin muutenkin kuin käymällä suihkussa ja pukemalla kotivaatteet päälle.
Jenni on ennen ollut huoliteltu. Mikä on muuttunut?
Jennille tapahtunut jotain, samoin kuin Elina Tanskaselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja olen itsekkin plösö mutten todellakaan tunge itseäni mihinkään julkiseen ammattiin.Mites nuo lösähtäneet, meikittömät, pygmiraajaiset miehet? Ei kai sinulla sentään kaksoisstandardeja ole?
Enbuske vois ostaa tukan ja Hjallis leuan. Mutta ei niitä siltikään kukaan jaksa ilman piriä kuunnella. Eikä kyllä katsellakkaan. Jethro pitäis palauttaa mereen omaan parveensa. Nyberg on pysynyt sutjakkaana ja fiksuna.
Entäs Janne kataja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauneuskilpailu. Miten niin?
Kyllä silti ihminen vähän voi katsoa miltä näyttää kun menee yleisön eteen. Jos jostain syystä nyt päätyisin televisioon niin kyllä vähän siistiytyisin muutenkin kuin käymällä suihkussa ja pukemalla kotivaatteet päälle.Jenni on ennen ollut huoliteltu. Mikä on muuttunut?
Sinä puhuit pöhöttymisestä ja kiloista. Mitenkäs ehostamalla ne yhtäkkiä poistat?
Mistä te ihmiset tiedätte, miksi Jenni ei meikkaa ? Jos sille on vuosien myötä kehittynyt meikkiallergia?
Itselleni tuli ihmeellistä ihottumaa pitkin naamaa, iho kupruili ja kutisi. Sitä tutkittiin ihotautilääkärilläkin ja söin antibiotteja, käytin lääkevoiteita. Mikään ei auttanut. Oli pakko olla meikittä. Vain se auttoi.
Meikkien väri- ja säilöntäaineet aiheuttavat kosketusallergiaa. Niissä on niin paljon eri aineita, ettei selvää ota, mikä niistä allergisoi.
Minusta toisaalta ihan jees, ettei Jenni meikkaa, antaa sillä tyttärilleen hyvää esimerkkiä siitä, että nainen kelpaa ja on nainen myös meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Jennille tapahtunut jotain, samoin kuin Elina Tanskaselle.
Kuulkaa voi olla vaikka sairastunut, mistä kukaan voi tietää? Antakaa olla.
Jenni on ihan hyvännäköinen ilman meikkiäkin. Jos on ruma niin ei sitä meikillä saa kauniiksi. Kyllä niillä on telkkarissa ihomeikkiä kaikilla.
Miten meikki ja ahterin leviäminen liittyy toisiinsa ja _itsestään huoltapitämiseen_?
Miesten ei tarvitse pitää itsestään huolta eli lisätä kemikaaleja naamaan?