Jo on aikoihin eletty: Annina vuokraa 29 neliötä Helsingissä hintaan 1050e!
Vilkaisin uteliaisuuttani Oikotien vuokra-asuntoja Helsingissä. Haun ensimmäisenä oli asunto Kampissa. Vuokraa 29 neliöstä pyydetään 1050.
Ensin ajattelin, että kyseessä täytyy olla taas joku Forenomin kalustettu asunto. Mutta ehei: Annina vuokraa asuntoa ilman kalusteita. Nimestä päätellen kyseessä on taas joku nuori nainen.
Mistäköhän johtuu, että tänä päivänä juuri nuoret naiset tuntuvat olevan niitä ahneimpia?
Kommentit (114)
Tyhmä ei ole se, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
Joku firma saattaisi vuokrata Kampista.
Kyl maki vuokrasin mun kalustettuu 32nuon yksioo 800eurolla kuussa.vuokra oli sillon mul 450e
Olisitko laittanut linkkiä ilmoituksesta? Voitais paremmin analysoida, oisko järkevä vuokra esim. 500 e, 750 e vai tonni. Täytyisi siis olla todella hyvällä paikalla (tiedän että Kamppi on ydinkeskustassa, mutta onko esim. kattohuoneisto tms.) ja todella hyväkuntoinen asunto.
Eikös tuo ole ihan normaalia Helsingin keskustassa?
7:
Millä perusteilla järkevä vuokra voisi olla 500 euroa Kampissa sijaitsevasta asunnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kyl maki vuokrasin mun kalustettuu 32nuon yksioo 800eurolla kuussa.vuokra oli sillon mul 450e
Etpä taida asua Helsingissä. Ei tohon hintaan täältä asuntoja saa vuokrattua.
Mun mielestä asuntojen vuokrat tulisi poistaa kokonaan. Kaikki muu on ahneutta.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko laittanut linkkiä ilmoituksesta? Voitais paremmin analysoida, oisko järkevä vuokra esim. 500 e, 750 e vai tonni. Täytyisi siis olla todella hyvällä paikalla (tiedän että Kamppi on ydinkeskustassa, mutta onko esim. kattohuoneisto tms.) ja todella hyväkuntoinen asunto.
Onkohan se tää ilmotus:
https://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/helsinki/14813953
Tonni pienestä yksiöstä on liikaa vaikka kuinka olisi hyvällä paikalla.
Sen takia tarvitaan vuokrakatto. Ihmisen ahneudella ei ole rajaa.
Vuokralainen maksaa pois äskettäin tehdyn putkirempan kuluja korkeana vuokrana.
Siiston hintasiihan ne on :Dsiis ma asun 10min paassa hkin keskustasta,hyvalla paikalla.
Kunnon itsemurhayksiö. Onneksi ei tarvitse asua Helsingissä eikä vuokralla.
Ja sain ite heti vuokralaisen jos ois 64nelioo,niin oisin voinu pyytaa 1600exD
Juu ihan varmasti on vuokraajan kromosomeista kiinni kova vuokra. Nyt oot päässy asian ytimeen. Not.
Minulla on naapuritalossa 30,5 neliön yksiö, vuokralainen maksaa 1080 e/kk ihan mukisematta. Asuntoa halusi viime keväänä yli 20 vuokralaista, osa tarjosi jopa suurempaa vuokraa saadakseen sen.
Joten eipä ole Annina mitenkään erityisen ahne tai vaadi liikoja.
Eihän tuo paha ole jos ei ole asetettu mitään minimiehtoja asumisajalle. Eli jos siis voi vuokrata vaikkapa vain kuukaudeksi tai pariksi. Mutta jos on vaatimuksena esim. vähintään vuoden sopimus, niin sitten on kova vuokra.