Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua niitä, jotka eron jälkeen ei poista somesta kuvia!

Vierailija
10.11.2018 |

Esim. hääkuvia. Yleensä tähän syyllistyvät jätetyt ja petetyt ex-vaimot. Halutaan tehdä vielä se viineinenkin kiusa ja pitää ne luhistuneen avioliiton rauniot kaiken kansan nähtävillä.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Noloa ja epätoivoista.

Vierailija
2/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan kiusata viimeiseen asti. Tuttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan itsestäänkin kiusallista kun monesti miehellä jo kuvia uudesta naisesta niin exä pitää julkisena vanhoja hääkuvia 😀

Vierailija
4/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä avioliittoa tarvi pois pyyhkäistä. Se on elettyä elämää ja aina mukana matkassa. Jos avioliitto on ollut tärkeä niin miksi niitä kuvia ei saa pitää?!

Vierailija
5/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä toiset ek välitä ja haluas pitää muistonsa/elämänkulun selä mukana? varmaan se edellinen puoliso on kuitekin ollut iso osa elämää ennen. ei se kuvien poistaminen muuta mitään tai pyyhi sitä osaa pois... enemmän mua ihmetyttäs toi et uusi puoliso päättäs vaatia ottamaan pois entiset kuvat.. toki jos ex ite pyytää poistamaan onat kuvansa toisen somesta yms. niin asia on toki siinä tapauksessa eri. sama kuin olisi jossain kaverikuvissa mukana mutta ei haluakkaan sitä esille niin tottakai se sitten poistetaan. mutta jos joku kuka ei edes kuvassa ole (vaikka nyt uusi naisystävä) vetäs herneet nenään jostain kuvasta jossa on mies exänkaa nii hohhoijaa.

Vierailija
6/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se musta tosi noloa jos niitä pitää jossain somessa esillä. Eihän se ole pois pyyhkimistä jos ne sieltä.poistaa. eiköhän ne itselle jää kuitenkin.

Vierailija
7/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä ei saisi olla elämän aikajanaa, jos sellaiseen on alunperin lähtenyt? Itse tosin olen aina välttänyt moista.

Vierailija
8/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne kuvat pitää, mutta julkisena?

Vierailija
9/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi outoa jos mieheni tai hänen exänsä poistaisivat koko yhteisen elämänsä eronsa jälkeen. He olivat sentään 20 vuotta yhdessä, saivat lapsia jne. Ei erolla voi mitätöidä lähes puolta elämäänsä. 

Vierailija
10/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kuvat pitää olla somessa kaikkien nähtävillä. Eikö riitä, että niitä katselee itse. Tosi kummallinen tää nykymaailma kun katsotaan oikeudeksi pitää kaikki kaikkien nähtävillä.

Vierailija
11/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että useimmiten vain naiset haluaa näitä ihania muistoja säilöä. Hohhoijaa....

Vierailija
12/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ennemminkin niin että ne kuvat häiritsee sitä uutta naista. Miksi poistaisin? Se ajanjakso on minun elämääni ja koko elämäni saa näkyä/olla esillä. Minua se ei haittaa, eikä lapsia.

Vierailija
13/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on näitä miehiä jotka hehkuttaa uutta rakkautta aina elämäni nainen, ,,,,, vol.3..... sinä vain .... kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa.....

entinen kalastaja muuttuu vegaaniksi....

Vierailija
14/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä avioliittoa tarvi pois pyyhkäistä. Se on elettyä elämää ja aina mukana matkassa. Jos avioliitto on ollut tärkeä niin miksi niitä kuvia ei saa pitää?!

Juuri näin. Kokisin häiritsevänä ja outona jos mies poistaisi valokuvat aiemmasta elämästään. Menneisyys on osa elämää, muokannut meitä tälläiseksi mitä olemme, ja se saa näkyä!!

Vierailija
15/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että useimmiten vain naiset haluaa näitä ihania muistoja säilöä. Hohhoijaa....

Enemmän minä olen nähnyt miehillä...

Vierailija
16/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tajua ihmisiä, jotka pitää kuvien poistamista itsestäänselvyytenä? Miten ne kuvat voi jossain kansiossa ulkopuolisia häiritä, jos niitä ei nyt mielenosoituksellisesti julkaise uudelleen tms heittäydy marttyyriksi. Ikään kuin ihmisellä olisi velvollisuus siivota mennyt historiansa toisia häiritsemästä :D 

Vierailija
17/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytte miehen exän sivuilla? Itse en edes tiedä onko miehen exällä facebook profiilia 😀

Vierailija
18/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, kuka on puhunut miehen exästä. Kyllähän naispuoliset ystävänikin ovat jonkun exiä ja heidän käytöstään kovasti ihmettelen.

Vierailija
19/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, koska kuka muka jotain ikivanhoja kuvia käy kaivelemassa ja kyttäämässä? Vai käykö joku oikein erikseen katsomassa onko joku eronnut kaveri poistanut facesta viisi vuotta sitten julkaisemansa hääkuvan? Tuskin. Eiköhän tämä ongelma ole korkeintaan uusien puolisoiden korvien välissä.

Vierailija
20/191 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on kyllä selkeä merkki siitä, ettei osaa mennä elämässään eteenpäin jos esim profiilikuvissa on hääkuvia ja exällä jo uusi. Mun silmään ainakin pistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän