Jaksa enää tutustua ihmisiin lähemmin
En sano, että kaikki ihmiset ois valehtelevia, manipuloivia kusipäitä, mutta suurin osa, joihin oon elämäni aikana tutustunu paremmin, näyttäis olevan sitä... Aina joka hemmetin kerta jätetään aina jonkun uuden, itseäni koettelevan vastoinkäymisen kohdalla täysin yksin kaikesta siitä tuesta ja avusta huolimatta, jonka nämä ovat mun osaltani saaneet kun näillä on aiemmin mennyt huonosti... Nähtävästi on parempi, että pysyttelen tästä lähtien vaan yksin. Kiinnyn liian helposti ihmisiin, enkä kestää enää särkeä omaa sydäntäni ja mieltäni joutumalla jälleen yksin jätetyksi tai käyttämällä muutenkaan omaa energiaa toisten auttamiseen...
Kenelläkään muulla samankaltaisia kokemuksia tai jotain sanottavaa asian suhteen?
Kommentit (3)
Ihan samat kokemukset mullakin. Nyt ei kertakaikkiaan enää jaksa eikä pysty ottamaan vastaan yhtäkään pettymystä toisilta ihmisiltä.
Sen sanon, että musta tuntuu nyt ihan samalta. Puol vuotta olen auttanut hankalassa tilanteessa olevaa henkilöä. Jutellut, tapaillut, soitellut. Piristänyt kuvin, kirjein ja pienin lahjoin. Nyt tilanne sitten henkilöllä helpotti ja niin vaan jätettiin minun viimeiseen viestiini vastaamatta ja pidetään hauskaa sen naisen kanssa, jonka piti olla vaan kaveri ja josta mun ei tarvinnut olla huolissaan. Ja tää henkilö vakuutti tunteitaan minulle useaan otteeseen.
Ajasta puhumattakaan.