Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette maksaneet Joulupukin vierailusta aattona?

Vierailija
09.11.2018 |

Ajattelin että voisin yksinäistä joulua viettävänä miehenä tehdä keikkaa aattona pukkina, alue Vantaa.

Ja ei , en ole mikään pervo vaan voisin oikeasti tehdä keikkaa aattona kotona istumisen sijaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siis tietää hintatasoa, että kannattaako hommata kunnollinen asu , lasten kanssa olen kyllä toiminut. ap

Vierailija
2/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan pienemmässä kaupungissa ja täällä käypä taksa on 50€. Olen jo pukin tilannut. Hinta oli sama viime vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo nr 2 ja lisään vielä että kannattaa ehdottomasti panostaa kunnon pukin asuun, partaan, sauvaan ym koska jos olet huono ei sinua jatkossa enää kukaan tilaa ja aiheutat pettymyksen asiakkaalle. Meillä on luottopukki joka on tehnyt keikkaa jo monta vuotta. Tienaa helposti yhdessä päivässä 600-700 puhtaana käteen kun suunnittelee reitin hyvin ja max 15min/paikka.

Vierailija
5/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan pienemmässä kaupungissa ja täällä käypä taksa on 50€. Olen jo pukin tilannut. Hinta oli sama viime vuonna.

Omasta mielestäni tuo kuulostaa kivalta lisätienestiltä kotona istumisen sijasta.

Kauanko pukki on teillä? Olisiko vinkkiä missä kannattaa ilmoitella? Lukeeko kukaan enää kauppojen ilmoitustauluja? 

Vierailija
6/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

panon

Vierailija
7/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e mekin ollaan maksettu.

Vierailija
8/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€/15-20min. Sen verran et lapset laulattaa pukin ja pukki jakaa lahjat.

Vierailija
9/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viutu puki vutut maqkshan psaksa puki

Vierailija
10/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni tuo kuulostaa kivalta lisätienestiltä kotona istumisen sijasta.

Kauanko pukki on teillä? Olisiko vinkkiä missä kannattaa ilmoitella? Lukeeko kukaan enää kauppojen ilmoitustauluja? 

Paikkakunnan/kaupunginosan facebook-ryhmä on nykyään parhaita kanavia.

Vierailija
11/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo nr 2 ja lisään vielä että kannattaa ehdottomasti panostaa kunnon pukin asuun, partaan, sauvaan ym koska jos olet huono ei sinua jatkossa enää kukaan tilaa ja aiheutat pettymyksen asiakkaalle. Meillä on luottopukki joka on tehnyt keikkaa jo monta vuotta. Tienaa helposti yhdessä päivässä 600-700 puhtaana käteen kun suunnittelee reitin hyvin ja max 15min/paikka.

Tarkoitus ei välttämättä ole tehdä huikeaa tiliä, vaan saada tekemistä jouluaatoksi.

Toinen vaihtoehtoni on lähteä sisarusperheen luokse jouluksi pitkän matkan taakse. 

Vinkkejä Joulupukin hommiin otan mielelläni vastaan 

Vierailija
12/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnan/kaupunginosan facebook-ryhmä on nykyään parhaita kanavia.

Kiitti vinkistä, saakohan näitä ilmoitella paikallisella fb-kirppis-sivuilla? 

Vierailija
13/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bhaluastkoj panna vieatita miehiä sne takia???? ettgä olet muka >PUKKI!!!!!!!!! 

Vierailija
14/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse muista että pukki olisi koskaan laulanut kun olin lapsi, onko tämä nykyisin käytäntö? 

ap

Vierailija
15/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki siementää vaimon ja tyttären joka Joulu ja se maksaa 120€.

Vierailija
16/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olket pukkoi

pane meistä

åå hommous on syti

Vierailija
17/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni vinkkejä vastaan , jos niitä löytyy epäasiallisien kommenttien lisäksi. 

Vierailija
18/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse muista että pukki olisi koskaan laulanut kun olin lapsi, onko tämä nykyisin käytäntö? 

ap

Lapset laulaa pukille. Näin ainakin minun lapsuudessani.

Vierailija
19/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei laulaminen tietenkään pakollista ole, mutta jos lauluääntä löytyy, niin Joulupukki-laulun pukin osuudet kannattaa kyllä opetella.

Vierailija
20/26 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei laulaminen tietenkään pakollista ole, mutta jos lauluääntä löytyy, niin Joulupukki-laulun pukin osuudet kannattaa kyllä opetella.

Kun olin itse muksu, niin me lapset lauloimme pukille, jos jännitykseltämme kykenimme =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi