Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku päässyt yli siitä että on kokonaan mennyt luotto ihmisiin?

Vierailija
09.11.2018 |

Läheisen ihmisen pettäessä luottamuksen? Sellaisen ihmisen pettäessä joka ei ole mikään narsisti vaan ihan tavallinen kiva ihminen, mikä tekee siitä tuhat kertaa pahempaa. Odotin että aika parantaisi muttei näköjään paranna. Varsinkin kun on koko ajan pakko tavata kyseistä henkilöä. Apua... Ei ole varaa terapiaankaan. Elämä tuntuu merkityksettömältä kun keneenkään ei voi luottaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on pakko tavata? Eihän olen.

Eli  YKSI ihminen romahduttaa sun uskosi  ihmisiin? No eipä se sitten kovin vahvalla perustalla ollut.

Vierailija
2/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on pakko tavata? Eihän ole.

Eli  YKSI ihminen romahduttaa sun uskosi  ihmisiin? No eipä se sitten kovin vahvalla perustalla ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta kun kuluu ja tapaat siinä samalla muita ihmisiä, joista saat hyviä kokemuksia, niin homma on korjattu.

Vierailija
4/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin niin samaistua.

Minä olen tavannut henkilön, josta on tullut jonkinlainen tuttava.

Mutta nyt olen alkanut epäillä hänen motiivejaan enkä tiedä voinko luottaa.

Kyseessä ei ole seurustelu vaan tuttava.

Vierailija
5/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on pakko tavata? Eihän olen.

Nimenomaan ei ollut. Minulla oli vilkas sosiaalinen elämä mutta pidin kaikki ihmiset pienen etäisyyden päässä. Tämän yhden kanssa luotin ja se oli iso virhe. Hän on niin lähisukulainen ettei ole mahdollista katkaista välejä. Nyt olen ottanut vielä lisää etäisyyttä ihmisiin, sosiaalinen elämäkin on hiipumaan päin koska en pysty luottamaan enää keneenkään sitä vähää mitä ennen. Kaikki on hirveän merkityksetöntä kun ei voi luottaa ihmisiin. Mikä tilalle? Koira? Uskonto? Luonto? Uskonnossa on se vika että väsyttää ajatus taivaasta ja kaikista niistä ihmisistä joihin ei voi luottaa siellä :). Ap

Vierailija
6/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta kun kuluu ja tapaat siinä samalla muita ihmisiä, joista saat hyviä kokemuksia, niin homma on korjattu.

Näin minäkin ajattelin, mutta pari vuotta on kulunut enkä ole saanut korvaavia kokemuksia koska en uskalla luottaa keneenkään. Siksi nyt avaudunkin kun olen ihan neuvoton tämän kanssa... Tapasin taas eilen tämän henkilön ja se avaa aina vanhan haavan. Asiaa ei ole koskaan käsitelty hänen kanssaan.

Vierailija
7/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hmiset ovat syntisiä ja vajaita - Herra Jeesuskaan ei luottanut yhteenkään ihmiseen, koska Hän tiesi, että jokaisen ihmisen sydän on petollinen ja ailahteleva syntiluonnon takia ja sille ei voi mitään.

Ainoa, joka ei petä, on Jumala - ihmiset pettävät aina.

Vierailija
8/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Minulle tuo tapahtui kolme vuotta sitten. Luotto ihmisiin ei ole palautunut. En tiedä muuttiko se vaan luonnetta loppuelämäksi. Ystävienkin motiiveja aina nykyään epäilee. Muut kommentoijat jaihmettelijät eivät taida olla oikeasti kokeneet vastaavaa..

Vierailija
9/9 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 5 vuotta tällaisesta ihmissuhteen päättymisestä. En ole vieläkään päässyt täysin yli. Toki luottamus ihmisiin oli jo ennen tuotakin heikolla pohjalla. Nyt alkaa jo vähän helpottaa, kun olen antanut itseni vihata kunnolla epäluotettavaa entistä ystävää.