Tatuoinnit alkanut tökkiä telkkarissa
Ennen oli ihan ok tatuoinnit minusta, mutta nyt lähes joka ohjelmassa missä tavis ihmisiä on käsivarret tatuoitu varsin runsaasti ja tökkii silmään pahasti.
Olenko ainoa kyllästynyt vai onko huomannut toisetkin, että liikaa jo alkaa olla esillä tatuoinnit?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä buumi ole kohta nähty. Ei nykyään teinit enää halua tatuointeja, kun alkaa olla mummojuttu.
Just 50v kaveri laittoi kuvan, että on tatuoitavana eli mummojuttu joo.
Hänelläkin löysä nahka ja en kyllä ymmärrä miks pitää ottaa.
Jokaisella valkoroskallahan on nykyisin joku leima kehossaan.
Jouduin hiljattain olemaan sairaalassa yön yli, ja omahoitajanani oli suloinen nuori nainen. Täysin meikitön, mutta silti oikein nätti. MUTTA: toisen korvan takana oli joku musta tatska, sellainen, etten läheltäkään katsoessa ymmärtänyt, mitä se esitti. Mutta ehkäpä vika oli minun ymmärryksessäni. Minusta sääli, että nätti nuori nainen tuolla tavalla pilaa ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Idolsissa sen yhden tatuoitu kaula ja Love Islandissa myös kauhean paljon tatskoja...
Eiköhän tuon loveisland-porukan taso sanele että mustetta ihossa on "oltava".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idolsissa sen yhden tatuoitu kaula ja Love Islandissa myös kauhean paljon tatskoja...
Eiköhän tuon loveisland-porukan taso sanele että mustetta ihossa on "oltava".
Ajattelin noista lovepölöistä jo heti ettei sinne hakeudu kuin tietyn tyyliset nuoret ja kauniisti sanoen toivon ettei sinne oma lapseni päädy koskaan.
Ihmettelen miten nuoret naiset on käsivarret ja kämmenselänkin todella mustaksi laittaneet eli pakosta vaikuttaa työnhakuun lopun ikää.
Samoin ne isot reiät korvanlehdessä.
Monenkirjava iho ja repaleiset korvanlehdet, jokin sanoma tässä täytyy olla.
Hyvähän se on, jos ei elämää haittaa ja viihtyy nahoissaan. Onhan niitä keinoja tarvittaessa peittää vaatteella tai meikeillä tatuointeja tilanteissa, joissa niiden näkymistä ei katsota suopeasti.
Muoti voi nopeasti muuttuakin. Osa tatuoinneista muuttuu mustaksi sutuksi. En tunne tekniikoita tai aineita tarkemmin, mutta tatuointien poisto on hidas ja kallis tapahtumasarja, josta voi jäädä arpikudosta, ilmeisesti poistettavasta kuvasta riippuen.
Voisi nuoret vähän miettiä elämää eteenpäin. Jos ei viihdetaiteilijaksi aio niin muissa ”tavallisissa” töissä voi tulla vaikeuksia eteen tässä globaalissa maailmassa. Esim Japanissa tatuointi liitetään niin vahvasti rikollisuuteen, että tatuoidun suomalaisenkin on turha yrittää kunniallisia bisneksiä hoitaa. Eräs tuttuni kävi läpi kalliin hoidon kun poistatti nuorena otetut tatuoinnit saadakseen haluamansa tasoisen työpaikan / tehtävän.
Olin labrassa ja verikokeet otti hoitsu, jolla tekstitatska käsivarren sisäsivulla. Tuli heti pikku torjunta mieleen, ajattelin että toivottavasti osaa ottaa. No eihän se oikein löytänyt suonta eikä edes tyynyä laittanut käden alle.
Mulla aina pistetty hyvin ja kerralla.
No ei vaan tuntunut siinä tilanteessa tatskat kivalta, vaikka muuten niihin neutraalisti suhtaudun.
Tatuoinneista valittavat ihmiset alkavat kyllästyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinneista valittavat ihmiset alkavat kyllästyttämään.
Siihen on syytä tottua sillä niitä on tulossa lisää ja paljon.
Kasvoissa todella karseita, huumeveikko tulee heti mieleen, samoin sormet ja kämmenselät, phyi.
Kyllä minä vaan olen nähnyt työelämässä (asiakaspalvelussa varsinkin) paljonkin tatuoituja ja näitä nuoria miehiä, joilla on sellainen iso venytyskoru korvassa. Itse en tatuointeja, lävistyksiä tai venytyksiä ottaisi, mutta ei kiinnosta muiden vartalonkoristukset, ne eivät vaikuta ammattitaitoon. Osa on nättejä, osa rumia, mutta en ole niin herkkä etten kestäisi satunnaista rumien asioiden näkemistä syvästi tuohtumatta, toisin kuin jotkut tälläkin palstalla.
Ratkaisu ap:n ongelmaan: laita telkkari kiinni.
Mikä tahansa juttu joka on joka ainoalla vastaantulijalla alkaa tökkiä.
Maailmassa kun pätee se sääntö että jos haluat erottua porukasta, kulje vastavirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä buumi ole kohta nähty. Ei nykyään teinit enää halua tatuointeja, kun alkaa olla mummojuttu.
Ei ole vielä. Nykyiset 18-vuotiaat ottavat paljon enemmän tatuointeja kuin aiemmin.
Duudsonien HP ois voinut jättää kaulan tatuoimatta...
Eipä minua haittaa että tatuoinnit näkyy. Mutta on se buumi jo väsynyt.
no mulla ne on alkanut tökkimään tosielämässä, ei telkkarissa
Olin ihan järkyttynyt, kun Posse alkoi taas tänä syksynä ja huomasin HPn ottaneen lisää tatskoja, jopa kaulaan🤪 Come on, jotain rajaa. On ne sit kauniita vanhana roikkuvassa ihossa. Noooot.
Tarkkaan harkittu tatuointi on ok tyylinsä löytäneellä aikuisella. Mutta nuoria kehottaisin harkitsemaan tosi tarkkaan varsinkin tosi näkyvän tatskan ottamista. Tyyli ja maku muuttuvat niin paljon vuosien mittaan, että hetken nuoruuden kapina ja näyttämishuumassa otettu asennetatuointi voi olla iso virhe.