Tatuoinnit alkanut tökkiä telkkarissa
Ennen oli ihan ok tatuoinnit minusta, mutta nyt lähes joka ohjelmassa missä tavis ihmisiä on käsivarret tatuoitu varsin runsaasti ja tökkii silmään pahasti.
Olenko ainoa kyllästynyt vai onko huomannut toisetkin, että liikaa jo alkaa olla esillä tatuoinnit?
Kommentit (69)
Ajattelin ottaa jonkin syvämietteisen ulkomaankielisen mietelauseen käsivarteeni, koska se on omaperäistä eikä lainkaan muoti-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan harkittu tatuointi on ok tyylinsä löytäneellä aikuisella. Mutta nuoria kehottaisin harkitsemaan tosi tarkkaan varsinkin tosi näkyvän tatskan ottamista. Tyyli ja maku muuttuvat niin paljon vuosien mittaan, että hetken nuoruuden kapina ja näyttämishuumassa otettu asennetatuointi voi olla iso virhe.
Nuorempana melkein menin ottamaan tatskan, toki pitkän suunnittelun ja harkinnan tuloksena olisi toteutunut, eikä mikään iso kuva olisi ollut... mutta poikaystävän vastustelu sai lopulta mut toisiin aatoksiin ja olen nykyisin erittäin kiitollinen siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan harkittu tatuointi on ok tyylinsä löytäneellä aikuisella. Mutta nuoria kehottaisin harkitsemaan tosi tarkkaan varsinkin tosi näkyvän tatskan ottamista. Tyyli ja maku muuttuvat niin paljon vuosien mittaan, että hetken nuoruuden kapina ja näyttämishuumassa otettu asennetatuointi voi olla iso virhe.
Nuorempana melkein menin ottamaan tatskan, toki pitkän suunnittelun ja harkinnan tuloksena olisi toteutunut, eikä mikään iso kuva olisi ollut... mutta poikaystävän vastustelu sai lopulta mut toisiin aatoksiin ja olen nykyisin erittäin kiitollinen siitä!
Meillä tyttärelle kävi toisin päin, kun alkoi seurustella tatuoidun rotan kanssa joka puhui hänetkin ottamaan todella tyhmän tatuoinnin näkyvälle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä buumi ole kohta nähty. Ei nykyään teinit enää halua tatuointeja, kun alkaa olla mummojuttu.
Päinvastoin, tatuoinnit kiinnostavat yhä nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan järkyttynyt, kun Posse alkoi taas tänä syksynä ja huomasin HPn ottaneen lisää tatskoja, jopa kaulaan🤪 Come on, jotain rajaa. On ne sit kauniita vanhana roikkuvassa ihossa. Noooot.
Koska roikkuva ihohan on muuten niin viehättävä.
Mietin vaan miltä tuntuu ihmisestä itsestään jos ja kun huomaa kyllästyneensä siihen koko käden tatuointiin.
Varsinkin jos se ylettyy kämmenselkään asti ettei saa hihalla peitettyä.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan järkyttynyt, kun Posse alkoi taas tänä syksynä ja huomasin HPn ottaneen lisää tatskoja, jopa kaulaan🤪 Come on, jotain rajaa. On ne sit kauniita vanhana roikkuvassa ihossa. Noooot.
Koska roikkuva ihohan on muuten niin viehättävä.
+tatskoja? Parempi?
Toden totta , vaikuttaa jopa ruokahaluun. Tai, että niinkuin ruoka olisi likaista.
Kyllä niitä mahtaa jyrsiä, kun on björkimäiset tatuoinnit ympäri kehoa sormia ja varpaita myöten.
Että se poistaminen on aika hankalaa ja pitkäkestoista. Telkkarissa on näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idolsissa sen yhden tatuoitu kaula ja Love Islandissa myös kauhean paljon tatskoja...
Eiköhän tuon loveisland-porukan taso sanele että mustetta ihossa on "oltava".
Ja heistä vähätatskaisemmat ovat eniten miesten mieleen. Anku, Tanja, Pauliina.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoissa todella karseita, huumeveikko tulee heti mieleen, samoin sormet ja kämmenselät, phyi.
Näyttävä kasvoillle ja kaljulle kallolle tehty tatuointi taxikuskilla parantaa matkustajan maksuhalukkuutta kovasti, onhan taxihinnat vapautettu ja voittoakin saa tehdä.
Se Suomi leipoo ohjelma viime kaudelta.
Siinä oli ihan tai tosi hyvä leipojanainen.
Mutta ne tatuoinnit. Ajattelin, niin että se taruointiväri valuu niihin kakkauihin ja muihin leivonnaisia.
Se siis vaikuttaa alitajuisesti, kai.
Nuoriso haluaa aina tehdä päinvastoin kuin vanhemmat. Eli tuskin näiden ympäriinsä kirjailtujen lapset tulee ikinä haluamaan näyttää vanhemmiltaan.
Kyllä se nykyään näyttää vain sutulta, on niin yleistä ja eihän niistä mitään selvää yleensä edes saa. Sitä vaan katsoo että onpa taas rumasti sutannut toikin itsensä.
Kaikki muoritrendit muuttuvat vastenmielisiksi. Nykyään huomaan ilostuvani, kun esim suosikkirokkareillani on suttaamattomat käsivarret, tai kellä tahansa, miten ihana näky.
Suttaamattomuus on jo "coolimpaa" kuin ne kaikilla olevan junttimaiset söhröt.
Hassua oli, kun oli kauhea tatuointibuumi, kaikki muodin orjat sanoivat vaan haluavansa olla yksilöllisiä - kun muodin huumassa ottivat ihoonsa tatuointeja. Sanottiin, että tämä EI ole muotivillitys, vaan jo muinaisessa Egyptissä ihmiset ottivat tatuointeja. Juupa :D
Voi ottaa tatuointeja ken haluaa, mut eikö ihminen tajua toimivansa massan mukana, vaan ehkä sit itse luulee olevansa vaan kauhean omaperäinen?
En pystynyt ottamaan tatuointeja teininä ihosairauden vuoksi ja muistan olleeni todella kateellinen kavereilleni, jotka pystyivät hyppäämään tatuointimuotiin mukaan. Nykyään iho on jo kunnossa ja katsellessani kavereitteni sinertävän tuhruisia tatuointeja olen syvästi kiitollinen etten itse voinut sellaisia ottaa. Kuvia korjataan ja peitetään toisilla tatuoinneilla vähän väliä. Ovathan kuvat varmasti kantajilleen rakkaita, mutta itse kuolisin häpeään jos olisin ottanut sen liekehtivän pirunsarvisen pääkallon olkapäähäni kun se teininä tuntui niin mageelta idealta. Muistan ajatelleeni silloin että tuskin muutun koskaan NIIN paljon että katuisin satanistisia leimoja. Väärässä olin. Ehdin kyllä hankkia isot reiät korviini, saatan joskus käydä plastiikkakirurgilla kursimassa ne kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, byää. Katsokaa TV7:n ohjelmia vaan jatkossa, siellä tuskin tatuointeja näkyy.
Byää, Yhyy. Kun ne tatuoinnit ovat kasveja ja eläimiä ihan kuin katsoisi Avaraa luontoa.
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt ottamaan tatuointeja teininä ihosairauden vuoksi ja muistan olleeni todella kateellinen kavereilleni, jotka pystyivät hyppäämään tatuointimuotiin mukaan. Nykyään iho on jo kunnossa ja katsellessani kavereitteni sinertävän tuhruisia tatuointeja olen syvästi kiitollinen etten itse voinut sellaisia ottaa. Kuvia korjataan ja peitetään toisilla tatuoinneilla vähän väliä. Ovathan kuvat varmasti kantajilleen rakkaita, mutta itse kuolisin häpeään jos olisin ottanut sen liekehtivän pirunsarvisen pääkallon olkapäähäni kun se teininä tuntui niin mageelta idealta. Muistan ajatelleeni silloin että tuskin muutun koskaan NIIN paljon että katuisin satanistisia leimoja. Väärässä olin. Ehdin kyllä hankkia isot reiät korviini, saatan joskus käydä plastiikkakirurgilla kursimassa ne kasaan.
Tässä kiteytyy huvin minun ajatukseni tästä ettei nuorena tehdyt ratkaisut oikeasti ole aina niitä lopullisia ja katumus tulee helposti.
Olen omasta mielestäni hyvin sopeutuva erilaisia ihmisiä kohtaan, mutta joku on näissä isoissa tatuoinneissa etten pysty ns hyväksymään sellaista ihmistä ns tavallisena.
Just putouksessa Arttu Wiskari tatuoinnit esillä ja näytti vain mustille mönteille
Eipä paljon palstallakaan enää ole ihmisiä, jotka suunnittelevat tatuointeja. Muistanpa yhdenkin, joka halusi siivet selkäänsä tatuoitavaksi. Ou jee...
Liika on liikaa, vaikka saattavat kantajalleen merlityksellisiä ollakin.