Tatuoinnit alkanut tökkiä telkkarissa
Ennen oli ihan ok tatuoinnit minusta, mutta nyt lähes joka ohjelmassa missä tavis ihmisiä on käsivarret tatuoitu varsin runsaasti ja tökkii silmään pahasti.
Olenko ainoa kyllästynyt vai onko huomannut toisetkin, että liikaa jo alkaa olla esillä tatuoinnit?
Kommentit (69)
Yhyy, byää. Katsokaa TV7:n ohjelmia vaan jatkossa, siellä tuskin tatuointeja näkyy.
Autoilijoiden saasteet alkaa tökkimään minua joka ei autoile.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rumaa on. Sekin kolmosen naiskokki Mitä tänään syötäisiin -pätkässä: Ällörumat punavihreät tatskat toisessa käsivarressa. Ei pysty katsomaan edes.
Tulin sanomaan samaa. Kokeilla tatuointi saa kyllä ällörefleksin toimimaan.
Tatuoimaton luomuiho alkaa jossain vaiheessa olla se uniikki persoonallinen tapa, jota trendsetterien johdolla ruvetaan fanittamaan.
Näin on. Yleensä tatuoinnit näyttävät pelkiltä likaläiskiltä vähänkin kauempaa katsottuna, eikä ne läheltäkään silmiä hivele.
Mutta kukin tavallaan.
Eiköhän tämä buumi ole kohta nähty. Ei nykyään teinit enää halua tatuointeja, kun alkaa olla mummojuttu.
Eilen oli napakympissä lähihoitaja jolla käsi täyteen tatuoitu ja äsken aamutelkussa joku mentalisti mustaa täynnä.
Molemmat olisi voinut pitää hihaa päällä vaan hihat oli ylhäällä eli itse eivät vielä ole kyllästyneet nähtävästi niihin.
Onhan se jokaisen oma asia mille näyttää, mutta en oikeasti jaksa uskoa ettei joskus kaduta nämä isot leimat.
Oma lapseni on mielenterveyspotilas ja hän otti hetken huumassa ruman tatuoinnin.
Mä en oo oikein koskaan sietänyt tatuointeja, mut alkaahan niitten näkyminen jo väsyttämäänkin. Ja kyllä, ruokaohjelmat joissa kokeilla on käsivarret tatuoituina kainaloon asti on yhtä vastenmielistä kuin Sara suihkulähteen, fountain mikä lie, kokkiohjelma jossa hän klähmi hiuksiaan, maisteli ruokia tunkemalla sormiaan ruokiin ja tunkemalla sen jälkeen sormensa suuhun ja takaisin ruokiin.
Eiköhän tuo vähenemään päin ole Z-sukupolvella. Jäänee alemman kastin jutuksi vielä hyväksi toviksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton luomuiho alkaa jossain vaiheessa olla se uniikki persoonallinen tapa, jota trendsetterien johdolla ruvetaan fanittamaan.
Olisihan se tilanne, jos uusi, vielä kasvamassa oleva polvi alkaisikin suhtautua jyrkästi tatuointeihin ja niitä alettaisiin vieroksua. Tatuoinnit nähtäisiin kuin joskus ennen, syrjäytymisen tai epämääräisyyden merkkeinä.
Tatuointi on kaiketi pysyväksi tarkoitettu ja sen poisto ei ole ihan nopea tai halpa pikkujuttu kuitenkaan.
Terveyssyytkin voisivat nousta pintaan uudella tavalla, kun tatuointien yhteydessä verenkiertoon kulkeutuvat aineet puhuttavat osin jo nyt (ruumiinavausraportit imusolmukkeista, jotka ovat täysin värjäytyneet yms.)
Minua ärsytti possessa tämä nainen joka niitä sukkia veteli jalkaan.
Oli pitänyt pukeutua niin että varmasti kaikki tatuoinnit näkyy ja tissitkään ei meinannut pysyä millään sen "paidan" sisällä.
laagi kirjoitti:
Eiköhän tuo vähenemään päin ole Z-sukupolvella. Jäänee alemman kastin jutuksi vielä hyväksi toviksi kuitenkin.
Ikuinen kastimerkki ;)
Kaikilla niitä alkaa olla, enemmän tai vähemmän. Ei edes tunnu erikoiselta eikä niitä enää kukaan huomaa. Ihan basicia siis.
Idolsissa sen yhden tatuoitu kaula ja Love Islandissa myös kauhean paljon tatskoja...
Ihme etteivät ne tiettävästi aiheuta mitään merkittävää terveyshaittaa, tai ehkäpä aiheuttavatkin -onko tässä tuleva käsiin räjähtävä sairauspommi. Melanooman lisäksi. Joka on myöskin musta tuhru iholla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla niitä alkaa olla, enemmän tai vähemmän. Ei edes tunnu erikoiselta eikä niitä enää kukaan huomaa. Ihan basicia siis.
No tämä juuri. Ei ihmiset sitten enää viitsi niitä ottaa, kun ei niissä ole mitään erikoista.
IdolsIssa se nainen, jolla on edessä kaulassa iso tatuointi. Santa vai kuka oli. Miltähän näyttää kun vanhana iho rypistyy. Muutenkinternet se on niin hallitseva ja lähellä kasvoja, että vie huomion pois muusta. Koko ajan minä ainakin näen sen tatuoinnin. Vaikka yritän etten katso sitä.
Mitähän on ajatellut kun on sen siihen paikkaan halunnut.
Voisko niitä verrata tupakointiin:
Tietyn ikäisillä tai tietyissä piireissä cool, ei kaikilla
Ei haittoja, vielä
Vaikea päästä eroonkaan
"Se on mun oma asia eikä kuulu muille"
Paljon puhutaan ettei haittoja ole, mutta tuttu sairaanhoitaja sanoi, että haittaa magneettikuvausta ja jos leikkaushaavan kohdalle sattuu, niin siinäkin ois joku ongelma. No ainakin kuva menee pilalle jos ei muuta
Kyllä, rumaa on. Sekin kolmosen naiskokki Mitä tänään syötäisiin -pätkässä: Ällörumat punavihreät tatskat toisessa käsivarressa. Ei pysty katsomaan edes.