Oletteko huomanneet, että täällä pyörii yksi ja sama ihminen, joka koettaa provoilla joka
ketjussa. Liki jokaiseen kommenttiin vastaa provosoivasti ja siten, että koettaa saada keskustelua negatiiviseksi. Miten joku oikeasti jaksaa?
Kommentit (38)
Ei täällä sellaista ole. Äitis oli.
Joo, eikä se edes ole kovin hyvä trolli. Enemmänkin ikävystyttävä.
Hauskojakin provoja on, mutta nämä negatiivisuudet ja riidankylvämiset ei kuulu niihin.
Filmille kuvaaminen on negatiivista.
Tällä palstalla ei ole pakko roikkua. Sinunkaan. 🙄
täältä poistettiin siivous- eli orjatyöketju. Ilmiannettiin?
En tiedä kenestä nyt puhutaan, mutta minua usein pidetään riidankylväjätrollina. Omasta mielestäni yritän vain saada taottua järkeä kaikenlaiseen somekohkaamiseen, mutta kun massa velloo sen kohun mukana, minua usein pidetään vain trollina. Olen täällä ottanut kantaa mm Cheekin osaamiseen, Jari Sillanpään lapo-kohuun, Brother Christmasin rikosepäilynimikkeeseen, Armanin ja Elastisen whatsapp-viesteihin ja Tomi Metsäkedon ahdistelukohuun. Pienellä mutta ärsyttävällä äänellä yritän huutaa, että rauhoittukaa, mutta joka kerta minua pidetään vain trollina, jonka tarkoitus on esittää tyhmää ja haastaa riitaa. Kukaan ei suostu käsittelemään tällaisia aiheita faktojen pohjalta.
Ikävää on leimautua trolliksi jos ei lähde pieksemään olkiukkoja äänekkään vähemmistön kanssa vaan rohkenee jopa esittää hienoisen vastalauseen heidän ajattelutavastaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenestä nyt puhutaan, mutta minua usein pidetään riidankylväjätrollina. Omasta mielestäni yritän vain saada taottua järkeä kaikenlaiseen somekohkaamiseen, mutta kun massa velloo sen kohun mukana, minua usein pidetään vain trollina. Olen täällä ottanut kantaa mm Cheekin osaamiseen, Jari Sillanpään lapo-kohuun, Brother Christmasin rikosepäilynimikkeeseen, Armanin ja Elastisen whatsapp-viesteihin ja Tomi Metsäkedon ahdistelukohuun. Pienellä mutta ärsyttävällä äänellä yritän huutaa, että rauhoittukaa, mutta joka kerta minua pidetään vain trollina, jonka tarkoitus on esittää tyhmää ja haastaa riitaa. Kukaan ei suostu käsittelemään tällaisia aiheita faktojen pohjalta.
Tämän viestin alapeukut todistavatkin pointtini.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella monta vakkaritrollaajaa, ei kannata vastata niille, kannattaa vain ilmoittaa asiattomaksi niiden viestit.
tässä niistä yksi
en ole huomannut mitään trolleja, enkä edes negatiivisuutta
erilaisia aiheita, erilaisia mielipiteitä, erilaisia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Trump-hulluja ainakin riittää kommenteista päätellen.
Ja "uunelmaa"-porukkaa. Sama kuin aikoinaan Wincapitaan uskoneet, samalla tasolla.
-Kaikki mielisairaita!
Useimmat noista Trumputtajista olivat aiemmin mukana Wincapitassa tai jossain muussa verkostomarkkinointi -kusetuksessa. :D
Kyllä kyllä, tällä palstalla pyörii vain ja ainostaan yksi henkilö Tuomas Enbusken lisäksi.
keskustelun selittäminen "trollilla" on psyykkinen torjunta reaktio
nämä samat on usein hysteerikkoja siviilielämässä
Ja samat pölhöt pettyivät jälleen kerran annettuaan rahaa Brother Christmas -showhun. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella monta vakkaritrollaajaa, ei kannata vastata niille, kannattaa vain ilmoittaa asiattomaksi niiden viestit.
tässä niistä yksi
En kirjoittanut tätä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä faktat kiinnosta ja se on fakta. Mutu on se juttu. Onneksi tännekkin on eksynyt tutkimustuloksiin mielipiteensä perustavia ihmisiä, sillä ilman heitä kaikki on oikeassa ja väärässä.
Vierailija kirjoitti:
keskustelun selittäminen "trollilla" on psyykkinen torjunta reaktio
nämä samat on usein hysteerikkoja siviilielämässä
Toinen suosikki on mt-ongelma.