Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte, jos miehenne tulisi kaapista?

Vierailija
08.11.2018 |

Ja sanoisi, ettei aikaisemmin ole uskaltanut myöntää edes itselleen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toivonut homomiestä, joka haluaa kulissiavioliiton. Ei ole tipahtanut alttarille.

Vierailija
2/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin viimein vaatekaappini takaisin kun tulisi ulos sieltä lymyämästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin KD:n jäseneksi.

Vierailija
4/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin. Samaan syssyyn kertoi vielä olevansa transsukupuolinen. Vieressä olen pysynyt ja nykyään siis aviopuolisoni on nainen.

Vierailija
5/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin. Samaan syssyyn kertoi vielä olevansa transsukupuolinen. Vieressä olen pysynyt ja nykyään siis aviopuolisoni on nainen.

Oletko nykyään siis lesbo vai onko kulissiliitto?

Vierailija
6/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt parhaaseen ystävään suhtaudutaan. Olisin läsnä. Musta olis ihanaa että kokisi minut niin turvalliseksi ympäristöksi että rohkenisi puhua kanssani asiasta. <3

Vierailija
7/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulee yhtenään kaapista ihan sinut itsensä ja hampun kasvatus projektinsa kanssa. Lapsetki puhuu kaapista isin komerona jossa paistaa aurinko.

Vierailija
8/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaipa se jonkin sortin järkytys olisi. Lähinnä siinä mielessä, että ei olisikaan se ihminen, jonka kanssa olen naimisiin mennyt. Kyllä siinä myös ero tulisi. Ja tuskinpa homomieskään enää haluaisi olla naisen kanssa naimisissa?

Vierailija
9/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut koska vihdoinkin olisi varmaan jättänyt naisen jolla sillä ollut pitkä seksisuhde. Jos pettäisi minua miehen kanssa niin ei tuntuisi missään verrattuna siihen että on ollut suhde naiseen.

Vierailija
10/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nykyään siis lesbo vai onko kulissiliitto?

Hyvä kysymys. Kaikki on ollut melkoista tunnemylläkkää, sukupuolella ei ole koskaan ollut minulle merkitystä. Rakastan puolisoni joten kulissiakaan se ei ole. Olen vain hieman ahtaalla tämän asian kanssa kun tuntuu ettei minulla ole "oikeutta" puhua tästä asiasta tai ettei se saisi olla minulle suuri asia vaikka panseksuaali(? En ole koskaan kokenut tarvetta määritellä, sukupuolella ei ole ollut väliä romanttisiin ja seksuaalisiin tunteisiini) Olenkin.

Vierailija
11/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Mulla on vahva epäilys, että on bi..kysyttäessä on kiistänyt, vaikka olet ilmaissut, että mulle asia olisi ok.

Vierailija
12/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisikin, miksi viime kerrasta on aikaa kohta puoli vuotta.

Vierailija
13/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tietäisin ettei mies ole jättämässä toisen naisen vuoksi. Yrittäisin olla ymmärtäväinen, ehkä olisin surullinen vähän aikaa koska erohan tuosta tulee, mutta en olisi vihainen tai katkera.

Vierailija
14/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin minä kaapista ulos

Ja arvaa mikä oli lopputulos

Sanoi mulle töissä pomo

Painu täältä v*ttuun homo

Tulin minä kaapista ulos

Sekosi vaimolta vintti

Kun olikin äijä hintti

Tulin minä kaapista ulos

No olikin iskä meiän

Ritari ruskean reiän

Tulin minä kaapista ulos

Vaikk' kaunis on Annan anus

Niin rakkaampi onkin Janus

Tulin minä kaapista ulos

Ei sormissa tuoksu silli

On pystyssä pikkurilli

Tulin minä kaapista ulos

On mielessä aina Mmm peppu

Mutt' kantaja onkin heppu

Vierailija
15/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisi olevansa bi/pan, olisin tosi mielissäni, koska itsekin olen. Ja ehdottaisin välittömästi kolmen kimppaa!! Mutta tietysti jos kertoisi että onkin pelkästään homo, olisin onnellinen hänen puolestaan että pystyi kertomaan ja kysyisin että kasvatetaanko lapsi niin että voitaisiin perustaa jonkinlainen perhekommuuni. Auttaisin sitä varmaan löytämään miehiä itselleen. Panseksuaalina samastun voimakkaasti homomiehiin ja pidän myös homoja seksikkäänä,mutta se nyt ei paljon auta jos mies olisi täysin homo eikä viehättys enää musta koska olen kropaltani kuitenkin cis-nainen. Mieleltäni kyllä ihan jotain muuta!

Vierailija
16/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoisi olevansa bi/pan, olisin tosi mielissäni, koska itsekin olen. Ja ehdottaisin välittömästi kolmen kimppaa!! Mutta tietysti jos kertoisi että onkin pelkästään homo, olisin onnellinen hänen puolestaan että pystyi kertomaan ja kysyisin että kasvatetaanko lapsi niin että voitaisiin perustaa jonkinlainen perhekommuuni. Auttaisin sitä varmaan löytämään miehiä itselleen. Panseksuaalina samastun voimakkaasti homomiehiin ja pidän myös homoja seksikkäänä,mutta se nyt ei paljon auta jos mies olisi täysin homo eikä viehättys enää musta koska olen kropaltani kuitenkin cis-nainen. Mieleltäni kyllä ihan jotain muuta!

En tajunnut sanaakaan.

Vierailija
17/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tulla. Tiedän sen ehkä muutenkin.

Se ei ehkä tiedä että tiedän?

Vierailija
18/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin että mitvit olenko mäkin h omo kun mulla on mies.

M46

Vierailija
19/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero heti enkä puhuisi miehelle ikinä enää.

Vierailija
20/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kauheaa jos mieheni olisikin hetero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan