Seksinälkäiset keski-ikäiset naiset laivoilla
Huh! Jos miehet niputetaan metoo-kampanjan mukaisesti irstailijoiksi, ei keski-ikäiset naiset todellakaan eroa joukosta.
Tuli tuossa käytyä laivaristeilyllä ja naisten käytös todella kummastutti. Takapuolesta puristelua, suuteluyrityksiä, seksivihjailuja, ulkonäön arvostelua jne
Tietysti itse aiheutin tilanteen, olemalla selvinpäin, urhelilullinen ja tanssitaitoinen.
Kommentit (23)
Naisilta on vaadittu aloitteellisuutta.
Siinähän sitä nyt tulee.
rumba-eki kirjoitti:
Huh! Jos miehet niputetaan metoo-kampanjan mukaisesti irstailijoiksi, ei keski-ikäiset naiset todellakaan eroa joukosta.
Tuli tuossa käytyä laivaristeilyllä ja naisten käytös todella kummastutti. Takapuolesta puristelua, suuteluyrityksiä, seksivihjailuja, ulkonäön arvostelua jne
Tietysti itse aiheutin tilanteen, olemalla selvinpäin, urhelilullinen ja tanssitaitoinen.
Ei ne känniset miehet sen parempia laivoilla ole. Niille riittää että on nainen.
Mä en käyttäydy noin. En edes laivalla.
T. Keski-ikäinen nainen
Minä käyttäydyn noin, mutta vain silloin kun haluan jostakusta eroon.
rumba-eki kirjoitti:
Hyvä että ymmärrät, kuka tilanteeseen on syypää.
rumba-eki kirjoitti:
Missä sä olet ollut kun mä olen ollut laivalla?
Ei ensimmäistäkään tanssitaitoista (en laske rytmissä kävelyä tanssimiseksi) tai sitten heillä oli valmiiksi pari mukana.
En ole kännissä, en puristele enkä vihjaile =)
Millä laivalla on tanssit? Siis orkka soittaa erilaisia fokseja, valssia, tangoa, lattareita kaksi kutakin?
Joskus kymmenen (vai kaksikymmentä) vuotta sitten otin laivalle aina tanssikengät mukaan, mutta sitten laivayhtiöt vaihtoivat täysin soittotaidottomiin bändeihin. Ohjelmana oli kansainvälistä viihdemusaa, jonka pohjalla on tasainen diskohumpan jytke. Ei sitä jaksa tanssia kuin pari biisiä. "Tanssit" siirrettiin myös pois yökerhosta jonnekin peränurkkaan, jossa oli parin postimerkin kokoinen lattia. Kerran tällaisessa oli yhden naisen syntikkaorkesteri, joka kyllä osasi asiansa. Hän ilahtui kun joku tuli tanssimaan eikä tarvinnut yksin soittaa. Hidasta valssia vain ei mahtunut tanssimaan "lattialla" joten jatkettiin sitten kokolattiamatolla. Kokemus sekin.
Minulle taannoin eräs Area-matkatoimiston virkailija, joka oli päihtynyt keski-ikäinen nainen, alkoi ravintolassa puristella takapuoltani ja sammalsi että meille vai teille?
Olisin ollut kuin lastu lainehilla hänen päällään.
Laivoilla on kumat puumamarkkinat! Heikomman miehen on syytä jäädä suosiolla rannalle/ kotiin.
Mua lähestyi pitkähiuksinen sinisilmäinen blondi etelän lomakohteessa. Laiha oli, tissitön perseetön kolmen lapsen äiti. Oli kuulemma kyllästynyt mieheensä, suuttui ja läpsäisi poskeen kun sanoin ettei kiinnosta. Kännissä ku käki, varmaan luuli hurmaavansa jokaisen uroon kenet tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähestyi pitkähiuksinen sinisilmäinen blondi etelän lomakohteessa. Laiha oli, tissitön perseetön kolmen lapsen äiti. Oli kuulemma kyllästynyt mieheensä, suuttui ja läpsäisi poskeen kun sanoin ettei kiinnosta. Kännissä ku käki, varmaan luuli hurmaavansa jokaisen uroon kenet tapaa.
Melkoinen haloo nousee naisen saadessa läpsäisy poskelle todetessaan miehelle ettei kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen haloo nousee naisen saadessa läpsäisy poskelle todetessaan miehelle ettei kiinnosta...
No, olen feministi ja minusta tuo on tasan yhtä vastenmielistä kun lyöjänä on nainen, oli lyömisen "syynä" mikä vain, mutta toki erityisen inhottavaa asiasta tekee pakit selityksenä. Jokaisella kun on oikeus kieltäytyä seurasta.
rumba-eki kirjoitti:
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Itse olen reilu kolmekymppinen eronnut mies naisvaltaisessa organisaatiossa, korkeakoulutettua porukkaa ollaan. Koulutusviikonloppuina ja pikkujouluissa taidan olla se, joka pöydässä eniten punastelee, sen verran navan alle naisten jutut välillä menevät:) Aluksi tällainen meno vähän häiritsi, mutta tavallaan ymmärsin, että tässä rankan työrupeaman vastapainoksi hiukan irroitellaan. Lisäksi porukat jakautuvat pöytiin niin, että räväkämpi porukka on omissaan ja samoin hiljaiset omissaan.
Mutta joo, kyllä siellä panohaluiset kuitenkin tanssilattialla ja muuallakin toisensa löytävät. Ja kyllä minuakin on vierustoveri pöydässä hiplannut ja tanssiessa on munista puristeltu:) Enkä minäkään ihan viaton ole ollut... Yksi periaate kuitenkin on, parisuhteissa olevien kanssa en petipuuhiin ala, yksi karmaiseva kokemus riittää!
On meno risteilyillä paljon rauhoittunut siitä mitä se ennen oli. Mutta kyllä nykyäänkin varsinkin pikkujouluaikoihin vielä sattuu ja tapahtuu. Se jotenkin kuuluu meidän keski-ikäisten tapaan risteillä :) Laivalle moni mies sekä nainen lähtee sillä mielellä että nyt nautitaan...lihallisistakin himoista. Siihen leikkiin tarvitaan aina kaksi.
Minä käyn silloin tällöin tuulipuku kahisten korkkareissa laulamassa Aikuista Naista. Tuollaista en kyllä muista tehneeni. En kyllä muista paljoa muutakaan.
Pirjo
Misteri_ kirjoitti:
On meno risteilyillä paljon rauhoittunut siitä mitä se ennen oli. Mutta kyllä nykyäänkin varsinkin pikkujouluaikoihin vielä sattuu ja tapahtuu. Se jotenkin kuuluu meidän keski-ikäisten tapaan risteillä :) Laivalle moni mies sekä nainen lähtee sillä mielellä että nyt nautitaan...lihallisistakin himoista. Siihen leikkiin tarvitaan aina kaksi.
Se oli ihan kauheaa se meno ennen! Hytit haisivat likaisille elimille kun vanhat niljakkeet yhtyivät!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen reilu kolmekymppinen eronnut mies naisvaltaisessa organisaatiossa, korkeakoulutettua porukkaa ollaan. Koulutusviikonloppuina ja pikkujouluissa taidan olla se, joka pöydässä eniten punastelee, sen verran navan alle naisten jutut välillä menevät:) Aluksi tällainen meno vähän häiritsi, mutta tavallaan ymmärsin, että tässä rankan työrupeaman vastapainoksi hiukan irroitellaan. Lisäksi porukat jakautuvat pöytiin niin, että räväkämpi porukka on omissaan ja samoin hiljaiset omissaan.
Mutta joo, kyllä siellä panohaluiset kuitenkin tanssilattialla ja muuallakin toisensa löytävät. Ja kyllä minuakin on vierustoveri pöydässä hiplannut ja tanssiessa on munista puristeltu:) Enkä minäkään ihan viaton ole ollut... Yksi periaate kuitenkin on, parisuhteissa olevien kanssa en petipuuhiin ala, yksi karmaiseva kokemus riittää!
Jatkan vielä, että mitäs pahaa siinä on, jos vähän varttuneempaa naista panetuttaa... Seksihän on vain aikuisten välistä kivaa ja hyvältä tuntuvaa leikkiä, eikä mitään hävettävää! Ja oikeasti, näiltä viisikymppisiltä naisilta olen saanut parhaat kyydit:) Ehkä heiltä on iän myötä hävinnyt turha häveliäisyyys, eikä enää lasten saamisesta ole pelkoa. Lisäksi eltaantunut ukko on lempattu kiertoon, nyt toteutetaan sitten omia mielihaluaj:)
Nykyäänhän yli seitsenkymppisetkin panevat ja etsivät seksiä - ja hyvä niin! Muistuu mieleen joku lehtijuttu jonkun peräkylän reilusti yli 80-vuotiaasta teräsukosta. Oli viisikymppinen venäjältä tullut muija ja hänen kanssaan alakouluikäinen tytär:)
No olisit antanut.