Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset haluaa matkustaa Dubaihin?

Vierailija
08.11.2018 |

Sanoin tuttavalle, että tulevaisuudessa haluaisin matkustaa Japaniin. Vastaus oli : Miksi matkustat noin erikoisiin paikkoihin?
Noh, minä kysyin, että mikä maa olisi sinun mielestä hyvä niin vastaus oli Dubai. Sori, mutta en tajua ketkä haluaa matkustaa sinne. Valaiskaa mua ketkä pitää Dubaista :D

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vaikuttaa ilkeältä, mutta tämä nyt on vaan mun mielipide. Ihmiset ketkä matkustaa Dubaihin ja Thaimaaseen jää vähän yksinkertainen fiilis. En ikinä matkusta Dubaihin tai Thaimaaseen. Maailmassa on niin upeita kohtia ja sitten suomalaiset lähtee Thaimaaseen, kun se on niin upee paikka

Vierailija
22/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka haluaa mennä Dubaihin, menevät.

Parhaat vastaukset tällaisiin kysymyksiin saa niiltä, jotka siellä oikeasti ovat käyneet. Emiraateissa on aivan oma viehätyksensä, eikä se ole vain blingbling tai pilvenpiirtäjät. Itse pidän todella paljon monista asioista siellä, mutta ovat pintaa syvemmällä.

Juuri tietyssä kulttuurien törmäyksessä ja kauneudessa on sellaista jännitettä, mikä tekee siitä kiehtovan. Kannattaa olla sääntöjen puitteissa liikkeellä kuitenkin.

Niin, ja siellä työkomennuksella vuosia asuneena pidän maata erittäin turvallisena. Kunhan tosiaan pysyttelee tiettyjen sääntöjen rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin menisin Italiaan missä saa nähdä aitoa elämää. Juoda viiniä niin paljon kuin haluaa ja pukeutua just kuin itse haluaa.

Minä pidän dubaista juuri siksi että siellä ei ole viinisieppoja ja en keksi montaa paikkaa maailmassa missä voi pukeutua vapaammin. Dubaissa käy arabiasu, Intian asut, länsimainen vaatetus, ihan mikä vaan kunhan ei nakuna kulje.

Vierailija
24/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vaikuttaa ilkeältä, mutta tämä nyt on vaan mun mielipide. Ihmiset ketkä matkustaa Dubaihin ja Thaimaaseen jää vähän yksinkertainen fiilis. En ikinä matkusta Dubaihin tai Thaimaaseen. Maailmassa on niin upeita kohtia ja sitten suomalaiset lähtee Thaimaaseen, kun se on niin upee paikka

No sun tekstistä välittyy kyllä äly ja kirjoitustaito. Thaimaaseen...

Vierailija
26/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emiraateissa on aivan oma viehätyksensä, eikä se ole vain blingbling tai pilvenpiirtäjät. Itse pidän todella paljon monista asioista siellä, mutta ovat pintaa syvemmällä.

Olisi kiva jos vähän kertoisit mistä se viehätys syntyy, mitä siellä pintaa syvemmällä on. Just sitä tietoa haluaisin, koska ne pelkät hiekkarannat ja ostoskeskukset ei saa minua kiinnostumaan sinne matkustamisesta.

Vierailija
27/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta löytyy muutakin kuin Phuket.

Vierailija
28/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on niin kiva katsoa alistettuja naisia ja orjatyöllä rakennettuja pilvenpiirtäjiä.

Vierailija
29/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totaalisen feikki kulissikohde ettei ole tosikaan.

Luulin että vain kouluttamattomat jenkit ja britit matkustaa tuonne nykyään.

Vierailija
30/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli aivan järkyttävä kokemus tuolle UKssa asuvalle ruotsalaiselle hammaslääkärinaiselle joka paiskattiin Dubaissa vankilaan lapsensa kanssa kolmeksi päiväksi, koska joi lasillisen viiniä lentokoneessa!

https://www.theguardian.com/world/2018/aug/10/woman-held-in-dubai-with-…

Tuon luettuani ei tee mieli lähteä lähellekään tuollaista maata jossa naisilla ja tyttölapsilla ei ole mitään arvoa.

Vierailija
31/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama suomeksi;

Ruotsalainen perheenäiti vangittiin nelivuotiaan tyttärensä kanssa Dubaissa - oli juonut lasillisen viiniä lentokoneessa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808102201129444_ul.shtml

Vierailija
32/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totaalisen feikki kulissikohde ettei ole tosikaan.

Luulin että vain kouluttamattomat jenkit ja britit matkustaa tuonne nykyään.

Höpö höpö.

Vierailija
33/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi;

Ruotsalainen perheenäiti vangittiin nelivuotiaan tyttärensä kanssa Dubaissa - oli juonut lasillisen viiniä lentokoneessa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808102201129444_ul.shtml

pidätettiin siis, koska alkoi vänkämään, perseilemään ja kuvailemaan lentokentällä virkailijoita, joka on ilmeisesti täydellisen kiellettyä.

Vierailija
34/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on niin kiva katsoa alistettuja naisia ja orjatyöllä rakennettuja pilvenpiirtäjiä.

Kummasti näin siellä naisia jotka eivät ainakaan vaikuttaneet alistetuilta.

Ja pilvenpiirtäjien rakentajille maksetaan ihan rahalla... että se sinun orjatyöstäsi.

Vierailija
35/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruotsalainen nainen siis yritti matkustaa maahan ilman viisumia, alkoi vänkäämään asiasta ja kuvaamaan henkilökuntaa, joka kertoi mikä maassa on kiellettyä (lentokoneessa toki henkilökunnalla on vastuu olla tarjoilematta sellaisen maan ilmatilassa, jossa se on laitonta). Mutta täysin naisen oma vika kyllä tämä tapaus.

Toki se ei tarkoita etteikö siellä olisi paljon epäkohtia, on toki, enkä itse sinne haluakaan matkustaa.

Vierailija
36/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti näin siellä naisia jotka eivät ainakaan vaikuttaneet alistetuilta.

Ja pilvenpiirtäjien rakentajille maksetaan ihan rahalla... että se sinun orjatyöstäsi.

https://www.google.fi/amp/s/amp.news.com.au/travel/world-travel/middle-…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi