Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset haluaa matkustaa Dubaihin?

Vierailija
08.11.2018 |

Sanoin tuttavalle, että tulevaisuudessa haluaisin matkustaa Japaniin. Vastaus oli : Miksi matkustat noin erikoisiin paikkoihin?
Noh, minä kysyin, että mikä maa olisi sinun mielestä hyvä niin vastaus oli Dubai. Sori, mutta en tajua ketkä haluaa matkustaa sinne. Valaiskaa mua ketkä pitää Dubaista :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Instagram-influensserit mainostaa sitä ja porukka luulee että Dubai on nyt IN koska kaikki ”coolit” tyypit matkustaa sinne

Vierailija
2/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-porukka matkustaa sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolennot pitäisi kieltää kokonaan lomamatkoissa.

Vierailija
4/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni siellä on kuuma, upeata ja joku iso ostoskeskuskin. On ollut listallani jo vuosia mutta tuskin tulee koskaan lähdettyä

Vierailija
5/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt kyseisessä paikassa. En oikein tykännyt, jotenkin liikaa kaikkea, väsyi siihen jo viikon aikana. Mutta etenkin lasten kanssa tuonne matkustamisen ymmärrän. Kaikki lähellä ja esteetöntä kulku, koska suurin osa teistä päällystettyjä jne.

Vierailija
6/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieton minäkin. En kuuna päivänä matkustaisi yhteenkään maahan, missä naisilla ja matalapalkkaisilla työntekijöillä on yhtä huonot olosuhteet. Samat ihmiset usein vielä kauhistelee islaminuskoisten naisiin kohdistuvaa painetta, ja sitten kuitenkin kannustetaan jatkamaan samaa hommaa tukemalla maata taloudellisesti turismin muodossa.

Vierailija
7/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt matkustaa sinne talviaikaan lasten kanssa. On lämmintä, edullista matkustaa, turvallista ja siistiä. Pidän arabikulttuurista ja kauniista aavikoista.

Vierailija
8/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus ja ostoskeskukset on mulle helvettejä muutenkin, miksi maksaisin että pääsisin sellaiseen paikkaan toiselle puolelle maapalloa?

Vierailija
9/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustaisi mihinkään arabimaihin. En hyäväksy heidän ideologioitaan, enkä ihmisoikeuksien polkemista. Kaikki muutkin diktatuuriset maat ovat out.

Vierailija
10/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Dubaissa vuosi sitten. Siellä oli tuolloin kovasti pilvenpiirtäjien rakennusprojekteja meneillään. Jos Nizzan ja Kroatian kivirannat eivät ole mielekkäitä, Dubaista löytyy vastapainoksi pitkiä hiekkarantoja, vanhoja sekä vastarakennettuja uusia ranta-alueita. Rannoilla vaatetuksen voi vapaasti valita bikineistä kasvot peittävään niqabiin. Lisäksi tarjolla esimerkiksi ostoskeskusshoppailua, kultasuuk, seitsemän tähden hotelli, akvaario ja vesipuistoja. Alkoholin käyttöön liittyy rajoituksia.

Tuossa käytännön näkökulmia, miksi kannattaa tai ei kannata matkustaa Dubaihin. Itse menisin uudelleen.

Vierailija
11/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin menisin Italiaan missä saa nähdä aitoa elämää. Juoda viiniä niin paljon kuin haluaa ja pukeutua just kuin itse haluaa.

Vierailija
12/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä, miksi matkustaisin Dubaihin.

Vierailija
13/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä miksi joku halua lähteä Japaniin

Vierailija
14/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Dubaissa vuosi sitten. Siellä oli tuolloin kovasti pilvenpiirtäjien rakennusprojekteja meneillään. Jos Nizzan ja Kroatian kivirannat eivät ole mielekkäitä, Dubaista löytyy vastapainoksi pitkiä hiekkarantoja, vanhoja sekä vastarakennettuja uusia ranta-alueita. Rannoilla vaatetuksen voi vapaasti valita bikineistä kasvot peittävään niqabiin. Lisäksi tarjolla esimerkiksi ostoskeskusshoppailua, kultasuuk, seitsemän tähden hotelli, akvaario ja vesipuistoja. Alkoholin käyttöön liittyy rajoituksia.

Tuossa käytännön näkökulmia, miksi kannattaa tai ei kannata matkustaa Dubaihin. Itse menisin uudelleen.

Siis pelkän hiekkarannan ja shoppailun takia matkustaa noin pitkä matka? En koskaan tajua tätä.

Vierailija
15/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat jotain näistä, tai kaikkea yhdessä;

a. kouluttamattomia

b. sivistymättömiä

c. välinpitämättömiä

d. tilannetajuttomia

Vierailija
16/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin menisin Italiaan missä saa nähdä aitoa elämää. Juoda viiniä niin paljon kuin haluaa ja pukeutua just kuin itse haluaa.

Italiassa ei vaan talvisin ole kovin hääviä, tai no jos ei edes halua lämmintä niin miksei.

Vierailija
17/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hummmusmiehet heiluttelee rahatukkoja, ja vaaleakinkkkuiset naiset tekee mitä vaan! :D

Vierailija
18/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa on  mukavan lämmintä kohtuullisen lentomatkan päässä, hienot shoppailumahdollisuudet, upeat hotellit jne.

Kerran olen käynyt ja joskus menen vielä uudestaan.

Vierailija
19/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin turvallinen lomapaikka lapsille, jos vertaa nykyään Thaimaan moniin paikkoihin tai Jenkkien Floridaan. Ilman mitään sieppausriskejä, tai elinvarkaita. 

Ymmärrän siis lähinnä sen jos lapsiperheet menevät tuonne. Dubaihin

Vierailija
20/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluaa mennä Dubaihin, menevät.

Parhaat vastaukset tällaisiin kysymyksiin saa niiltä, jotka siellä oikeasti ovat käyneet. Emiraateissa on aivan oma viehätyksensä, eikä se ole vain blingbling tai pilvenpiirtäjät. Itse pidän todella paljon monista asioista siellä, mutta ovat pintaa syvemmällä.

Juuri tietyssä kulttuurien törmäyksessä ja kauneudessa on sellaista jännitettä, mikä tekee siitä kiehtovan. Kannattaa olla sääntöjen puitteissa liikkeellä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi