Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina lähtee purjehtimaan

Vierailija
08.11.2018 |

https://www.seiska.fi/Telkkari/Jymy-yllatys-Martina-Aitolehti-ja-Jere-K…

Jymy-yllätys! Martina Aitolehti ja Jere Karalahti mukana Atlantin yli -ohjelmassa - lähtevät tänään reissuun!

Suuren suosion saavuttanut Atlantin yli -ohjelma saa jatkoa. Tänään torstaina (8.11.) ohjelman toisen tuotantokauden julkkiskaarti lähtee kuvausmatkalle Helsinki-Vantaan lentoasemalta. Seiskan tietojen mukaan he lentävät Suomesta Espanjaan.

Ohjelman ensimmäisestä kaudesta poiketen Hjallis Harkimo ei luotsaa julkkiskatrasta yli Atlantin, vaan tällä kertaa kapteenina toimii Hjalliksen poika Joel Harkimo.

Joel oli ensimmäisellä kaudella mukana osana isänsä Hjalliksen kipparoimaa miehistöä.

– Purjehdus on rakas harrastukseni. Olen viettänyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni merillä. Meri on toinen kotini, Joel kertoi Seiskalle syksyllä.

Purjehdusreissulle Joel kelpuuttaa mukaan seikkailijoita, jotka ovat valmiita uhrautumaan.

– Pitää pystyä puremaan huulta, eikä saa rupea kiukuttelemaan.

Seiskan tietojen mukaan Atlantin yli purjehtii tänä vuonna muun muassa julkkiskaunotar Martina Aitolehti, ex-kiekkoilija Jere Karalahti, näyttelijä Satu Silvo sekä taitoluistelu-uransa lopettanut Laura Lepistö.

Mahtava juttu, ei nähdä vähän aikaan julkisuudessa, eikä Instaan tule päivityksiä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo on kyllä päättäväisen

oloinen ja karismaattinen nainen. Tekisi melkein mieli katsoa sarjaa.

Vierailija
2/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aktiivinen someseuraaja, esim.instassa seurattavia noin 1600. Martinan päivityksiin en ole koskaan törmännyt. Missä niitä jatkuvasti kohtaat ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa, kun lehtien toimittajat tuovat niitä esille ja laittavat etusivulle.

Vierailija
4/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudessa, kun lehtien toimittajat tuovat niitä esille ja laittavat etusivulle.

Lööpitkin voi jättää lukematta🤗Mut alkoi nut kiinnostaa, Martina kun on brändännyt itsensä aika hyvin ja tienaa liikuntabisneksellään kai hyvin? Millaisiin lööppeihin hän on joutunut. Toki voin Googlatakin. onko ne nyt ihan tässä syksyn ja alkutalven ajalla?

Vierailija
5/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain muutama kuukausi sitten pahoinpitelytuomion saanut Aitolehti otettiin ohjelmaan? Vrt. case Metsäketo, jossa laulaja hyllytettiin tv-ohjelmasta vain huonoon käytökseen liittyvien huhujen takia.

Yleensähän tv-formaateissa ollaan tarkkoina näissä rötösasioissa.

Toisaalta tällainen rimanalitus ei yllätä, onhan kyseessä sentään Harkimot.

Vierailija
6/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Martina on mukana, koska Martina tahtoo. Ja piste. Haluaa myös Joel Harkimon salarakkaaksi.

Vierailija
7/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan korkeat katsojaluvut ja Martinan persoona niitä tuo.

Vierailija
8/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lapset?

Vierailija
9/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites lapset?

Esko huolehtii omastaan ja Toisen hoitaa mummot kuin tähänkin asti. Lasten elämä ei tuon takia muutu,muut heidät on tähänkin asti hoitanut,äitiään näkevät kun Mara heitä ehtii suurimmilta kiireiltään tavata.

Vierailija
10/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on mahdollista, että kesällä tuomittu, väkivalta ongelmainen ihminen, pääsee roolimalliksi tosi tv-ohjelmaan?

Vierailija
11/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Kuinka on mahdollista, että kesällä tuomittu, väkivalta ongelmainen ihminen, pääsee roolimalliksi tosi tv-ohjelmaan?

Koska saadaan positiivista julkisuutta, kielteinen kääntyy positiiviseksi, Martina kertoo palattuaan Suomeen olevansa nyt uusi ihminen, ja hän kasvoi ihmisenä "matkalla" ollessaan.

Vierailija
12/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää muksut yli kuukaudeksi! Ei hyvä.

Vierailija
13/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on työmatka, siitä maksetaan n. 30 tuhatta egee.

Vierailija
14/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan instapostaus: https://www.instagram.com/p/Bp6qmBnHTNU/

Jotta voin olla paras mahdollinen opettaja, esikuva ja kannustaja, on mun kehitettävä jatkuvasti itseänikin. .

.

Siksi istun tällä hetkellä lentokoneessa, matkalla kohti tuntematonta. Matkalla kohti isoa henkistä kasvua ja ennen kaikkea matkaa omaan kehoon ja mieleen. .

.

Vesi on ollut mulle aina vaikuttava elementti ja uskon että tämän matkan jälkeen olen eri ihminen, parempi äiti ja vieläkin parempi valmentaja.

Mun elämän käänteentekevä seikkailu alkaa tästä !

Vierailija
15/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan instapostaus: https://www.instagram.com/p/Bp6qmBnHTNU/

Jotta voin olla paras mahdollinen opettaja, esikuva ja kannustaja, on mun kehitettävä jatkuvasti itseänikin. .

.

Siksi istun tällä hetkellä lentokoneessa, matkalla kohti tuntematonta. Matkalla kohti isoa henkistä kasvua ja ennen kaikkea matkaa omaan kehoon ja mieleen. .

.

Vesi on ollut mulle aina vaikuttava elementti ja uskon että tämän matkan jälkeen olen eri ihminen, parempi äiti ja vieläkin parempi valmentaja.

Mun elämän käänteentekevä seikkailu alkaa tästä !

Tuo se on varsinainen ruuneperi!

Vierailija
16/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi ahtaaseen purkkiin viikkokausiksi väkivalta- ja huumerikollisten kanssa.

Vierailija
17/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä uskaltaisi ahtaaseen purkkiin viikkokausiksi väkivalta- ja huumerikollisten kanssa.

Mä uskaltaisin, mutta en haluaisi!

Vierailija
18/24 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää purra huulta eikä ruveta kiukuttelemaan :D

Vierailija
19/24 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kauhistelevat miten Martina voi jättää lapset kotiin, mutta Jereä ei kauhistella yhtään, vaikka hänkin jättää pienen vauvan ja taaperon kotiin yhtä pitkäksi aikaa :D

Vierailija
20/24 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh Lepistö kuuraamassa kantta niukoissa vetimissä <3  Toivotaan helteisiä kelejä 8)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan