Mitäs nyt tehdään? Sekaannuin kaverin mieheen eilen baarissa!
Paska olo.. ensin vaan tanssittiin ja juteltiin ja sitten yksi asia johti toiseen..
Omat periaatteet meni kerralla uusiksi. Mitä vittua mä olen menny tekemään????
ruoskikaa.. sen olen ansainnut!
Kommentit (26)
On ihan tervettä ja virkistävää huomata välillä muutkin ihmiset, ja antaa sen puolisonkin huomata.
Jos KAVERIporukassa flirttaillee yms, niin siinähän on kaikille peli selvä.. leikkiä saa, todeksi ei muutu koskaan. Ja en nyt tosiaan tuolla puristelulla tarkottanu mitään irstasta. Jos vaikka miespuolinen kaveri pikkusen taputtelee pyllylle ja kehaisee, niin sou what? Keneltä se on pois? Tai jos minä hieron kaverimiehen hartioita ja vähän samalla kehaisen, että onpas ihanan lihaksikas, niin onko se nyt sitten pettämistä?
Toista ihmistä EI VOI omistaa, usein tiukkapiponaisilta tahtoo tämä unohtua. Toki, uskollinen pitää olla. Siitä olen ihan samaa mieltä. Mutta löysätkää nyt vähän niitä rajoja.
Se 18kohanseoli
unohda koko juttu.
Itse olen ihastunut tuttuni mieheen. Vaimo aina morkkaa miestänsä ja minusta on aivan ihana mies.
Tiedän että vaimo on lasten kanssa reissussa ja tekisi mieli hiukan maistaa sitä miestä.
En tiedä mitä mies tuumaisi syrjähypystä ja tuskin sitä tulen ehdottamaankaan.
kertoi mulle kännissä, että on ihastunut ja haluaa mua. Sanoin et älä höpise kännis tyhmiä, mut näin et mies oli tosissaan. Onneksi en ollut niin typerä, et olisin lähteny leikkiin mukaan.
Kyllä mulla ainakin riittää ihailijoita niin tutuissa kun tuntemattomissakin, mut en ikinä tohon leikkiin ryhtyis.
Kannattaa varmaan jättää ottamatta sitä alkoa kun ei pää kestä!!!
Selvisin siitä itsepetoksella. "Unohdin" asian, olin niin kuin sitä ei olisi ikinä tapahtunut. Ei käynyt mielessänikään kertoa kenellekkään, enkä usko, että kaverini miehelläkään.