Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs nyt tehdään? Sekaannuin kaverin mieheen eilen baarissa!

Vierailija
19.07.2008 |

Paska olo.. ensin vaan tanssittiin ja juteltiin ja sitten yksi asia johti toiseen..

Omat periaatteet meni kerralla uusiksi. Mitä vittua mä olen menny tekemään????

ruoskikaa.. sen olen ansainnut!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/26 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kokoajan pelko persiissä et kaveri soittaa ja haukkuu mut pystyyn. Itse en edes uskalla soittaa hänelle.. varmaan enää koskaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viisasten juoma.voe voe.

Vierailija
4/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin maailmassa mieheiä riittää, jos sekaantuu kaverin mieheen niin siihen on kyllä joku muu syy kuin että "näin nyt vain kävi".

Vierailija
5/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erehtyminen on inhimillistä. Toivottavasti kaverisi ei koskaan kuule asiasta. Sinun ja myös kaverisi miehen olisi pitänyt hillitä itsenne.

Vierailija
6/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin kyl varmaan suakin.

Mut ei hei kännin piikkiin voi kaikkee laittaa. Kyl täytyy osaa ajatella humalassakin.

No, sääliks käy kaverias. Kai sä meinaat kertoa?

Vierailija
7/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää vaikka ohimennen nähdä tästä lähtien!!!

ap

Vierailija
8/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin kyl varmaan suakin.

Mut ei hei kännin piikkiin voi kaikkee laittaa. Kyl täytyy osaa ajatella humalassakin.

No, sääliks käy kaverias. Kai sä meinaat kertoa?

Vierailija
9/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yleensä on kun tälläistä tapahtuu..

nim. "Kaiken kokenut"

Vierailija
10/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus kaverisi saa tietää ja siinäpä oli sitten teidän ns. ystävyys..itse ainakin lemppaisin tuollaisen "ystävän" jorpakkoon..ja tuskin pystyisin itse katsomaan omia ystäviäni silmiin jos noin tekisin..siitä tosin ei ole pelkoa!!!

Vierailija
11/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä, kun maito on jo maassa.

Ole aikuinen ja kanna vastuusi. Kerro kaverillesi, hänestä tulee ex-kaveri, sen olet hänelle velkaa, jottä hän pääsee eroon petturimiehestään.

Vierailija
12/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä känniä pidetään vaan tekosyynä kaikelle "idioottimaiselle" käytökselle. Kännissä tehdään asioita, mitä tehtäisiin selvinpäinkin, jos vaan kehdattaisiin. Eli ihminen, joka pettää kännissä, pettäisi selvinpäinkin, jos vaan kehtaisi. Simple.

Vierailija
13/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsot mitä hän päättää

Vierailija
14/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla perhe minulla 3 lasta, heillä yksi. Että pilaisinko kertomalla kahden perheen elämän..

Juttu tuskin kummallekkaan merkitsi mitään...

ap

Vierailija
15/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliet ihan hiljaa ja kärsit keskenäsi, kaverin miehen kanssa et ole enää IKINÄ MITENKÄÄN!

Vierailija
16/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei oo vaatteet lennelly eikä housujen sisään asti menty, niin mitä kauheeta on tapahtunu??

Jos nyt pikkuhiprakassa pikkasen tanssii, flirttaa ja pussailee, niin EI todellakaan kannata särkeä perheitä. HALOO?? Mitä tiukkapipoja täällä taas on?

Meillä on onneksi mieheni kanssa sen verta kova luottamus ja rakkaus pohjalla, että molemmat antaa toisen pitää hieman hauskaa toistenki kans. Mitä pahaa siinä OIKEASTI on? Meillä saatetaan mennä jatkoille ja esim. nukkua yhdessä kaverimiehen/naisen kans, saunoa kimpassa, pusutella ja puristella. Sehän on vaan harmitonta lystinpitoa.

TÄYSIN eri asia on sitten se, jos alettas salassa treffaamaan toisen miehen/naisen kans, kuvioihin tulis varsinainen seksi tmv.

Vierailija
17/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tanssii, flirttaa ja pussailee"

Oli kyllä lähellä etten miehen mukaan lähtenyt... onneksi en. Vaikka silloin teki mieli..

Vierailija
18/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis vertaan meidän liittoa esim nro18:sta parisuhteeseen.. ei siinä mitään pahaa mut ite en kuvitteliskaan, että pusuteltas ja puristeltas muitten kanssa.. kyllä se olis eron paikka. on meillä silti rakkaus ja luottamus pohjalla aika vahvasti... :)

Vierailija
19/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut hiukan ihastunut mieheen, mutta en ole koskaan ajatellut, että hän katsoisi minua "sillä" tavalla. Mutta kertoipa sitten eilen, että on katsellut jo jonkin aikaa..

En taida vähään aikaan kyläillä siinä perheessä.

Mua niin hävettää. En enää ikinä ota viinaa...

ap

Vierailija
20/26 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten erilaiset käsitykset ihmisillä on uskollisuudesta.[i

Jos nyt pikkuhiprakassa pikkasen tanssii, flirttaa ja pussailee, niin EI todellakaan kannata särkeä perheitä. HALOO?? Mitä tiukkapipoja täällä taas on?

Meillä on onneksi mieheni kanssa sen verta kova luottamus ja rakkaus pohjalla, että molemmat antaa toisen pitää hieman hauskaa toistenki kans. Mitä pahaa siinä OIKEASTI on? Meillä saatetaan mennä jatkoille ja esim. nukkua yhdessä kaverimiehen/naisen kans, saunoa kimpassa, pusutella ja puristella. Sehän on vaan harmitonta lystinpitoa.

Niin... Mitäköhän ihminen muita kähmiessä oikein miettii? Omaa kultaa vai? Mä ainakin loukkaantuisin tosi pahasti tollassesta lystinpidosta!