Suudelma työkaverilta - miten edetä?
Oikeastaan entiseltä työkaverilta; lopetin työni viime perjantaina. Ensi viikolla aloitan uudessa paikassa. Olen ollut pitkään ihastunut tähän työkaveriin, ja olen ollut melkein varma että hänkin on minuun. Meillä on kyllä ikäeroa, mutta jotenkin hän on vain tuntunut aina niin samanlaiselta kuin minä. Hän on ujohko, mutta suloinen, hauska ja kiltti. Ja älykäs. Mitään ei ole kuitenkaan koskaan tapahtunut, vaikka olisin sitä monesti toivonut, pikkujouluissa ja vastaavissa tilanteissa.
No nyt kun perjantaina oli viimeinen työpäiväni, sain tietenkin halailla toimiston porukkaa pitkin päivää. Sainpa sitten juuri ennen lähtöä tilaisuuden hyvästellä tämän työkaverin niin, että näköetäisyydellä ei ollut muita. Hän halasi minua tiukasti, silitti nopeasti hiuksiani ja sitten se tapahtui: ihana, kevyt muutaman sekunnin mittainen suudelma. Ei varmaan tarvitse sanoa että tuntui hyvältä, olen vuosia odottanut tätä :D
Emme puhuneet asiasta mitään, koko juttu oli niin nopeasti ohi ja tietenkin paikalla oli muitakin. Nyt mietin että mitä tuo oikeastaan oli. Se tuntui niin luontevalta, ihan uskomatonta! Nyt ollaan kuitenkin jo tämän viikon keskiviikossa, enkä ainakaan toistaiseksi ole kuullut hänestä mitään. Pitäisikö minun uskaltaa pyytää häntä kahville tai jotain? Normaalisti en ole näin epävarma, mutta jotenkin pelkään että ylitän jonkun rajan jos "häiritsen" häntä töiden ulkopuolella :(
Kuulostan tässä varmaan ihan joltain teiniltä, mutta olen 30. Tämä työkaveri on yli 40, joten ikäeroa on, mutta en silti sanoisi että liikaa. Jos nyt sellainen tilanne tulisi että voitaisiin miettiä oikeaa suhdetta. Totuus on, että minulla on aina ollut lämmin ja turvallinen olo hänen seurassaan. Olemme tunteneet jo vuosia, ja tuo tunne on aina ollut läsnä eikä se ole haalistunut missään vaiheessa.
Mitä te tekisitte?
(Olemme siis molemmat sinkkuja, sanon nyt senkin vaikka se varmaan selvää onkin)
Kommentit (67)
En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä mutta tarina on ihana <3
Jospa laittaisit viestin, että ikävöit? Itsekin kamppailin työpaikkaihastuksen kourissa pari vuotta. Sitten eräänä bileiltana hiprakassa laitoin viestä, että ikävöin. Mies tuli salamana bileisiin. Siitä muutama viikko niin tunteet todella julki ja suhde. Ikää minulla enemmän, ja ikäero meillä miehen kanssa vielä suurempi kuin teillä.
Ihana tarina, olet tietysti yhteyksissä häneen nyt! Pyydä vaikka kaljalle perjantaina.
-mies
No jos olette sinkkuja niin tietenkin otat yhteyttä!
Nyt alat vain mietimään miten pääset sen vaimosta eroon.
Kiitos kommenteista, pakko kai sitä on ottaa yhteyttä... Olisi kyllä paljon mukavampaa jos hän ottaisi :D Hänet tuntien hän on kyllä liian ujo. Mutta luulisi jään olevan nyt murrettu ;) En voi ajatella muuta kuin sitä suukkoa! Oikeasti, se oli aivan heittämällä romanttisin hetki jonka olen kokenut!
Ap
Ehkä sitä hävettää? Eiköhän se "raja" ole jo ylitetty kun suuteli sua. Sinuna ottaisin yhteyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, pakko kai sitä on ottaa yhteyttä... Olisi kyllä paljon mukavampaa jos hän ottaisi :D Hänet tuntien hän on kyllä liian ujo. Mutta luulisi jään olevan nyt murrettu ;) En voi ajatella muuta kuin sitä suukkoa! Oikeasti, se oli aivan heittämällä romanttisin hetki jonka olen kokenut!
Ap
Kyllä vuoro on nut sinulla. Mies otti melkoisen riskin suukon kanssa. Nyt heti laitat jonkun kivan viestin. Vaikka kirjoitat, että "sukat pyörii vieläkin suukon vuoksi. Ikävä on!"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä hävettää? Eiköhän se "raja" ole jo ylitetty kun suuteli sua. Sinuna ottaisin yhteyttä :)
Mikä raja?
Reikä pyöreäksi,muijansa pitäköön kakarat, älä siis tapa sitä.
´´Normaalisti en ole näin epävarma, mutta jotenkin pelkään että ylitän jonkun rajan jos "häiritsen" häntä töiden ulkopuolella :(``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä vuoro on nut sinulla. Mies otti melkoisen riskin suukon kanssa. Nyt heti laitat jonkun kivan viestin. Vaikka kirjoitat, että "sukat pyörii vieläkin suukon vuoksi. Ikävä on!"
Ihan totta. Minun on tietysti helppo ajatella ettei kyseessä mikään riski ollut, mutta ei hän siitä voinut varma olla. Se hetki oli kyllä kaikin puolin turvallinen: olisin helposti voinut vetäytyä pois heti halauksen jälkeen, kun hän kurotti koskemaan hiuksiani. Eli siis kehonkielellä kyllä ilmaisin että antaa mennä vaan :D
Ap
No en kyllä alkais mitään suukosta ja sukkien pyörimisestä, tulee melko epäromanttinen mielikuva. Mutta saattaisin laittaa viestin, jotain vaan että nähdäänkö lähiaikoina tai vaikka heti tms. Suora kysymys, johon saanee valaisevan vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä alkais mitään suukosta ja sukkien pyörimisestä, tulee melko epäromanttinen mielikuva. Mutta saattaisin laittaa viestin, jotain vaan että nähdäänkö lähiaikoina tai vaikka heti tms. Suora kysymys, johon saanee valaisevan vastauksen.
Näin tekisinkin, jos tekisin. Kysyisin vain rennosti kahville. Ja luulenpa että teen sen!!
Ap
Oi kiitos AV ja kannustavat tuntemattomat kommentoijat, nyt meillä on sovittuna tapaaminen! Voiko näin onnellinen ja toiveikas ollakaan, vuosia kestäneen odottelun jälkeen! Viime viikolla olin vielä aivan murheissani kun ajattelin, etten pääse enää häntä näkemään, mutta nyt se viimeinenkin jää on rikottu, ja hän tosiaan haluaa tavata minut vapaa-ajalla. Olen niin onnellinen :) Enkä edes mitenkään jännittynyt, minähän tunnen hänet niin hyvin. Jos ei muuta, niin voimme keskustella siitä miksi hän suuteli minua. Ei tämä voi huonosti mennä... :)
Ap
Onnea ap, onpa ihana juttu <3 Ihan selvästi työkaveri on sinuun ihastunut, luultavasti aika paljonkin!
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap, onpa ihana juttu <3 Ihan selvästi työkaveri on sinuun ihastunut, luultavasti aika paljonkin!
Toivon että olet oikeassa :D Nyt täytyy vaan yrittää pitää jalat maan pinnalla, ei saa ladata liikaa odotuksia tälle jutulle. Se vaan että tuo suukko oli NIIN täynnä hellyyttä ja kaikkea muuta ihanaa, että haluan todellakin kokea sen uudestaan! ;)
Ap
Ota yhteyttä!