Suudelma työkaverilta - miten edetä?
Oikeastaan entiseltä työkaverilta; lopetin työni viime perjantaina. Ensi viikolla aloitan uudessa paikassa. Olen ollut pitkään ihastunut tähän työkaveriin, ja olen ollut melkein varma että hänkin on minuun. Meillä on kyllä ikäeroa, mutta jotenkin hän on vain tuntunut aina niin samanlaiselta kuin minä. Hän on ujohko, mutta suloinen, hauska ja kiltti. Ja älykäs. Mitään ei ole kuitenkaan koskaan tapahtunut, vaikka olisin sitä monesti toivonut, pikkujouluissa ja vastaavissa tilanteissa.
No nyt kun perjantaina oli viimeinen työpäiväni, sain tietenkin halailla toimiston porukkaa pitkin päivää. Sainpa sitten juuri ennen lähtöä tilaisuuden hyvästellä tämän työkaverin niin, että näköetäisyydellä ei ollut muita. Hän halasi minua tiukasti, silitti nopeasti hiuksiani ja sitten se tapahtui: ihana, kevyt muutaman sekunnin mittainen suudelma. Ei varmaan tarvitse sanoa että tuntui hyvältä, olen vuosia odottanut tätä :D
Emme puhuneet asiasta mitään, koko juttu oli niin nopeasti ohi ja tietenkin paikalla oli muitakin. Nyt mietin että mitä tuo oikeastaan oli. Se tuntui niin luontevalta, ihan uskomatonta! Nyt ollaan kuitenkin jo tämän viikon keskiviikossa, enkä ainakaan toistaiseksi ole kuullut hänestä mitään. Pitäisikö minun uskaltaa pyytää häntä kahville tai jotain? Normaalisti en ole näin epävarma, mutta jotenkin pelkään että ylitän jonkun rajan jos "häiritsen" häntä töiden ulkopuolella :(
Kuulostan tässä varmaan ihan joltain teiniltä, mutta olen 30. Tämä työkaveri on yli 40, joten ikäeroa on, mutta en silti sanoisi että liikaa. Jos nyt sellainen tilanne tulisi että voitaisiin miettiä oikeaa suhdetta. Totuus on, että minulla on aina ollut lämmin ja turvallinen olo hänen seurassaan. Olemme tunteneet jo vuosia, ja tuo tunne on aina ollut läsnä eikä se ole haalistunut missään vaiheessa.
Mitä te tekisitte?
(Olemme siis molemmat sinkkuja, sanon nyt senkin vaikka se varmaan selvää onkin)
Kommentit (67)
Tietenkin jonkun trollin oli tekeydyttävä tässäkin ketjussa Ap:ksi. Se, että kirjoitat viestisi perään "Ap", ei sinusta häntä tee.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jonkun trollin oli tekeydyttävä tässäkin ketjussa Ap:ksi. Se, että kirjoitat viestisi perään "Ap", ei sinusta häntä tee.
Huomasin jo illalla että ketju alkoi täyttyä vähän erikoisista viesteistä, mutta uskon sen olevan aika selvää että kirjoittaja en ollut minä. Enkä minä sille mitään mahda jos joku luulee minua trolliksi, enkä oikeastaan välitäkään, olen vaan niin iloinen edelleen :D Ja enemmän tänne on tullut ihania ja rohkaisevia viestejä. On tämä palsta välillä aika kiva paikka!
Ap
Kyllä! Kaikki meni niin hienosti :) Kyllä asia on niin että tunteet ovat olleet molemminpuolisia. Minulla onkin pitkään ollut sellainen tunne, ja intuitio näköjään on ollut oikeassa. Hän sanoi tunteneensa jonkinlaista suojelunhalua minua kohtaan heti kun tapasimme, ja usean vuoden tuntemisen aikana tunne siitä, että välillämme on jotain, on vahvistunut.
Minulla on nyt tosi rauhallinen olo, sellainen että asiat menevät kuten pitääkin. Ihanaa saada vastakaikua tunteilleen :)
Ap
Niin... Ja oli seksiä! Jaiks <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin... Ja oli seksiä! Jaiks <3
Ap
No ei ollut.
Ap
No siis kyl oon hakannut tattia koko yön. Mun mies, rakastan sua