Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suudelma työkaverilta - miten edetä?

Vierailija
07.11.2018 |

Oikeastaan entiseltä työkaverilta; lopetin työni viime perjantaina. Ensi viikolla aloitan uudessa paikassa. Olen ollut pitkään ihastunut tähän työkaveriin, ja olen ollut melkein varma että hänkin on minuun. Meillä on kyllä ikäeroa, mutta jotenkin hän on vain tuntunut aina niin samanlaiselta kuin minä. Hän on ujohko, mutta suloinen, hauska ja kiltti. Ja älykäs. Mitään ei ole kuitenkaan koskaan tapahtunut, vaikka olisin sitä monesti toivonut, pikkujouluissa ja vastaavissa tilanteissa.

No nyt kun perjantaina oli viimeinen työpäiväni, sain tietenkin halailla toimiston porukkaa pitkin päivää. Sainpa sitten juuri ennen lähtöä tilaisuuden hyvästellä tämän työkaverin niin, että näköetäisyydellä ei ollut muita. Hän halasi minua tiukasti, silitti nopeasti hiuksiani ja sitten se tapahtui: ihana, kevyt muutaman sekunnin mittainen suudelma. Ei varmaan tarvitse sanoa että tuntui hyvältä, olen vuosia odottanut tätä :D

Emme puhuneet asiasta mitään, koko juttu oli niin nopeasti ohi ja tietenkin paikalla oli muitakin. Nyt mietin että mitä tuo oikeastaan oli. Se tuntui niin luontevalta, ihan uskomatonta! Nyt ollaan kuitenkin jo tämän viikon keskiviikossa, enkä ainakaan toistaiseksi ole kuullut hänestä mitään. Pitäisikö minun uskaltaa pyytää häntä kahville tai jotain? Normaalisti en ole näin epävarma, mutta jotenkin pelkään että ylitän jonkun rajan jos "häiritsen" häntä töiden ulkopuolella :(

Kuulostan tässä varmaan ihan joltain teiniltä, mutta olen 30. Tämä työkaveri on yli 40, joten ikäeroa on, mutta en silti sanoisi että liikaa. Jos nyt sellainen tilanne tulisi että voitaisiin miettiä oikeaa suhdetta. Totuus on, että minulla on aina ollut lämmin ja turvallinen olo hänen seurassaan. Olemme tunteneet jo vuosia, ja tuo tunne on aina ollut läsnä eikä se ole haalistunut missään vaiheessa.

Mitä te tekisitte?

(Olemme siis molemmat sinkkuja, sanon nyt senkin vaikka se varmaan selvää onkin)

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Lesbot on just tommosia.

Vierailija
22/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja lähestymiskielto.

Vierailija
24/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jännität noin paljon vanhemman tapaamista, olet tosi nolo.

Vierailija
25/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ikä liittyy treffijännitykseen?

Vierailija
26/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina! Tekee oikein kipeää, kun aloin itsekin kaivata tuota ihastuneen tunnetta. Kaikki on uutta ja vatsa täynnä perhosia.

Ota yhteyttä mieheen ja äkkiä. Sinulla ei ole mitään hävittävää.

Toivon, että teistä tulee ihana pari.

Vierailija
27/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ikä liittyy treffijännitykseen?

Onhan ap:lla edukseen yli 10 vuotta. Kolmekymppisenä tällaista ei vielä ymmärrä.

Vierailija
28/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea kerrankin tällaista positiivista tarinaa tältä palstalta! Nauti täysin siemauksin ensimmäisistä treffeistänne, minulla on sellainen kutina etteivät ne jää viimeisiksi <3

Vierailija
29/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tinderi ja eri joku kunnon panomies

Vierailija
30/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea kerrankin tällaista positiivista tarinaa tältä palstalta! Nauti täysin siemauksin ensimmäisistä treffeistänne, minulla on sellainen kutina etteivät ne jää viimeisiksi <3

Kiitos! Minäkin toivon (ja uskon) ettei tämä yhteen kertaan jää. On vaan niin hyvä fiilis, kun hän on jo valmiiksi niin tuttu ja turvallinen että jännittää ei tarvitse, mutta vihdoin ja viimein tässä päästään etenemään! Olen täysin rakastunut :D

Ap

Vierailija
31/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiks! Ihanaa! ❤️Tulethan sitten tänne päivittämään miten tapaaminen meni😊

Vierailija
32/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiiks! Ihanaa! ❤️Tulethan sitten tänne päivittämään miten tapaaminen meni😊

Toki tulen jos edes joku on kiinnostunut! Huomenna tapaamme... :)

Ap

Vierailija
33/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Minäkin toivon (ja uskon) ettei tämä yhteen kertaan jää. On vaan niin hyvä fiilis, kun hän on jo valmiiksi niin tuttu ja turvallinen että jännittää ei tarvitse, mutta vihdoin ja viimein tässä päästään etenemään! Olen täysin rakastunut :D

Ap

Ap rauhotu nyt vähän, "olen täysin rakastunut". Mies saattaaa lukea palstaa ja säikähtää. Alkaa haiskahtaa provolle.

Vierailija
34/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sellanen fantasia tällä kertaa.

Vierailija
35/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap rauhotu nyt vähän, "olen täysin rakastunut". Mies saattaaa lukea palstaa ja säikähtää. Alkaa haiskahtaa provolle.

No tämä nyt on tällaista innostuneen ihmisen ylihehkutusta, älä ota niin vakavasti :) Jonnekin tätä iloa pitää saada purkaakin.

Ja syön hattuni, jos tämä mies lukee tätä palstaa :D Tiedän että täällä käy enemmän ihmisiä kuin voisi uskoakaan, mutta ihan varmasti ei hänen tyyppisensä ihminen.

Ap

Vierailija
36/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, pakko kai sitä on ottaa yhteyttä... Olisi kyllä paljon mukavampaa jos hän ottaisi :D Hänet tuntien hän on kyllä liian ujo. Mutta luulisi jään olevan nyt murrettu ;) En voi ajatella muuta kuin sitä suukkoa! Oikeasti, se oli aivan heittämällä romanttisin hetki jonka olen kokenut!

Ap

Otahan sinä sitä yhteyttä ja mahdollisimman pian. Tuo mies voi hyvinkin olla niin ujo, että ei otakaan yhteyttä kun luulee, että sinä olet suuttunut hänelle siitä suudelmasta. Tämä siis miehen mielipide ja minä voisin jotain tuollaista ajatellakin tuossa tilanteessa, vaatisi myös valtavaa "ponnistusta" tuollainen suudelma.

Vierailija
37/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
38/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5

Tämä ilmiö kyllä palstalla ärsyttää että kaikki on muka provoa... Itse haluan kyllä uskoa positiivisiin ja iloisiin tarinoihin!

Vierailija
39/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu vaan pildeä.

Vierailija
40/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne naiset taas avaa saksiaan pikkupomoille :(